Honda Honda VFR 800 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Hyo ilk motosikletim, 36500km kullandıktan sonra satıp VFR'ye geçtim, mat siyah yapılan VFR'ler de gözüme güzel görünür her zaman ama benimki Candy Glory Red :)

Satılık mı :) Kırmızı motorda hiç sevemedim ha olsa içinde yatarım o ayrı konu. Füme gibi bir rengi var galiba bu ama daha koyu görüyorum gibime geldi şimdi ilanlarda felan. Benim favorimde o :)

Az önce ilana koydum kendi motorumu anlaşılan o ki nakite çevirip alışverişe girmek lazım :)

Honda_VFR800_Silver_RHR.jpg
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Değerini bulan her şey satılır elbet ama benimkine değer biçemiyorum :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2009-vfr-800-abs-126582464/detay
Bu motor bir arkadaşımızın satıyor, düşünürsen irtibat kurarsın...
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Tertemiz görülüyor gerçekten ama beni aşıyor kendi motorumu satabilirsem; 15 en fazla 16 gibi bir rakamlara çıkabilirim.
O fiyata bu motorlar alınmaz deme ama :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
O zaman buna da bir bak; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-a5-134025233/detay
Bu da forumdan Korhan isimli arkadaşımızın...
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
O zaman buna da bir bak; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-a5-134025233/detay
Bu da forumdan Korhan isimli arkadaşımızın...

Mesaj atmıştım takas + para şeklinde ama cevap vermedi. Kendi motorumu satmak felan işkence geliyor :( Bir sürü telefon gelecek inanılmaz fiyat kırmaya çalışacaklar felan...
Gücüümün yeteceği şekilde garide felan bulsamda gitsem alsam.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
Herkese selam,
İki hafta önce bende 2010 model 14000'km de VFR aldım.1000 km kadar yol yaptım, gerçekten çok keyif aldım.Ufaktan birde fotoğraf paylaşmak isterim:
20140711_121648.jpg
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
Herkese selam,
İki hafta önce bende 2010 model 14000'km de VFR aldım.1000 km kadar yol yaptım, gerçekten çok keyif aldım.Ufaktan birde fotoğraf paylaşmak isterim:
http://s24.postimg.org/taf2hch85/20140711_121648.jpg

hayırlı olsun kazasız belasız cezasız keyifli sürüşler dilerim.

bayram sonu manavgat motofeste gelecek arkadaslarla goruselım dıyorum.buradan yazarlarsa tanısırız takılırız konusuruz.severız sevılırız.herkesin kadir gecesi mubarek olsun...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
İyi dilekleriniz icin herkese tesekkur ederim, ben uzun suren pazarlikla biraz uyguna aldim hatda bakinca baya uyguna aldim(21)
 
Katılım
10 Mar 2005
Mesajlar
20
Romanya'dan vazgeçip rotayı yine Alpler'e çevirdim. Bu aynı motor ile üçüncü kuzey italya gezim. Bir haftadır Dolomiti ve Sudtirol civarındayım. Hemen hergün birden çok pass geçtim. Dün Bolzano Honda'da yeni vfr 800'ü inceledim. 20bin euro ve büyük oranda aynı makine. Benimkini 4bin euroya satamazsam üzülmem artık:) Bugün 146bin km geçti. Artık huyunu suyunu ezberledim eşşeğin...
 
Katılım
7 Nis 2014
Mesajlar
140
Romanya'dan vazgeçip rotayı yine Alpler'e çevirdim. Bu aynı motor ile üçüncü kuzey italya gezim. Bir haftadır Dolomiti ve Sudtirol civarındayım. Hemen hergün birden çok pass geçtim. Dün Bolzano Honda'da yeni vfr 800'ü inceledim. 20bin euro ve büyük oranda aynı makine. Benimkini 4bin euroya satamazsam üzülmem artık:) Bugün 146bin km geçti. Artık huyunu suyunu ezberledim eşşeğin...

Okurken yüzüm gülümsedi ya :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Şu aletin füme rengi harbi çekici, bir kaç boş boğaz sorum olacak.

Dönüş çapı nasıldır, yani gidon depoya yapışıyormu, yoksa keskin dönüş yapmak mümkünmü?(elbette sıfır-40 km sürat aralığında)

Sakin kullanım yakıt değerleri, örneğin şehir içi ve devirsiz, tabii otoban/otoyol devirli/süratli yakıt değeri 100km/litre bazında

Uzun yol konforu nasıldır, görünüm süperssport gibi olsada, bir kaç yerde daha çok seyahat sürüşüne yatkın olduğunu okumuştum, direkt siz kullananlar'dan duymak en iyisi

Son olarak, yeni crossrunner vfr 800 kullananlar bağışlasın, ancak üstteki eski tip/modelin estetik olarak yanına dahi yaklaşamaz, bu nasıl tasarım rezaletidir :p , fonksiyonel kullanımı bilmiyorum tabii ^^
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
88
Şu aletin füme rengi harbi çekici, bir kaç boş boğaz sorum olacak.

Dönüş çapı nasıldır, yani gidon depoya yapışıyormu, yoksa keskin dönüş yapmak mümkünmü?(elbette sıfır-40 km sürat aralığında)

Sakin kullanım yakıt değerleri, örneğin şehir içi ve devirsiz, tabii otoban/otoyol devirli/süratli yakıt değeri 100km/litre bazında

Uzun yol konforu nasıldır, görünüm süperssport gibi olsada, bir kaç yerde daha çok seyahat sürüşüne yatkın olduğunu okumuştum, direkt siz kullananlar'dan duymak en iyisi

Son olarak, yeni crossrunner vfr 800 kullananlar bağışlasın, ancak üstteki eski tip/modelin estetik olarak yanına dahi yaklaşamaz, bu nasıl tasarım rezaletidir :p , fonksiyonel kullanımı bilmiyorum tabii ^^

Dönüş çapı naked motorlara göre zayıftır fakat kalıbına göre iyidir. Çok kıvrak olmamakla birlikte evet gidon depoya yapışır.

80 lira civarına doluyor depo. Bu depoyla şehir içi 280-300km şehirler arası 350km civarı yapar. Bu değerler zaman zaman vtec açılmış değerlerdir.

Uzun yol konforunda VFR zaten isim yapmış bir motor insanı yormaz bel ağrısı çekmezsin.

Crossrunner tamamen tarz meselesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

1 Tane de resim koyalım forum şenlensin.

q9RQkq.jpg
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Dönüş çapı naked motorlara göre zayıftır fakat kalıbına göre iyidir. Çok kıvrak olmamakla birlikte evet gidon depoya yapışır.

80 lira civarına doluyor depo. Bu depoyla şehir içi 280-300km şehirler arası 350km civarı yapar. Bu değerler zaman zaman vtec açılmış değerlerdir.

Uzun yol konforunda VFR zaten isim yapmış bir motor insanı yormaz bel ağrısı çekmezsin.

Crossrunner tamamen tarz meselesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

1 Tane de resim koyalım forum şenlensin.

http://i.hizliresim.com/q9RQkq.jpg

Cevap için teşekkür ederim, ciddi şekilde aklımı çelmeye başladı bu alet, nasipte var ise bakalım hayırlısı.
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
202
yeni kasa vfr800 için bayilerle hiç iletişime geçen oldumu? gelme - getirtme ihtimali varmı yokmu
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
2
2009 VFR 800

Selamlar, öncelikle herkese paylaşımları için teşekkür ederim.

Uzun süredir (6 ay) her gün saatlerce ilanlara bakıp, ilk motorum olacak olan motoru seçmeme rağmen bulamıyorum. Sizlerden ricam 2009 VFR 800 satmayı düşünen olursa benimle irtibat kurmasıdır. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Aylardır Arıyorum, bulduklarımı tecrübesizlikten kaçırdım. Koca sezonu motoru alamadan bitiriyorum. Yardım bekliyorum.

Forumd yazılanlardan gördüğüm kadarıyla doğru bir seçim yapıyorum.

Herkese teşekkürler
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-vfr-800-beyaz-melek-173748753/detay/

forumda resimleri olan beyaz meleğimi satışa çıkardım.2009 model vfr düşünen arkadaşlar varsa bakabilirler.kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
motorum satıldı arkadaslar.alan arkadasıma hayırlı olmasını dilerim.kazasız belasız sürüşler işallah.keyifle kullanabileceği göz alıcı bir motor.dosta gidecek bir motordu sayesinde bir dost kazandık işallah.herkese keyifli sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst