125'lik klasik motordan cafe racer yapımı

Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en nikelajlısından bi ön far..
klasik retro tarzından bi renk seçimi ve boya..
birde en tellisinden jant ister..
tadından da yenmez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

en nikelajlısından bi ön far..
klasik retro tarzından bi renk seçimi ve boya..
En tellisinden jant..
birde klasik parlak renkte gösterge tablosu ister..
tadından da yenmez :)
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
73
http://www.youtube.com/watch?v=W_ZecOJ_QoU&feature=share burada ki gıdonu ne olarak tarıf etcem m direksiyon degıl bunun adı ne ? :)
 
Katılım
23 Şub 2012
Mesajlar
432
hocam bence elinizdeki motosikleti satıp kuba cg alın daha kolay benzetirsiniz zaten yeni farkettim cg 125 den yapılmış bende
bi tane yapmayı planlıyorum bakalım :)
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Güzel bir boya işi, güzel bir takım renkli çemberli jant, gereksiz parçaların sökülmesi, egzozun korumasının çıkarılıp bir kısmının yanmaz sargıyla sarılması ile çok güzel bir görüntü ortaya çıkar gibi.. Benim de aklımı çelmedi değil doğrusu bu proje :)
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
48
6R3j2l.jpg
[/url][/IMG]

lYnA7Q.jpg
[/url][/IMG]


GnLjkb.jpg
[/url][/IMG]

djY90n.jpg
[/url][/IMG]

vzM3Rr.jpg
[/url][/IMG]

bitiyor sayılır
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
bence çok güzel olmuş şimdiden, güle güle binin.
ön çamurluk için, orijinali mi kestirdiniz yoksa yeni bir şey mi uydurdunuz ?
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
48
çok teşekkürler..
ön çamurluğu kendim kestim.demir testeresiyle belirli yerleri aldıktan sonra uzun bir süre zımparaladım.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
çok teşekkürler..
ön çamurluğu kendim kestim.demir testeresiyle belirli yerleri aldıktan sonra uzun bir süre zımparaladım.

benim de kafamda benzer bir proje var, benim aceyi yuvarlak fara çevirdim ilk aşamada ancak gerisi gelmedi.

el becerim sizinki kadar iyi değildir (belli ki:)) ama yaptıklarınız bana baya fikir verdi.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
57
Motosikleti
BMW F800 GS(2025)&Harley Davidson Sportster XL883(2008)
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş tek eksiği jant gibi görünüyor.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Nereden nereye :D Şuanlık bile görüntü harika oynamalar ile çok daha iyi olacaktır :)
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
8
Çok iyi tebrikler , bende marka ve model konusunda kararsız kaldım dönüştürme için, seleyi nereden aldınız ve nasıl monte ettiniz acaba caferacer21
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst