Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
73
S.a arkadaslar uzun zamandir formu okuyorum sonunda bende boxer aldim sayenizde gerci hala islemleri bitiremedin plakayi cikaramadim bu emniyetten randevu almak ne zormus zor bela sali gunune randevu alabildim ins bayramdan once binebilirim motoruma burdaki yorumlarinizi ilgiyle okuyorum cok faydalandim daha once bir mobiletim vardi onu sattim boxseri aldim vitesli kullanmadim ins acemilik cekmem gerci biraz surdum aliscaz artik simdilik bu kadar selam ve duaile...

hayırlı olsun...randevu aldıysan işlemler bayramdan önce biter...sigortanı yaptırıp gideceksin randevuya..motorun viteslerinin kullanımı kolay debriyaj olayına bende yeniydim ama acemilik bir gün bile sürmedi...kullanırsın sıkıntı yok...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------

İstanbulda hangi servisleri şiddet ve hiddetle tavsiye edersiniz? Gerçi daha kullanmaya başlayamadım hatta ilk bakıma gitmem bile baya vakit alır ama olsun şimdiden öğrenmek iyidir.

bir çok yerde sıkıntı var galiba insanlar iyi servis arıyor... bu konu aslında 2 bölüm..1. bölüm yaptığı şeyler ve işcil
ikle alakalı 2. bölüm davranış ilgi alaka samimiyet..1 bölüm hakkında yorum yapılır...ama 2. bölüm biraz göreceli olabilir benim beyendiğimi sen beyenemeye bilirsin....ben maymotoya gittim baybars kardeş ilgilendi beni memnun etti tavsiye ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

https://www.facebook.com/groups/315441058612919/
Bajaj Boxer 150 Türkiye sayfamıza bekliyoruz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

https://www.facebook.com/groups/701020683296445/

Bajaj Boxer 150 istanbul
kulanıcılarının buluşma adresi olsun diye anlamama ragmen bir gurup kurdum ...istanbulda olan arkadaşlar özellikle üye olursa hem yakınımızdaki kullanıcı sayısını biliriz tanışabiliriz hemde gezi faliyetleri programlarsak buluşup gezebiliriz..siteyi kurdum ama benden çok faliyet beklemeyin..:) müsayit olan şu gün şuraya gidelimmi der müsayit olan gider.. bu şekilde bişeyler yapılabilir
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Scrambler projem için çalışmalar hızla devam ediyor. Yeni lastiklerimiz "Sava Mc 24" ler geldi. İşte fotoğraflar :cat:


20140719_112852.jpg


20140719_170644.jpg


20140719_170731.jpg


20140719_185619.jpg


20140719_185639.jpg


20140719_185659.jpg
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Hayırlı olsun kardeşim. Allah yeni lastiklerinle güle güle binmeyi nasip etsin.

Tşk ederim Atilla abi. Birşeyler yapmaya çalışıyorum ama ne zahmetler çektiğimi birde bana sor. Ustalara iş yaptırmak çok zor. Yeni boyanan jantı lastikleri takarken çizik çizik yaptılar tekrar boyayacağım artık :pr: Ustalarda hiç titizlik yok malesef. Çok umursamaz iş yapıyorlar. Depoyu boyaya verdim hep akmış pütür pütür boyamışlar sinirlendim tekrar boyayın dedim :pale:
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Tşk ederim Atilla abi. Birşeyler yapmaya çalışıyorum ama ne zahmetler çektiğimi birde bana sor. Ustalara iş yaptırmak çok zor. Yeni boyanan jantı lastikleri takarken çizik çizik yaptılar tekrar boyayacağım artık :pr: Ustalarda hiç titizlik yok malesef. Çok umursamaz iş yapıyorlar. Depoyu boyaya verdim hep akmış pütür pütür boyamışlar sinirlendim tekrar boyayın dedim :pale:

Bilirim kardeşim bilirim. Allah sabır versin. Devamlı tekrarladığım bir şey var; Doktorun avukatın ve ustan arkadaşın olacak. Değilse hapı yuttun. En doğru çözüm iyi bir usta yakalayıp onun dostluğunu kazanmaktır bu işlerde. Yoksa dert sahibi olursun. Allah kolaylık versin.
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
78
twona gardaş lastikler gaçpara bizim cantlara tubeless lastik oluyormu hayırlı olsun bu arada
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
VAY BE TUNA KARDEŞ SÜPER OLMUŞ ELİNE SAĞLIK...... ALLAH KAZASIZ BELASIZ GÜLE GÜLE KULLANMAYI NASİP ETSİN..
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657

Twona kardeşim valla şimdi çok beğendim. Lastikler ortalığı yıkıyor!

O jantlara Savaları geçirebilmek ve Tubelesa çevirmek kolay olmasa gerek. Uğraştığına değecek sonunda belli.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Merhaba,

Lastikler çok yakışmış. Çamurluğa falan sürtmüyorsa ben de sipariş etmek istiyorum.
Takipteyim.

Selamlar.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Bilirim kardeşim bilirim. Allah sabır versin. Devamlı tekrarladığım bir şey var; Doktorun avukatın ve ustan arkadaşın olacak. Değilse hapı yuttun. En doğru çözüm iyi bir usta yakalayıp onun dostluğunu kazanmaktır bu işlerde. Yoksa dert sahibi olursun. Allah kolaylık versin.

Aslında ustalar arkadaşım ama yinede çok zor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:43 ----------

twona gardaş lastikler gaçpara bizim cantlara tubeless lastik oluyormu hayırlı olsun bu arada

Hocam lastikler tubelles yalnız sibop deli,klerini 12 mm lik matkapla genişlettik çünkü sibop sığmadı. Aslında bu lastikler Endurolar için kullanılan arka lastikler ama ben ön içinde kullandım. Ön 120/90-17 arka 130/80-17. İkisi lastik 350 tl + 17 tl kargo = 367 tl ye mal oldu. Takma sökmede 20 tl dersek toplam maliyet 387 tl...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------



Nasıl birşey düşünüyorsun merak içindeyim. :)
Örnek resim atabilirmisiniz?

Hocam düşündüğüm tarz budur. Tam olarak aynı olmasada bu tarz bir motor olacak

photo-Recovered1.jpg


scrambler-motorcycle-1.jpg


39redu.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
Tşk ederim Atilla abi. Birşeyler yapmaya çalışıyorum ama ne zahmetler çektiğimi birde bana sor. Ustalara iş yaptırmak çok zor. Yeni boyanan jantı lastikleri takarken çizik çizik yaptılar tekrar boyayacağım artık :pr: Ustalarda hiç titizlik yok malesef. Çok umursamaz iş yapıyorlar. Depoyu boyaya verdim hep akmış pütür pütür boyamışlar sinirlendim tekrar boyayın dedim :pale:
Tuna kardeşim seni bu motora merak sardığımdan bu yana takip ediyorum. Sana kardeş tavsiyesi kendi işini kendin yapacaksın. Elimden gelmez demiceksin zorlayarak elinden getireceksin. Ben kendime gn 250 topladım her parçasını söktüm yere serdim sonra tek tek sildim temizledim icabında boyadım oturağının yüzünü kendim diktim ama kendime göre keyfimce yaptım görenler çok beğendi hemde . Sende dene ustaların ağzının kokusunu çekene kadar yerin müsaitse dene bence kendi işini kendin yap her seferinde elin alışır daha iyisini yaparsın hem hayalini tam olarak yansıtırsın motora hemde yüksek maliyetlerden kurtulursun cebin yanmaz...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2014
Mesajlar
19
twona, lastikler harika olmuş, kullandıktan sonra farklılığıda paylaşırsan sevinirim. Bu konuda epey bilgisiz ve tecrübesizim. Bu lastikler özellikle asfalt kullanımını nasıl etkiler, asfalt konforu, yol tutuş vs için nasıl lastik tavsiye edersin.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
twona, lastikler harika olmuş, kullandıktan sonra farklılığıda paylaşırsan sevinirim. Bu konuda epey bilgisiz ve tecrübesizim. Bu lastikler özellikle asfalt kullanımını nasıl etkiler, asfalt konforu, yol tutuş vs için nasıl lastik tavsiye edersin.

Lastikler bildiğim kadarı ile %30 arazi %70 asfalt kullanımı için üretilmiş. Sava firması Goodyeara ait Slovenya malı bir lastik. Arabam için kış lastiği araştırdığım bir dönemde bir derginin yaptığı kış lastiği testinde Savanın bilinen tüm lastik markalarını geride bırak en iyi tutunma ve frenleme mesafesi ile birinci seçildiğini gördükten sonra dikkatimi çekmişti Sava lastikleri. Kendi aracımdada kullandım ve çok memnun kalmıştım. Bu fiyat aralığında bence alınabilecek çok kaliteli bir lastik. Emsal ebatlarda Pirelli, Metzeler yada Michelin gibi lastiklerin çifti 750-800 tl gibi rakamları bulutyor. Eğer viraj ve asfalt kullanımı için lastik alacaksınız Savanın SS ve büyük hacimli yol motorları için ürettiği en iyi lastiği olan Sava MC 50 M Racer ları tavsiye eederim. Alacağanız ölçüler ön 100/80-17, arka 110/80-17 orjinal dönme çaplarına en uygun lastiklerdir. Hatta ön lastik dönme çapı birebir aynı arkada 0.8 mm lik yani 1mm den az bir fark var. Sava mc 50 M Racerların çiftide 330 TL civarı bir fiyata gelir. Bildiğim kadarı ile 100/80-17 55 euro, 110/80-17 60 euro idi. Eğer bunlar pahalı gelir ise Sava MC 18 lerdide tercih edebilirsiniz. MC 18 de deki ölçüler ön için 90/80-17 arka için 110/80-17 olacak. Ben lastikleri direk Distribütörden aldım. Satın almak isterseniz hem lastiklerin hemde Distribütörün linklerini ve tel nosunu ekliyorum...


Sava MC 50 M Racer: http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=MC%2050%20M-Racer&UID=14

Sava MC 18: http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=MC%2018&UID=69

İletişim: http://www.savaturkiye.com/Bize-Ulasin.aspx
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
Lastikler bildiğim kadarı ile %30 arazi %70 asfalt kullanımı için üretilmiş. Sava firması Goodyeara ait Slovenya malı bir lastik. Arabam için kış lastiği araştırdığım bir dönemde bir derginin yaptığı kış lastiği testinde Savanın bilinen tüm lastik markalarını geride bırak en iyi tutunma ve frenleme mesafesi ile birinci seçildiğini gördükten sonra dikkatimi çekmişti Sava lastikleri. Kendi aracımdada kullandım ve çok memnun kalmıştım. Bu fiyat aralığında bence alınabilecek çok kaliteli bir lastik. Emsal ebatlarda Pirelli, Metzeler yada Michelin gibi lastiklerin çifti 750-800 tl gibi rakamları bulutyor. Eğer viraj ve asfalt kullanımı için lastik alacaksınız Savanın SS ve büyük hacimli yol motorları için ürettiği en iyi lastiği olan Sava MC 50 M Racer ları tavsiye eederim. Alacağanız ölçüler ön 100/80-17, arka 110/80-17 orjinal dönme çaplarına en uygun lastiklerdir. Hatta ön lastik dönme çapı birebir aynı arkada 0.8 mm lik yani 1mm den az bir fark var. Sava mc 50 M Racerların çiftide 330 TL civarı bir fiyata gelir. Bildiğim kadarı ile 100/80-17 55 euro, 110/80-17 60 euro idi. Eğer bunlar pahalı gelir ise Sava MC 18 lerdide tercih edebilirsiniz. MC 18 de deki ölçüler ön için 90/80-17 arka için 110/80-17 olacak. Ben lastikleri direk Distribütörden aldım. Satın almak isterseniz hem lastiklerin hemde Distribütörün linklerini ve tel nosunu ekliyorum...


Sava MC 50 M Racer: http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=MC%2050%20M-Racer&UID=14

Sava MC 18: http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=MC%2018&UID=69

İletişim: http://www.savaturkiye.com/Bize-Ulasin.aspx

Ne aşamada sizin motor merak ediyorum
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
@OSİMAN

Motorun tamamen bitmesi yani tam olarak istediğim duruma gelmesi ağustos ayının 10 u ile 15 ini bulur. Bazı parçaları deneme yanılma yoluyla buluyor yada sıfırdan yapıyoruz. Örneğin gidon, ön çamurluk, küçük ön far. Bunlar hali hazırda boxera uygun olarak satılan parçalar olmadığından bir çamurluk için 3 gün uğraşmak gerekebiliyor. Yada bir ön far sipariş ediyoruz netten geliyor ama uyumsuz olunca geri yolluyoruz bu süreç bile 4-5 gün motoru yatırıyor serviste.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
502
@OSİMAN

Motorun tamamen bitmesi yani tam olarak istediğim duruma gelmesi ağustos ayının 10 u ile 15 ini bulur. Bazı parçaları deneme yanılma yoluyla buluyor yada sıfırdan yapıyoruz. Örneğin gidon, ön çamurluk, küçük ön far. Bunlar hali hazırda boxera uygun olarak satılan parçalar olmadığından bir çamurluk için 3 gün uğraşmak gerekebiliyor. Yada bir ön far sipariş ediyoruz netten geliyor ama uyumsuz olunca geri yolluyoruz bu süreç bile 4-5 gün motoru yatırıyor serviste.
İstediğiniz gibi olsunda mecbur beklenicek az bişey takipteyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst