[Bursa - MT]

Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
KAPIDAĞ YARIMADASI MANASTIR KOYU KAMPI-
Tüm Mt davetlidir.
Gezi Tarihi:09-08-2014 Cumartesi sababahı
Buluşma Saat ve noktaları 1. Buluşma Noktası 07:00 Kent Meydanı start
2. Buluşma Noktası 07:15 İzmir Yolu Köfteci Yusuf
3. Buluşma Noktası 07:40 İzmir Yolu Mintex

Mola Yerleri Bandırma Erdek yol ayrımındaki Opet' ilk Mola Yeri. Tekrar yakıt ve ihtiyaç molası verilip kampta ihtiyacımız olan erzakların temini için Erdek girişi Migroos'a uğrayacağız. Erzak ve ihtiyaç temininden sonra son durağımız olan manastır koyu' na yol alıcaz. Çadırlar kurulup.... gerisini eğlenceye bırakıcaz.

Dönüş : Cumhurbaşkanlıgı seçimi dolayısıyla oy kullanım durumlarına göre pazar saat 12:00 da yapılacak. Doganın büyüsüne kapılıp geç çıkmak isteyenlere ise 18:00 Bursa' ya dönüş.

Dip Not:Evden çıkmadan alınacaklar. Çadır, el feneri, mat, pompa,Yeme İçme için Kupa,Kaşık,çatal,bıçak,Tabak,Şarj aleti,motosiklet ve kendimiz,ruhumuz vs .
Gece sıcaklık ortalama 18 derece. Gündüz 32. Rüzgar şiddeti saatte 16 km. Yani çadırları yanlatabilir. Bunun için sağlam ip almanızı öneririm. Akşam saatlerinde rüzgar etkisini kaybediyor.
Gelelim kurallara.
Yol uzun olacağından motosikletlerin bakımları yapılmış olması çok önemlidir. Önceki gezilerde olduğu gibi 80 - 90 km hıza ulasan tüm iki teker motosikletler gezimize katılabilir. Yol sürüş kurallarımız Mintex' te eğitmenimiz Nevin hoca tarafından hatırlatılacak. Rotanın 8 km si kırık ve mıcırlı yol. Bilginiz olsun.
Güzel ve çok eğlenceli bir gezi olucak demedi demeyin. Listeyi yapalım.
[/B]
1- Kaptan Coşkun +1
2- n-tunçak +1
3- Memduh
4- Taygun
5- Özcan( Tofaş) belki
6- Oguzhan( tofas)
7- Sinan Yahşi+1
8- emrah gümüs+1
9- Mutlu Tulu
10-Exitinfg(Bende çadır var yrn bana ulaşmaya çalış memduhlardan kardeş)
11-Bülent can
12-onur eralp
13-osman şengül
14-
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Cezayı nerede yazıyorlar?Kesin şahit oldunuz mu ceza yazılmasına.Geçenlerde bir arkadaş Mudanya trafik şubeye sormuş ve ceza yok demişlerdi.Yanlış anlamayın ama bende topcase ile geziyorum.Kesinliğe göre tedbir alırım.

Hocam trafik subeye soranda benim. Bugun mudanya girişte motosiklet cevirmesi uygulamasi vardi beni de durdurdular
Arkamdan gelen skuteride durdurdular 80tl yazdılar birebir sahit oldum
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Sanırım siz değilde scooter sahibi ceza yemiş yanlış anlamadıysam.
Trafiğe sizin sorduğunuzu tahmin etmiştim ama emin olamadım.Aslında şimdi gidipte sormak lazım.Dün böyle,bu gün böyle dediniz diye.
Ama memlekette kimi kime şikayet edeceksiniz.
Birileri aç kaldı anlaşılan.(Makine müh.odası,tüvtürk v.b.)

Bir deli taş attı kuyuya,artık kırk akıllı çıkaramaz.

Bilgilendirme için teşekkürler.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
arkadaslar gecen persembe gunu yasadıgım tatsız olaylardan sonra bugun motoru dagıttım pistonun sizlere ömür oldugunu gördüm parçacıdan gittim piston, segman ve gömlek aldım 48 tlye taktım motor calısır halde 30 40 km yol yaptım rodajı nasıl yapmalıyım tapagaz git piston acılsın diyende var aman 50 km yi gecme uzun ömürlü olsun diyende var (mobiletlere oyle yaparlarmıs)ben seri olmasını isterim bayırları rahat cıksın yeter birde benim motorun orjinal pistonunu verdiler ama benim piston 109 cc su anda takılı olan 116 cc orjinalinde 109 cc olması gerekmiyormu adam bulmak için cok ugrastı simdiden tesekkurler tekeriniz duz bassın :)
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Sanırım siz değilde scooter sahibi ceza yemiş yanlış anlamadıysam.
Trafiğe sizin sorduğunuzu tahmin etmiştim ama emin olamadım.Aslında şimdi gidipte sormak lazım.Dün böyle,bu gün böyle dediniz diye.
Ama memlekette kimi kime şikayet edeceksiniz.
Birileri aç kaldı anlaşılan.(Makine müh.odası,tüvtürk v.b.)

Bir deli taş attı kuyuya,artık kırk akıllı çıkaramaz.

Bilgilendirme için teşekkürler.

Aynen öyle simdi gidip ben size güvendiğim icin çantayi sokmedim desem hikayeden
Kanun degisti sen kimsin bana hesap soruyorsun olur direk sonra Ugras dur iste.

Evet hemde kristal tarzi bi fast foodcu kurye yedi cezayi

Ben dukkana yetismek icin acele ettigimden durup konusamadim ama duydugum abi ben bilmiyodum cantanin yasak oldugunu hep boyle geziyorduk
esnafiz ve 80 tl yi ben 3 günde aliyom yapmayin dedigini an be an duydum ona dayanarak soyledim benimde skuterim var ben durmam arkadas ya cantasiz nasil olacak illa plakayi sokmek gerekecek skuterde. Vicdansizca para somurusu baska hicbisey değil benzin 5 lira 10 kurus bu yetmiyor birde canta cikti
Atasözü vardir kor essek agaci s... diye. Bu kadar sacma bi ceza işte.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arka çantaları sökeceğiz anlaşılan, iyiki eski çantayı kullanıyordum az kalsın 500 verip çanta alacaktım, sırt çantasına kaldık. Küçük karton kutu bağlasak ceza gelirmi:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-doga-sporlari-3-mevsim-2-kisilik-cadir-158473178/detay

bu ilandaki çadır işini görebilir :)
Hocam 100 tl 2. El genelde almıyorum ürün, birde sıfır nette 50 tl ye var ama netten değilde mağazadan alırsam sorun olunca yollaması kolay olur. Hafta sonuna kadar bakıcım artık aksilik dün akşamda sistemde sorun çıktı 2 3 gün yoğun çalışmam lazım inşa cumartesiye kadar yetişirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:44 ----------

KAPIDAĞ YARIMADASI MANASTIR KOYU KAMPI-
Tüm Mt davetlidir.
Gezi Tarihi:09-08-2014 Cumartesi sababahı
Buluşma Saat ve noktaları 1. Buluşma Noktası 07:00 Kent Meydanı start
2. Buluşma Noktası 07:15 İzmir Yolu Köfteci Yusuf
3. Buluşma Noktası 07:40 İzmir Yolu Mintex

Mola Yerleri Bandırma Erdek yol ayrımındaki Opet' ilk Mola Yeri. Tekrar yakıt ve ihtiyaç molası verilip kampta ihtiyacımız olan erzakların temini için Erdek girişi Migroos'a uğrayacağız. Erzak ve ihtiyaç temininden sonra son durağımız olan manastır koyu' na yol alıcaz. Çadırlar kurulup.... gerisini eğlenceye bırakıcaz.

Dönüş : Cumhurbaşkanlıgı seçimi dolayısıyla oy kullanım durumlarına göre pazar saat 12:00 da yapılacak. Doganın büyüsüne kapılıp geç çıkmak isteyenlere ise 18:00 Bursa' ya dönüş.

Dip Not:Evden çıkmadan alınacaklar. Çadır, el feneri, mat, pompa,Yeme İçme için Kupa,Kaşık,çatal,bıçak,Tabak,Şarj aleti,motosiklet ve kendimiz,ruhumuz vs .
Gece sıcaklık ortalama 18 derece. Gündüz 32. Rüzgar şiddeti saatte 16 km. Yani çadırları yanlatabilir. Bunun için sağlam ip almanızı öneririm. Akşam saatlerinde rüzgar etkisini kaybediyor.
Gelelim kurallara.
Yol uzun olacağından motosikletlerin bakımları yapılmış olması çok önemlidir. Önceki gezilerde olduğu gibi 80 - 90 km hıza ulasan tüm iki teker motosikletler gezimize katılabilir. Yol sürüş kurallarımız Mintex' te eğitmenimiz Nevin hoca tarafından hatırlatılacak. Rotanın 8 km si kırık ve mıcırlı yol. Bilginiz olsun.
Güzel ve çok eğlenceli bir gezi olucak demedi demeyin. Listeyi yapalım.
[/B]
1- Kaptan Coşkun +1
2- n-tunçak +1
3- Memduh
4- Taygun
5- Özcan( Tofaş) belki
6- Oguzhan( tofas)
7- Sinan Yahşi+1
8- emrah gümüs+1
9- Mutlu Tulu
10-Exitinfg(Bende çadır var yrn bana ulaşmaya çalış memduhlardan kardeş)
11-Bülent can
12-onur eralp
13-osman şengül
14-
Size mi ulaşılamış ntuncak a mı anlayamadım.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Aynen öyle simdi gidip ben size güvendiğim icin çantayi sokmedim desem hikayeden
Kanun degisti sen kimsin bana hesap soruyorsun olur direk sonra Ugras dur iste.

Evet hemde kristal tarzi bi fast foodcu kurye yedi cezayi

Ben dukkana yetismek icin acele ettigimden durup konusamadim ama duydugum abi ben bilmiyodum cantanin yasak oldugunu hep boyle geziyorduk
esnafiz ve 80 tl yi ben 3 günde aliyom yapmayin dedigini an be an duydum ona dayanarak soyledim benimde skuterim var ben durmam arkadas ya cantasiz nasil olacak illa plakayi sokmek gerekecek skuterde. Vicdansizca para somurusu baska hicbisey değil benzin 5 lira 10 kurus bu yetmiyor birde canta cikti
Atasözü vardir kor essek agaci s... diye. Bu kadar sacma bi ceza işte.

Daha öncede çanta forumuna yazdığım gibi en güzeli aynı çantadan bir tane daha alıp yanlara takacaksın. Sonrada trafikte şeridinin ortasından 1200 gs kullanıyormuş gibi sakin sakin gideceksin.Bunlara böyle yapmak gerek.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bende dedim motoru satayım , şöyle çantalı falan vstrom alıyım.
Olmadı plakayı zincirle okunmaz hale getirip durmayacağım.
Başlarım yapacakları işe.
Keriz yerine koymaya başladılar hepten.
Utanmasalar yüzümüze direk söyleceklet ki yakında bunuda beklerim.

Ruhsata işlettirmeyi düşünenler için yaklaşık 2.000 tl civarı tutuyormuş okuduğum kadarıyla.
Az para değil.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
O kadar para verdikten sonra insanlar motosikletlerini yeniler.

Ya da yedek olsun diye 2.el bir scooter alır.
 
Katılım
20 Haz 2014
Mesajlar
12
Moto Bursa Ekibi Olarak Gelmek İstiyoruz İnşallah Sizlerle oluruz
https://www.facebook.com/motorturubursa
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
KAPIDAĞ YARIMADASI MANASTIR KOYU KAMPI-
Tüm Mt davetlidir.
Gezi Tarihi:09-08-2014 Cumartesi sababahı
Buluşma Saat ve noktaları 1. Buluşma Noktası 07:00 Kent Meydanı start
2. Buluşma Noktası 07:15 İzmir Yolu Köfteci Yusuf
3. Buluşma Noktası 07:40 İzmir Yolu Mintex

Mola Yerleri Bandırma Erdek yol ayrımındaki Opet' ilk Mola Yeri. Tekrar yakıt ve ihtiyaç molası verilip kampta ihtiyacımız olan erzakların temini için Erdek girişi Migroos'a uğrayacağız. Erzak ve ihtiyaç temininden sonra son durağımız olan manastır koyu' na yol alıcaz. Çadırlar kurulup.... gerisini eğlenceye bırakıcaz.

Dönüş : Cumhurbaşkanlıgı seçimi dolayısıyla oy kullanım durumlarına göre pazar saat 12:00 da yapılacak. Doganın büyüsüne kapılıp geç çıkmak isteyenlere ise 18:00 Bursa' ya dönüş.

Dip Not:Evden çıkmadan alınacaklar. Çadır, el feneri, mat, pompa,Yeme İçme için Kupa,Kaşık,çatal,bıçak,Tabak,Şarj aleti,motosiklet ve kendimiz,ruhumuz vs .
Gece sıcaklık ortalama 18 derece. Gündüz 32. Rüzgar şiddeti saatte 16 km. Yani çadırları yanlatabilir. Bunun için sağlam ip almanızı öneririm. Akşam saatlerinde rüzgar etkisini kaybediyor.
Gelelim kurallara.
Yol uzun olacağından motosikletlerin bakımları yapılmış olması çok önemlidir. Önceki gezilerde olduğu gibi 80 - 90 km hıza ulasan tüm iki teker motosikletler gezimize katılabilir. Yol sürüş kurallarımız Mintex' te eğitmenimiz Nevin hoca tarafından hatırlatılacak. Rotanın 8 km si kırık ve mıcırlı yol. Bilginiz olsun.
Güzel ve çok eğlenceli bir gezi olucak demedi demeyin. Listeyi yapalım.
[/B]
1- Kaptan Coşkun +1
2- n-tunçak +1
3- Memduh
4- Taygun
5- Özcan( Tofaş) belki
6- Oguzhan( tofas)
7- Sinan Yahşi+1
8- emrah gümüs+1
9- Mutlu Tulu
10-Exitinfg(Bende çadır var yrn bana ulaşmaya çalış memduhlardan kardeş)
11-Bülent can
12-onur eralp
13-osman şengül
14-



Benimde gelebilmek için çadır temin etmem gerek.Bakalım bir çaresini bulmaya çalışacağım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Ben kipa ya gideceğim malzeme almaya gelmek isteyen var mı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

toplamda gidiş dönüş 300 km civarı.

İşlerimi halledeyim gidip bakıcım kipa ya veya Koç'taş a
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Moto Bursa Ekibi Olarak Gelmek İstiyoruz İnşallah Sizlerle oluruz
https://www.facebook.com/motorturubursa

Gelmek isteyen herkes gezimize katılabılır yeni arkadaşlar,yeni dostluklar kurmayı bizde çok isteriz yanlız bizim motorlarımız genelde 125-250 cc arası ve suruş hızımız 90 km civarı dir. dilerseniz direk mintex teki buluışma noktamıza yada kamp alanına gelebilirsiniz. :cat:
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Herkese merhaba 125likten sıkıldığım için motorumu sattım.600cc ve üstü SS motor almayı düşünüyorum,çevrenizde temiz 2006 üstü motor varsa bana ulaşabilirsiniz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst