Honda Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

  • Siyah CBR1000RR

    Oy: 193 44.3%
  • Kırmızı CBR1000RR

    Oy: 200 45.9%
  • Gri CBR1000RR

    Oy: 43 9.9%

  • Kullanılan toplam oy
    436
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Biz seninle anlaşamıyoruz ferhatcığım. Ya ben seni boğarım, ya sen beni ::pala::

oğuzhancığım yanlız durduk yere sataşan sensin dikkatini çekerim sonra biz cevap verince kötü oluyoruz yönetimden ceza alıyoruz neyse uzatmayayım ,ben adamına göre biraz agresif olan bir insanım şimdiye kadar çok kez kavga ettim boğan olmadı yani ayı olsan boğamassın,çünkü pek hoş bir yakıştırma olmasa da bana ayı boğan diyorlar bence sende boğulmamak için mesajlarımdan uzak dur sataşmadan adam gibi takıl ikimizde uğraşmayalım. ::144:: :king:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
oğuzhancığım yanlız durduk yere sataşan sensin dikkatini çekerim sonra biz cevap verince kötü oluyoruz yönetimden ceza alıyoruz neyse uzatmayayım ,ben adamına göre biraz agresif olan bir insanım şimdiye kadar çok kez kavga ettim boğan olmadı yani ayı olsan boğamassın,çünkü pek hoş bir yakıştırma olmasa da bana ayı boğan diyorlar bence sende boğulmamak için mesajlarımdan uzak dur sataşmadan adam gibi takıl ikimizde uğraşmayalım. ::144:: :king:

Bu saatten sonra ayimi siii sevelim :flower:
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Herkese verdiği bilgiler için teşekkür ederim. Emrah arkadaşımız sağolsun çok yardımcı oldu. Onun sayesinde doğru dürüst kazasız bir motor alabildim.

Motorla ilgili hislerimi yüzümdeki sürekli sırıtma hali normale dönünce anlatırım inşallah.

10494718_1440480209564721_1766713140812338558_n.jpg


10385306_1440480242898051_1948685536769009895_n.jpg


10430503_1440480272898048_1015466270261091911_n.jpg


1538848_1440480306231378_7725559195960877894_n.jpg



460 KMlik uzun yol yaptım bugün. 155 TL yakıt. Ortalama 6.5 litre. Yani 33 kuruş.

Sürüş hızı: Genelde 130-160km arası.
Toplamda 50-60 km kadar 160-200km.
8-10 sefer kısa aralıklarla 250-270km.

Bu ara rengin orjinal olup olmadığını soranlar var.
Renk orjinal. 2005 modellerde sınırlı sayıda bu renk üretilmiş. Benimkinde yan grenajlar boyanmış sonradan. Depo, kuyruk boyasız.

https://www.facebook.com/enes.ayyuz
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Güle güle kullan dediğimi dinlemişsin eski kasanın en iyisi 2005 modeli renkte güzel km'de orijinalse sana keyfini sürmek kalıyor :)
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Güle güle kullan dediğimi dinlemişsin eski kasanın en iyisi 2005 modeli renkte güzel km'de orijinalse sana keyfini sürmek kalıyor :)

Teşekkür ederim, senin dediklerin etkili oldu bu kararımda. Saolasın. Mavi renkte şansa denk geldi. Yanlız kaskım kırmızı, onu değiştirmem gerekecek herhalde mavisiyle.

Kilometre konusunda ise en azından 25 bine çekmemişler diyorum :) Çekecek adam 41 bin bırakmazdı herhalde.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
çekilmişsede takılma,ömrü 50.000km olan birşey değil sonuçta.

ben motoru aldığımda 100km gittikten sonra baktım kaç diye.ister 100.000 silinsin ister 200.000 sağlıklıysa sıkıntı yok
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Teşekkür ederim, senin dediklerin etkili oldu bu kararımda. Saolasın. Mavi renkte şansa denk geldi. Yanlız kaskım kırmızı, onu değiştirmem gerekecek herhalde mavisiyle.

Kilometre konusunda ise en azından 25 bine çekmemişler diyorum :) Çekecek adam 41 bin bırakmazdı herhalde.

Ne demek motosiklet dostluğu budur benim huyum şöyledir karşımdaki insan oldu mu canımı yesin ama olmassa.......
insan olana elimden geleni yaparım Burdur tarafına falan yolunuz düşerse buyur gel misafirim ol,km konusunda aynen dediğin gibi genelde hep 20-30.000 aralığında dolaşır:)motor sağlıklıysa gerisini pek takma sonuçta 9 yaşında km'nin garantisi biraz zor motor bakımları güzel yapıldıysa sende aynı şekil yaparsan uzun km ler bişey olmaz,bu arada orijinal genuine part yağ filtresi ve ipone full power katana 10W 50 yağını değiştirmeyi sakın unutma sonuçta bunların can damarı yağ yağ filtresi hava filtresi bunlar oldumu soğukkende zorlamadınmı kolay kolay bi sıkıntı olmaz,yanlız filtreyi kesinlikle orijinal kullan bulamassan bana özelden ulaş çok güzel bir yer keşfettim oradan alırsın.Kendim oradan aldım çok memnum kaldım hem uygun hem anahtarı falan var.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Ne demek motosiklet dostluğu budur benim huyum şöyledir karşımdaki insan oldu mu canımı yesin ama olmassa.......
insan olana elimden geleni yaparım Burdur tarafına falan yolunuz düşerse buyur gel misafirim ol,km konusunda aynen dediğin gibi genelde hep 20-30.000 aralığında dolaşır:)motor sağlıklıysa gerisini pek takma sonuçta 9 yaşında km'nin garantisi biraz zor motor bakımları güzel yapıldıysa sende aynı şekil yaparsan uzun km ler bişey olmaz,bu arada orijinal genuine part yağ filtresi ve ipone full power katana 10W 50 yağını değiştirmeyi sakın unutma sonuçta bunların can damarı yağ yağ filtresi hava filtresi bunlar oldumu soğukkende zorlamadınmı kolay kolay bi sıkıntı olmaz,yanlız filtreyi kesinlikle orijinal kullan bulamassan bana özelden ulaş çok güzel bir yer keşfettim oradan alırsın.Kendim oradan aldım çok memnum kaldım hem uygun hem anahtarı falan var.

Eyvallah saolasın. Motoru bayram sonrası bakıma sokacağım. İnşallah fazla masraf çıkarmadan uzun yıllar binebilirim. Bu arada filtre için adres gönderebilirsen sevinirim.


Bu arada şöyle bir montaj yaptım dünki dönüş yolundan.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...0rr-ile-gopro2-bir-araya-gelirse-ne-olur.html
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
bulusmalarda 1000rr ıcın castrolden memnun kaldıklarını soylemıslerdı. ıpone cok fazla eksıltıyormuş. bılgın olsun. senelerce 1000rr kullanmıs kısılerden tecrubelerıne bınayen tavsıye almanı onerırım. varsa sorun yok yoksa da telefonunu ver ozelden abılerden soralım kafanda ne varsa ;)
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
bulusmalarda 1000rr ıcın castrolden memnun kaldıklarını soylemıslerdı. ıpone cok fazla eksıltıyormuş. bılgın olsun. senelerce 1000rr kullanmıs kısılerden tecrubelerıne bınayen tavsıye almanı onerırım. varsa sorun yok yoksa da telefonunu ver ozelden abılerden soralım kafanda ne varsa ;)

Motul castrol iyi

Bahsedilen castrol yağ bu mudur?

http://www.castrolmoto.com/tr/products/power1_1.php

power1_1_10w40.jpg
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Eyvallah saolasın. Motoru bayram sonrası bakıma sokacağım. İnşallah fazla masraf çıkarmadan uzun yıllar binebilirim. Bu arada filtre için adres gönderebilirsen sevinirim.


Bu arada şöyle bir montaj yaptım dünki dönüş yolundan.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...0rr-ile-gopro2-bir-araya-gelirse-ne-olur.html

Onun bunun boş laflarıyla uğraşmamak için yağ konusunda,filtre konusunda ve diğer tüm konularda herşeyi gerçek yüzüyle olması gerektiği gibi hatta fazlasıyla özelden yazdım.İstersen 1000rr ında katana kullanan arkadaşımın numarasınıda verebilirim.Oda benim gibidir boş beleş sallamaz istersen konuşabilirsin benim özelde yazdıklarımı aynen oda söyler ;)

Diğer konunuda bakayım.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Onun bunun boş laflarıyla uğraşmamak için yağ konusunda,filtre konusunda ve diğer tüm konularda herşeyi gerçek yüzüyle olması gerektiği gibi hatta fazlasıyla özelden yazdım.İstersen 1000rr ında katana kullanan arkadaşımın numarasınıda verebilirim.Oda benim gibidir boş beleş sallamaz istersen konuşabilirsin benim özelde yazdıklarımı aynen oda söyler ;)

Diğer konunuda bakayım.

Eyvallah hocam ilgin için teşekkür ederim. Uzun uzun yazmışsın gerçekten. Hava filtresini de aynı siteden alayım o zaman. 90 küsür liraymış.
Yağ konusunda da adres istiycem zahmet olmazsa. netteki fiyatlar hep 180-200 civarı 4 litre için. Burda görüpte alabileceğim bir yer yok, mecburen netten sipariş vereceğim.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Eyvallah hocam ilgin için teşekkür ederim. Uzun uzun yazmışsın gerçekten. Hava filtresini de aynı siteden alayım o zaman. 90 küsür liraymış.
Yağ konusunda da adres istiycem zahmet olmazsa. netteki fiyatlar hep 180-200 civarı 4 litre için. Burda görüpte alabileceğim bir yer yok, mecburen netten sipariş vereceğim.

Ne demek bişey değil,onuda özelden ileteyim.
 

m4x

Katılım
27 Tem 2014
Mesajlar
1
Öncelikle , herkese merhaba ...Bu siteyi misafir olarak çok uzun süredir takip ediyordum..Verilen bilgiler için hepinize çok teşekkürler ..

1000'lik motora kısmetse geçiş yapıcam..Cbr 1000rr repsol rengi ve 2005 modeline ayrı bir ilgim var..1-2 tane motor buldum fakat ya kazası 5000 tl nin üstünde ya da her muayeneden önce km si biraz daha düşmüş oluyor ..Şu an bir motorda karar almış durumdayım..Fakat onunda km si 2009 dan bu yana sürekli geri sarmış .. :pr: .. İlan budur ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-2005-sezonunda-43000-de-1000-rr-170765773/detay görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst