honda 250R 2014 mü yoksa kawasaki ninja 300 s.e 2014 mü?

Katılım
23 Tem 2014
Mesajlar
78
merhaba abilerim ablalarım aranıza yeni katılıcam ekim ayında ehliyetimi alıyorum fakat motora önceden karar vermek istedim kafamda başlangıç için araştırdığım 2 motor var ama kararsız kaldım hangi marka daha iyidir diye sizce hangisini almalıyım ? birde bu motorlarla uzun yol gitmek mümkünmü örneğin 8 saatlik bir yolculuk yapılabilirmi ? balıkesir-istanbul gibi mesela (6 saat) birde bu quickshift olayı ne oluyor ayrı bir parça filanmı yoksa tekniğe dayalı birşey mi. şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
Kawasaki her zaman daha iyidir, sebebi daha kaliteli, daha performanslı, daha tipli olmasıdır. Kawasakide bu üç büyük özellik hemen hemen her motorunda mevcut diğer japonlarda hepsi bir arada olmuyor.

Ninja 300R, cbr 500f di galiba yanlış hatırlamıyorsam top speed olarak aynı. Başlangıç için kesinlikle bu makineleri önermiyorum, 125 cc commuter ile başlamanı tavsiye ediyorum, 8 saatlik yol gidilir dünya turuda yaparsın ama dinlene dinlene. O bir teknikdir diye biliyorum.
 
Katılım
23 Tem 2014
Mesajlar
78
yabancı sitelerdede araştırdımda ninja 300 s.e başlangıç için çok iyi diyorlar zaten motor gücü çok fazla değil :)
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Fiyatlar kalite görünüş karsilastirirsak tabiki ninja 300 . O fiyati daha fazla hakeder ama ben ninja 250 den yuruyun derim
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
fren de önemlidir bugün kawasaki 250 aldık daha önce honda 125 ve 250 sürdüm ama frenler kawasaki ve yamaha kadar değil hondanın
performans konusunda 300 daha iyi
eğer kendine güvenin varsa 250 300 ile başlayabilirsin 125 belli süre sonra sıkıcak seni 2 sinin de kalitesi ortada ha illaki 1 isim diyorsan ninja 300
 
Katılım
23 Tem 2014
Mesajlar
78
250lik ninja bulamadım burada ninja 300 s.e vardı birtek biraz inceledim kafamada oturdu güzel bir makina görünüş ve parça bakımından teşekkürler kawasakiyi tercih edicem ama su uzun yol düşüncesi kafama takılmış durumda motorda bir problem olmaz değil mi ?
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
300 Ninja ile CBR250R kıyas tutmaz, 250'likleri arasında dahi tartışmasız Ninja tercih ederim...
 

eod

Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
196
maddi sıkıntın yoksa karşılaştırmak lüzumsuz..
hatta ninja abs al varsa paran
 
Katılım
23 Tem 2014
Mesajlar
78
para olarak 20ye kadar çıkabilirimde sonra düşündümki 600lük bir motorla baslamak zor olur hem onunla başlarsam daha iyi bir motora cıkmanın o heyecanını tatmak zor olur dedim ve önerilere bakarak 300lükte karar kıldım absli düşünüyorum daha güvenli oluyormuş yanınada toplak 1-2bin tl bütçeyle aksesuar larını alırım kaskıdır-giysisidir filan onların kaliteli olması şart hem güvenlik açısından :)
 
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
220
yaşın yok boyun yok kilon yok tecrüben var mı yok mu oda belli değil bide 300 lükle başlıycam demişssin kimsede bişi dememiş tecrübesi olmayan adamı 300 lük motor ufak bi hatanda alır tükürür bi yere o zaman seni burda yorum yapıp al diyenler kurtaramaz hoş senin adın lucifer şeytana bişi olmaz bence sen motordan önce bi nickini değiştir öncede sonra yorum yaparız
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kardeşim al bir 125 150lik comitter bak keyfine aldığın gün motoru yere devireceksin zaten ondan sonra ilk günden bu grenajları nasıl boyatıcam yada servisin elinde grenaj var mı diye kapı kapı dolaşma 100lük motorlada uzun yol yapan var ekipmanlarıda kaliteli demişsin 1 2 bin tl bütçeyle kaliteli bişeyler zor alırsın en basiti arai shoei kaskları bir araştır 1500 2000 tl sadece kask fiyatı var
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
yabancı sitelerdede araştırdımda ninja 300 s.e başlangıç için çok iyi diyorlar zaten motor gücü çok fazla değil :)
İlk başladığında 125lik bile yeterince agrasif geliyor ama insan sürmeden anlayamıyor. Bir tanıdığından ekipman ve 125cc bir motor bul biraz kullan ninja 300 ile başlamaman gerektiğini anlayacaksın.
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Ilk basladigin dediginiz ilk kullandigin andan bahsediyosunuz sanirim.. 80 90 km ne kadar agresif olabilir? Tamam bende 600lukle başlasın kafasinda felan değilim ama gözünüzdede büyütmeyin lütfen..sizin 125ligin agresifligi 1 2 gunde aşılacak bi agresiflik
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bence en temizi bir süre communiter tarzı 125 ybr veya 150cbf kullamak en güzeli olurdu

her türlü motorla uzun yol yapabilirsin her motor aynı konforu vermez ama

ek olarak quick shifter denilen şey yarışçıların kullandığı debriyaj kullanmadan vites yükseltmeni sağlar milisaniyelik bir ateşleme kesilmesi ile yapar bunuda sen elini gazdan çekmezsin

ama yolda hiç bir işini görmez çünkü yarışmıyoruz güvenle yol almaktır amaç
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
125lik bi motorla başlamanı öneririm 300lük supersport hata affetmez kendini ağaçta falan bulabilirsin , yok illa da başlıycam diyorsan çok iyi bir eğitim Almanı öneririm , hem motorların bir yere gittiği yok merak etme hep oradalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst