Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247

Burada enteresan bir inceleme yapmışlar. Video sonundaki örnek görüntüler şaşırtıcı :)


Bu arada geçenlerde durup dururken kapanan ve bir daha açılmayan SJ1000'i garantiden Çin'e geri göndermiştim. Garantiden kabul edilmiş, yenisini göndereceklerine dair mesaj attılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Ooo gercegi icin 500 az degil mi yav :queen: 700-800 e raziydim ben :))

Satmayi dusunen varsa ugrasmamak adina 2.el alicam :cherry:

şimdi çakmanın da çakması çıkınca bende ki çakma orjinal olmuş oluyor fiyatta yükseliyor ehueh :D valla kredi kartımda limit olsa 3-5 tane getirtip burada satmayı düşünüyorum aldığım fiyata ama işte

benim aldığım satıcının linki bu arada almak isteyip çekincesi olan bu kişiden alabilir:

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-SJ4000-Diving-30M-Waterproof-extreme-Helmet-Cam-G-Senor-Camcorder-DVR-HD-Sport-Action/1711831820.html
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Sj4000 , alınası bir alet, bir sürü ekipman bağlantı kıvır zıvır, her bişeyi var,"klon olan bu modelin" dahi "klon'unu yapmışlar",

Bir doanım hber sitesinde drum bahsedilmiş, bilhassa, su koruma kılıfının etfrafındaki vidaların orjinalinde metalik renkli olması gerektiği, klonda ise vida rengi siyah, dış kutuda orjinalinde water resistant olması gereken ibarenin sahte olanında water resistabt yazdığını belirtmeliyim.

Alım yapılan sitelerde farklı, ancak aliexpres'in çoğunun yüksek riskli olduğunuda belirtmişler.

Listeye eklemeliyim, nasipse ilerde bir adet almalıyım.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Sj4000 , alınası bir alet, bir sürü ekipman bağlantı kıvır zıvır, her bişeyi var,"klon olan bu modelin" dahi "klon'unu yapmışlar",

Bir doanım hber sitesinde drum bahsedilmiş, bilhassa, su koruma kılıfının etfrafındaki vidaların orjinalinde metalik renkli olması gerektiği, klonda ise vida rengi siyah, dış kutuda orjinalinde water resistant olması gereken ibarenin sahte olanında water resistabt yazdığını belirtmeliyim.

Alım yapılan sitelerde farklı, ancak aliexpres'in çoğunun yüksek riskli olduğunuda belirtmişler.

Listeye eklemeliyim, nasipse ilerde bir adet almalıyım.


Benim kutuda water resistabt yazıyor eyvah . Benim alet şimdi çakma mı beyler ?
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
şimdi çakmanın da çakması çıkınca bende ki çakma orjinal olmuş oluyor fiyatta yükseliyor ehueh :D valla kredi kartımda limit olsa 3-5 tane getirtip burada satmayı düşünüyorum aldığım fiyata ama işte

benim aldığım satıcının linki bu arada almak isteyip çekincesi olan bu kişiden alabilir:

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-SJ4000-Diving-30M-Waterproof-extreme-Helmet-Cam-G-Senor-Camcorder-DVR-HD-Sport-Action/1711831820.html

Bendeki cekinceden ziyade sabirsizlik :) Yolda o kadar cok olay goruyorum ki ah simdi kaskta kamera olsaydi diye ic cekiyorum :) en son enayilik yapicam alicam burdakilerden 280 tl ye sonra icim icimi yicek :) valla seninki cok iyi taktik hazir cakmasida cikti sat 500 e :)))
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Benim kutuda water resistabt yazıyor eyvah . Benim alet şimdi çakma mı beyler ?

Çakmanın çakması hemde, malum alet gopro çakması, buda çakmanında çakması, yazım kurallarını katlettik emme durum bu malesef:king:

Buna rağmen 50 küsür dakika çekimi, vsvsv var imiş aynı cmos sensör kullanılıyormuş, yalnız pil ömrü orjinlden kısa, ve pil ebadı daha ince imiş.. vsvvs, hasılı yine iş görmekte
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Çakmanın çakması hemde, malum alet gopro çakması, buda çakmanında çakması, yazım kurallarını katlettik emme durum bu malesef:king:

Buna rağmen 50 küsür dakika çekimi, vsvsv var imiş aynı cmos sensör kullanılıyormuş, yalnız pil ömrü orjinlden kısa, ve pil ebadı daha ince imiş.. vsvvs, hasılı yine iş görmekte

Pilden şüphelenmiştim bende evet baya kısa sürüyor 1 saatten daha kısa . :/ Bir şekilde halledicez artık bakalım ..
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Bendeki cekinceden ziyade sabirsizlik :) Yolda o kadar cok olay goruyorum ki ah simdi kaskta kamera olsaydi diye ic cekiyorum :) en son enayilik yapicam alicam burdakilerden 280 tl ye sonra icim icimi yicek :) valla seninki cok iyi taktik hazir cakmasida cikti sat 500 e :)))

bana 16-17 günde geldi istanbuldayım bence ver siparişi aynı sürede gelir sanırım hadi olsun18 gün olsun ne olacak sanki :D
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
arkadaşlar mrb. sj1000 kameram dün geld. buradaki yorumları okurken kayıt süresini 2 katına çıkartan File
SJ1000 Firmware Y130615 porgramını farkettim. videoki gibi yükleme yaptım. kamerayı açınca ekran bembeyaz oluyorç görüntü gelmiyor artık :s nasıl düzeltebilirim
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
arkadaşlar mrb. sj1000 kameram dün geld. buradaki yorumları okurken kayıt süresini 2 katına çıkartan File
SJ1000 Firmware Y130615 porgramını farkettim. videoki gibi yükleme yaptım. kamerayı açınca ekran bembeyaz oluyorç görüntü gelmiyor artık :s nasıl düzeltebilirim

Tekrardan firmware güncellemesi yapman veya versiyon düşürmen gerekiyor. Hatalı olarak yükseltme yapmışsın, çok sık karşılaşılan bir sorun olduğunu duymuştum.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
bana 16-17 günde geldi istanbuldayım bence ver siparişi aynı sürede gelir sanırım hadi olsun18 gün olsun ne olacak sanki :D

:) 15 gun bile cok bana,sinyalli ayna siparis ettim 10 gunde geldi sansima :) sj4000 icinde sahibindende bi abi buldum 300 demis ufak bi pazarlikla ondan aldim pzt kargoya vericek kendiside arkadasina aldirmis soyledigine gore,3-4 tane var elinde satiyor :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
:) 15 gun bile cok bana,sinyalli ayna siparis ettim 10 gunde geldi sansima :) sj4000 icinde sahibindende bi abi buldum 300 demis ufak bi pazarlikla ondan aldim pzt kargoya vericek kendiside arkadasina aldirmis soyledigine gore,3-4 tane var elinde satiyor :)


Ürünün çakma olmadığına dikkat et. Kutuda water resistant yazıyor orjinallerde , çakmalarda ise water resistabt yazıyor . Çakmaysa hiç almayın iptal edin . :)
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Üyesi olduğum bir bisiklet forumunda da benzeri bir başlıkta aynı ürünler tartışılıyor.

Sj 1000 veya Sj 4000 satın alanların birleştiği iki ortak nokta oluştu.

İlki gece az ışıklı ortam çekimlerinin beklenenden kötü olduğu , ikinci ve çok daha önemlisi kutudan çıkan aparatların kalitesinin oldukça kötü olduğu..

Sj 1000 veya Sj 4000 kullanan arkadaşlar , kutudan çıkan aparatlara güvenebiliyormusunuz ???
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Üyesi olduğum bir bisiklet forumunda da benzeri bir başlıkta aynı ürünler tartışılıyor.

Sj 1000 veya Sj 4000 satın alanların birleştiği iki ortak nokta oluştu.

İlki gece az ışıklı ortam çekimlerinin beklenenden kötü olduğu , ikinci ve çok daha önemlisi kutudan çıkan aparatların kalitesinin oldukça kötü olduğu..

Sj 1000 veya Sj 4000 kullanan arkadaşlar , kutudan çıkan aparatlara güvenebiliyormusunuz ???

aparatların çoğu üniversal denen şekilde sanırım yani gopro veya sony'nin aparatları da sj4000'i tutabilir sanırım güvenmeyen için

ben bazı parçalara güvenmiyo değilim gayet sağlam duruyorlar hatta esnettim biraz denedim kırmayı felan :D sağlam çıktılar
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Ürünün çakma olmadığına dikkat et. Kutuda water resistant yazıyor orjinallerde , çakmalarda ise water resistabt yazıyor . Çakmaysa hiç almayın iptal edin . :)

Bende cok sordum cakmami diyede en son whatsapptan foto istedim,siyah alicaktim satmis beyazi istedim,kutusunda water resistant yaziyor ve lens etrafindaki vidalar gumus rengi,bana orjinal gibi geldide varmidir baska ayirt edici ozellik ?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bende cok sordum cakmami diyede en son whatsapptan foto istedim,siyah alicaktim satmis beyazi istedim,kutusunda water resistant yaziyor ve lens etrafindaki vidalar gumus rengi,bana orjinal gibi geldide varmidir baska ayirt edici ozellik ?

Okuduğum ve gördüğüm kadarı ile, özellikler bu şekilde, kısa sürede elime geçse bende niyetliyim hayırlısı, olmadı bu ay sonu birisi fazladan sipariş etsede şundan tabii insaflı geliş fiyatına dadından yinmezdi.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
2 temmuz akşamı aldım 5 temmuz kargoladı satıcı 10 temmuz Türkiye girişi 12 temmuz bugün dağıtıma çıktı yazısı ve sonrası dağıtım ertesi gün çıktı yazısı eklendi sisteme bukadar çabuk beklemiyodum bakalım sabırsızlıkla pazartesiyi bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst