Motorsiklet Satıcısı Tarafından Uğradım Kötü Durum

Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
1 Haftadır CBR 125R lara bakıyorum 2013 model hesaplı denk geldi aradık görüştük 6.500 tl'ye kadar bir pazarlık yaptık 2 saat içinde geliyorum dedim kredi çekeceğim dedim.Kredimi çektim bankadan aracıma bindim yola çıkacağım satıcıyı aradım geliyorum yoldayım dedikten sonra kişi aracı sattığını belirtti bunların hepsi 2 saat içerisinde gerçekleşti bana söz veripte neden başkasına sattığını söylediğimde sizden daha yüksek bir fiyat verdi diyerekten konuşmayı kapattı ne insanlar var bu hayatta :pr: :pr:
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Biraz daha fazla para versen nelerini satar o.

Satın alamadığın iyi olmuş bir bakıma. O motorda kesin bir yamukluk vardır. Böylesi kaypak bir herifin motoru sağlam çıkmaz.
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Almadan öncede durmadan beni aradı ne zaman çekiyorsun ne zaman geliyorsun 2 saat içinde 3-4 kez aradı bende düşündüm böyle şeyler ama iyidir motorda bişey yoktur gidince bakarım diye düşündüm ama kısmet değilmiş
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Kendisi ayıp etmiş . Almamanız daha iyi olmuş , diğer arkadaşlarında dediği gibi o motorda bi kelek çıkabilirdi . Şuan motorunuz yok sanırım , isterseniz başka motor alabilirsiniz 6500 e .
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Kendisi ayıp etmiş . Almamanız daha iyi olmuş , diğer arkadaşlarında dediği gibi o motorda bi kelek çıkabilirdi . Şuan motorunuz yok sanırım , isterseniz başka motor alabilirsiniz 6500 e .

Şuan motorum var CB 125E var ama biliyorsunuzdur çok sıkıntılı bir makina 10.000 KM devirdim 1 KM'sini bile mutlu yapmadım :D sıkıntısı çok yüksek
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Şuan motorum var CB 125E var ama biliyorsunuzdur çok sıkıntılı bir makina 10.000 KM devirdim 1 KM'sini bile mutlu yapmadım :D sıkıntısı çok yüksek

O zaman cb 125e'nin abisini deneyin birde cbf 150 :mrgreen: Rahat güzel motordur ama şuan sıfırlarıda 5800 tl oldu . Austos ayında 6000 tl olur muhtemelen :)
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
O zaman cb 125e'nin abisini deneyin birde cbf 150 :mrgreen: Rahat güzel motordur ama şuan sıfırlarıda 5800 tl oldu . Austos ayında 6000 tl olur muhtemelen :)

Bir kaç kez sürmüştüm tanıdığımda var çok rahat bir motor uzun yol için ideal ama super sport var aklımdada
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
cb 125 i sat hazır 6500 de kredi çekmişsin al bi cbr 250 düşünmene bile gerek yok nie hala 125cc bakıyosunki ?
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
599
çelişki var baba.. bu gibi durumlarda motor satın alınacaksa yada araç, para hazır kıtâ beklemeli kredi işi falan satışı zedeliyor. bende sattım 7-8 motor öyle alıcılar varki güvenemiyorsun.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
341
Kötü düşünme belki daha temiz bi cbr düşebilir eline (ben sanki çok pozitif düşünüyormuşum gibi yazdığım cevaba bak yav :mrgreen: )
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Kötü düşünme belki daha temiz bi cbr düşebilir eline (ben sanki çok pozitif düşünüyormuşum gibi yazdığım cevaba bak yav :mrgreen: )

Şimdi motorlara bakıyorum tekrardan içimde tereddüt oluşuyor her seferinde :) arasammı aramasammı olmadı büyük ihtimalle 0 alıcam CB'yi satıp en güveniliri o
 
Katılım
12 Nis 2013
Mesajlar
37
Kardeşim meraktan soruyorum, ne yaşattı ki sana bu kadar illet ettin?
Ben de 7000 km kullandım cb125, hiçbir sorun çıkarmadı gayet memnundum.

Bence yanlış anlamayın ama CB kullanıcıları bu motorda bişey yok diyerekten kendini kandırıyor bana göre sabahları motor soğukken çalışmıyor geceleride anca vurduracaksın başıma geldi yağmur yağıyor motor anayol üstünde park halinde evime 4km uzaklıktayım yollar ıslak motoru vurduruyorum yine çalışmıyor jikleyi açıyorum yine çalışmıyor sonraki sıkıntısı aşırı yağ yakımı ve az yakıyor denipte alınan motorun çok yakması diğer bir kötü yanı kaza yapmama neden olan çinci abilerimizin lastikleri on numara kayıyor diğer yanı aynalar çok güzel dansöz gibi valla gazı açıyorum arkamda araba varmı bakacağım olana bak ayna 180 derece dönmüş ara sıra yolda yaşanan teklemeler performansı farlar hep açık aküyü 10 numara su gibi içiyor
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Bence yanlış anlamayın ama CB kullanıcıları bu motorda bişey yok diyerekten kendini kandırıyor bana göre sabahları motor soğukken çalışmıyor geceleride anca vurduracaksın başıma geldi yağmur yağıyor motor anayol üstünde park halinde evime 4km uzaklıktayım yollar ıslak motoru vurduruyorum yine çalışmıyor jikleyi açıyorum yine çalışmıyor sonraki sıkıntısı aşırı yağ yakımı ve az yakıyor denipte alınan motorun çok yakması diğer bir kötü yanı kaza yapmama neden olan çinci abilerimizin lastikleri on numara kayıyor diğer yanı aynalar çok güzel dansöz gibi valla gazı açıyorum arkamda araba varmı bakacağım olana bak ayna 180 derece dönmüş ara sıra yolda yaşanan teklemeler performansı farlar hep açık aküyü 10 numara su gibi içiyor

Yanlış anlamıyorum sizi fakat bu problemleri ben gerçekten yaşamadım. Evet, aynalar çok hassastı ama alışmıştım. Ve soğuk havalarda ilk marşta almayabiliyordu, 2-3 dakika rölantide beklemekle bunu da çözüyordum.Lastikler evet berbat, fakat bu asla motorun kötü olduğu anlamına gelmez,zira bu hacimdeki çoğu motosiklet bayiden ucuz çıksın diye lastikten taviz verilir.Bunların dışında anlattıklarınız bana çok uzak.

Fabrikadan çıkan her motorun aynı dayanıklılığı göstermesi beklenemez. Hatta bu her makine için geçerlidir. İşin içinde kullanıcının ilgisi ve yapılan rodajın niteliği de girer. Bana gelen motor sorunsuz,size gelen tersi olabilir. Size böylesi geldi diye, bütün cb sinden memnun kullanıcılarını kendini kandırmalarıyla tutuşturmayınız.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Şuan motorum var CB 125E var ama biliyorsunuzdur çok sıkıntılı bir makina 10.000 KM devirdim 1 KM'sini bile mutlu yapmadım :D sıkıntısı çok yüksek

Aynı çileyi ben 15000 km çektim. Sana tavsiyem o parayla bajaj pulsar al. Cbr cebini yakar. Hemde pulsar kadar güçlü ve hızlı değil. Youtub da pulsarın videosu var. İzle bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst