- Katılım
- 28 Nis 2011
- Mesajlar
- 484
Bence yanlış anlamayın ama CB kullanıcıları bu motorda bişey yok diyerekten kendini kandırıyor bana göre sabahları motor soğukken çalışmıyor geceleride anca vurduracaksın başıma geldi yağmur yağıyor motor anayol üstünde park halinde evime 4km uzaklıktayım yollar ıslak motoru vurduruyorum yine çalışmıyor jikleyi açıyorum yine çalışmıyor sonraki sıkıntısı aşırı yağ yakımı ve az yakıyor denipte alınan motorun çok yakması diğer bir kötü yanı kaza yapmama neden olan çinci abilerimizin lastikleri on numara kayıyor diğer yanı aynalar çok güzel dansöz gibi valla gazı açıyorum arkamda araba varmı bakacağım olana bak ayna 180 derece dönmüş ara sıra yolda yaşanan teklemeler performansı farlar hep açık aküyü 10 numara su gibi içiyor
16000 km oldu hala hergün kullanıyorum.Daha gram yağ yakma yok.Abartıldığı gibi zor çalışmıyor.Şahsen yaz kış 1-2 dk rolantide biraz motoru ısıtıp öyle gazlarım.İlk çalıştırmada kalkarken gaz kesersem anca o zaman tekleme yapıyor.Evet az yakıyor 100 km de 2,5 lt.Daha az yakan bir şey bakıyorsan cup alman lazım.Avrupa standartları gereği motor çalıştırılınca farı yanıyor bu bütün motosikletlerde böyle far kapatıcam dersen 10 tl ye elektrikçi de halledilir.Aynalar dediğiniz gibi motoru aldığım ilk zaman acayip oynaktı biraz ayarlamayla şimdi gayet sağlam.
Titreşim evet var özellikle 90-100 km hızdan sonra fena titriyor.Tam tersi 60-90 arası titreşim çok az.O kadar kullanan kurye vs var şahsen bende eşek misali kullanıyorum.Daha kronik bir problemle karşılaşmadım.Umarımda karşılaşmam.
Eksileri ne dersen evet lastikler kötü arka daha kötü ön bir nebze iyi.Bu fiyata satılan Hangi motorun fabrika çıkış lastikleri iyi onuda söylerseniz aklımızda bulunsun...
Depo kapağı titreşimle zırıldama yapıyor bazen kesiliyor bazen tekrar yapıyor.
Ahım şahım hızlanmıyor ama yokuşları iyi tırmanıyor.Zaten 125 cc makina ne bekliyoruz ki.
Ön fren çok düşük hızlarda sıkıldığında ses yapıyor yani ötme yapıyor.
Artılarına gelirsek Aydınlatma konusunda sınıfının en iyisi.
Az yakıyor.Sarf malzemelerinin çoğu yapılmış satılıyor.Kronik bir problemi yok.Fazla bakım masrafı yok.4000 de bir yağ değiş hava filtresini temizle sübap ayarı yap devam...
Hem motoru yenilemek hemde başka motosiklet kullanmak için cb yi satıp sıfır boxer alıcaktım ama sıfır motorda çıkan kafa sallama probleminden ötürü vazgeçtim.
Şahsen kendimi avuttuğum yok körü körüne kullandığı malı övenlerden yada yerenlerden değilim nesi var nesi yok açık açık söyledim.Bu arada adam gibi bakım yapılmaz tapagaz gidilirse her motor yağda yakar yağda kaçırır.Her şey başa gelir.