motorun herşeyini boşalt teker havaları, benzin, yağ vs.. aküyüde sökmelisin. sonra naylona sar heryerini bantla hava almasın.güneşten nemde koruyabilirsen, oskit yapmasın evin içinde odada saklayabilirsin.
okadar uğraşamam ufak tefek şeylerden bişey olmaz dersen depodaki benzin okadar önemli değil hiç bişi olmaz al bir branda sar sarmala koy kapının önüne. 12 ay sonra gel çalıştır çalışmazsa (scooter ise) akü takviye yaparsın. en fazla lastik havası basarsın motor honda ise metalleri sağlamdır kolay kolay pas tutmaz oksit yapmaz. çinişi ise stratör falan değiştirirsin.