- Konu Yazar
- #1
öncelikle herkese merhaba 
Sakaryada üniversite okuyacağım için İstanbuldan otobüsle uğraşmadan motorla gidip gelmek istiyorum her gün değil tabi
hem ordada kullanışı iyi olur. 2. el düşünüyorum. bende hyosung gt250 naked var. ama eziyet onu sürmek.
sizin tavsiyeniz nedir. 2. el 4-5bin civarı. rahat olması iyi olur maxi scooter rahat en basitinden. yakıtıda iyi ve arıza sorunu yok. iri olması benim işime gelir. tavsiyelerinizi bekliyorum yakıt olarakta söylerseniz yardımcı olursunuz kardeşinize
düşündüklerim.
sym gts 250 (rahat motor parça sorunu yok pahallı değil en azından)
sym gts 250 evo (para yetse şimdi alırım. benzin yakmaz etmez parça sorunu yok)
kymco xciting (iyi motor benim boyum 1.83 e beden eğitimi öğretmeni geniş olur
bana göre ama biraz tuzlu 2.elleri)
piaggio x8 200 (çok iyi hoş motor. evi taşırım her geldiğimde
ama işte bi ayna 270 tl siz düşünün parça sorun)
Tavsiyelerinizi bekliyorum. başka marka modelde olur. çok sağolun şimdiden
Sakaryada üniversite okuyacağım için İstanbuldan otobüsle uğraşmadan motorla gidip gelmek istiyorum her gün değil tabi
sizin tavsiyeniz nedir. 2. el 4-5bin civarı. rahat olması iyi olur maxi scooter rahat en basitinden. yakıtıda iyi ve arıza sorunu yok. iri olması benim işime gelir. tavsiyelerinizi bekliyorum yakıt olarakta söylerseniz yardımcı olursunuz kardeşinize
düşündüklerim.
sym gts 250 (rahat motor parça sorunu yok pahallı değil en azından)
sym gts 250 evo (para yetse şimdi alırım. benzin yakmaz etmez parça sorunu yok)
kymco xciting (iyi motor benim boyum 1.83 e beden eğitimi öğretmeni geniş olur
piaggio x8 200 (çok iyi hoş motor. evi taşırım her geldiğimde
Tavsiyelerinizi bekliyorum. başka marka modelde olur. çok sağolun şimdiden