Merhaba arkadaşlar bugün bi chopper aldım bi bakarsanız sevinirim.

Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
Merhaba arkadaşlar bugün bi chopper aldım Markası Suziki FYM 250 cc cift silindirli bi motor 2007 model 10 bin de .satıcı suziki fym dedi ben inanmadım ama arastırınca suziki nin çinde piyasaya girdiği bi chopper modelmıs yani çin malı galiba.bu motoru bilenler varmı nasıl dır sizce bugun 120 bastım daha gıdıodu basmadım motoru bılmedıgım ıcın goruntusu kalıbı rahatlıgı cok güzel başlangıc olarak ıyı yada bu motorla uzun yol gıdebılırmıyım? şişme yaparmı rüzgar sohutmalı
W2BOD2.jpg
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin güle güle bin inşalllllaaaahhhhh
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
ruhsatta suzuki yazıyorsa sıkıntı yok hocam.

Güle güle kazasız belasız kullan inşallah. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
Merhaba arkadaşlar bugün bi chopper aldım Markası Suziki FYM 250 cc cift silindirli bi motor 2007 model 10 bin de .satıcı suziki fym dedi ben inanmadım ama arastırınca suziki nin çinde piyasaya girdiği bi chopper modelmıs yani çin malı galiba.bu motoru bilenler varmı nasıl dır sizce bugun 120 bastım daha gıdıodu basmadım motoru bılmedıgım ıcın goruntusu kalıbı rahatlıgı cok güzel başlangıc olarak ıyı yada bu motorla uzun yol gıdebılırmıyım? şişme yaparmı rüzgar sohutmalı http://i.hizliresim.com/W2BOD2.jpg

suzuki houjue ( yanlış yazmış olabilirim) diye bir çin motosiklet üreticisine ortak oldu mesela
ama temiz motor anadolunun gözünü seveyim ya adam gibi bakıyolar motora
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
bende arada görüyodum ilanlarda vay çakal çin malı motora suzuki yazmış milleti kekliyor diyordum demekki doğruymuş :D Güle güle kullan bu arada:thumleft:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
abıcım merhaba bu motordan bende vardı suzukının getırdıgı masaı fym 250cc hava sogutmalı ben bunla canakkeleye gıttım 2saatte bır durdum cnk motor sısıyor ama kılıtleme yok sadece cekısten dusuyor 90km yı gecemıyorsun tıtresım mukemmel derecede var :) ama cok az benzın yakıyor gule gule kullan
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
olsun olsun adamın hevesi kırılmasın on numara motor kardesım allah kaza bela vermesın her motor titrer :queen:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
motor hayırlı olsun bu arada Eğirdir Dağ Komando Okulu özlemimi de giderdin
:)
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
Maveric şişme var dedin moralimi bozdun ya :( adam izmir den getirdi 450 km şişmedi inşallah şişmez eğer şişiyosa su sogutmalı alırım. ama motor temiz aldıgım kısı binbaşı çoçuk falan olunca kullanmamıs 0 almıs zaten temiz bakmıs ruhsatta fym yazıo ama arastırmalarıma göre suziki dispiratörlüğünde olmus bu motor çinli bi motor gibi değil bu ara da 120 yaptım zorlamadım 160 kadraj var ama titreme yapmadı
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
219
Maveric şişme var dedin moralimi bozdun ya :( adam izmir den getirdi 450 km şişmedi inşallah şişmez eğer şişiyosa su sogutmalı alırım. ama motor temiz aldıgım kısı binbaşı çoçuk falan olunca kullanmamıs 0 almıs zaten temiz bakmıs ruhsatta fym yazıo ama arastırmalarıma göre suziki dispiratörlüğünde olmus bu motor çinli bi motor gibi değil bu ara da 120 yaptım zorlamadım 160 kadraj var ama titreme yapmadı

bişey olmaz zormalamzsan şişmez motor 7/24 motorlamı dolaşcan belgeselmi çekicen
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
suzukının getırdıgı cın malı motor bu fazla sıkıstırma o ıbreyede kanma cnk 15-20km fazla gosterıyor sakın kullanırsan bırsey olmaz tıtresım konusundada bende sıfır almıstım ve epeyce tıtresım vardı ben sana yardımcı olmak ıcın yazdım yınede hayırlı olsun hırpalazmazsan motoru uzun sure kullanırsın cınlıler ıcınde cokta kotu bır motor degıldır
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
ilker abi motoru eğirdir dağ komondo da çalışan binbaşıdan aldım onun da sana selamı var :) :) maverck abi sen de de varmıs basını agrıtırım ben artık bu motor ne kadar yakıo ve kronık yada masraf olarak sana ne zorluk cıkardı
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
valla yakısını hıc hesaplamadım ama benım kullandıgım motorlardan en az yakanıydı bırkere gostergesı bozuldu bırkerede on tekerlektekı ısmını unuttum sımdı gosterge telının baglı oldu alet bozuldu baska bır seyını gormedım oyle senı uzucek bır motor degıl ben baska motor almak ıcın sattım zaten
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
Herkeze teşekür ederim maverıck abi sana ayrı tesekur ederım bılgılendırdığın ıcın
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
hayırlı olsun abicim...
benim motora benziyor... sadece isimleri farklı sanırım... bir de bir kaç ufak tefek değişiklikler...



---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

abıcım merhaba bu motordan bende vardı suzukının getırdıgı masaı fym 250cc hava sogutmalı ben bunla canakkeleye gıttım 2saatte bır durdum cnk motor sısıyor ama kılıtleme yok sadece cekısten dusuyor 90km yı gecemıyorsun tıtresım mukemmel derecede var :) ama cok az benzın yakıyor gule gule kullan

benim motorda bir benzeri... sadece isimleri farklı...
dediğinzi gibi 80-90 dan sonra mükemmel ötesi titreşim...
hep 80 le gideirm sağa sola, 100 km de 3 litre bile yakmaz...
kıbrısta en uzak gittiğim yok 50-60 km birşeydi... o yüzden şişme sorunu göremedim sanırım...
ama sanmıyorum şişme yapacağını... 1 aya kalmaz ankaraya götüreceğim... ne mal olduğunu göreceğiz bakalım...
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
bende konuya girince dedim, bu motor kimin yaw diye, sonra facebookda fotosunu gördüğümü hatırladım, güle güle kullan Onur abi.
Dipnot: Arkadaşın Hüseyinin amca oğluyum, Hüseyin abim fotoyu beğenince Face anasayfam da gördüm.
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
Teşekür ederim kardeşim daha ehliyet yok kullanmıyorum ehliyete yazıldım motoru garaja koydum.Ehliyet gelene kadar da kıyafet kask ekipmanlarımı tamamlıcam inşallah Chopper kulanmak cok zevkli ama minübüs gibi :) valadeut ekle face den :)
 
Katılım
2 Tem 2014
Mesajlar
387
yanlış yazmışım hocam şimdi farkettim Komondo n de yazmasam komodo :D :D :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst