1 yıldan uzun sure yatan Cub icin yag onerisi

Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Cub motorum uzun suredir garajda yatiyordu, gecen aksam yeni motor alana kadar gezmek icin cikarttim bakimlarini yaptim zincir buji vs degistirdim. Yag degistiricem, yag markalarindan kalitesinden hic anlamiyorum, suan motorda biraz fazla titresim var eskiye nazaran, yagindan dolayi tahmin ediyorum. Yag onerisi alabilirmiyim bilgisi olanlardan? Tesekkur ederim.


Not; Bir ay once Tvs Apache vs Hero Thriller diye kiyaslama basligi acmistim, Barkin abimizin videosunu izleyince ikisindende vazgecip Pulsar 200ns almaya karar verdim. ve forum mobil kismi turkce karakter desteklemiyor bende Turkce karakter kullanmadim ilgililere duyrulur. Herkese Saygilar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

Forumda boşa yer kaplamak istememekle birlikte konu guncel :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
castrol power 1 10/40 yada 10/50

motul 5100 yanlışta olabilir motul un yağlarına bakın

ıpone da iyidir
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ben babaeskidenim sanayi içinde mobil 1 yazan bi adam var yağ filan satıyor dışarda jant kapakları filan var ben castrol kulanıyorum
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
kardeşim bir yıl binmediğin motorun sigorta vize parası min 250 , depodaki benzin çöpe gidecek 30 40 da o var sat bence dönüşte yenisine bakarsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

düzeltme yanlış konuya cevap
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
kardeþim bir yýl binmediðin motorun sigorta vize parasý min 250 , depodaki benzin çöpe gidecek 30 40 da o var sat bence dönüþte yenisine bakarsýn

---------- Mesajlar birleþtirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamaný 22:03 ----------

düzeltme yanlýþ konuya cevap

Sorun yok. cevaplar icin sagolun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst