Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
600lük alacağım için satıyorum artık. fazer6 takaslı..


http://www.sahibinden.com/169345540
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Beyler şu plakalığı nasıl çıkartabilirim anlatacak biri var mı ?

Plakalık dediğin arka kısımda ki plastik bölgeyi komple çıkartman gerekiyor, bunun içinde yapman gereken " arka artçı selesini çıkarttıktan sonra sağ ve sol arka grenajları çıkarttığında plakalığın bağlandığı vidaları görürsün onları söktüğünde işin tamamdır. " yalnız arka grenajları sökmek için arka grenaj ile ön orta grenaj arasında ufak yani 1 karış çapı kadar siyah bir parçanın olduğu yer var o parçayı da sökmen gerekiyor onun altında, arka grenajın bağlı olduğu bir vida daha var. Kırmamak için buna da dikkat etmende fayda var.
 
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
125lik enjeksiyonlu değil bildiğim kadarıyla. ve sonuçta 3-4 senelik motor ve 125 lik aşırı hantal binmiştim. sen bilirsin.ama fikrimi sorarsan az daha sabret git 250lik al..
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
56
125lik enjeksiyonlu değil bildiğim kadarıyla. ve sonuçta 3-4 senelik motor ve 125 lik aşırı hantal binmiştim. sen bilirsin.ama fikrimi sorarsan az daha sabret git 250lik al..

250lik başlangıç için fazla gelir bana bence. Honda cbr alcaktım ama pahalı onlar da. yeni kasaya 6000 istiyorlar en az. arada 2000 tl fark var :( çok kararsızım ne yapıcam bilmiyorum :(
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
250lik başlangıç için fazla gelir bana bence. Honda cbr alcaktım ama pahalı onlar da. yeni kasaya 6000 istiyorlar en az. arada 2000 tl fark var :( çok kararsızım ne yapıcam bilmiyorum :(
Eğer bütçen yetecek olursa 250 'lik başlangıç için fazla gelmez buna emin olabilirsin.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
56
Eğer bütçen yetecek olursa 250 'lik başlangıç için fazla gelmez buna emin olabilirsin.

keşke bütçem yetse de 250lik alsam :( tvs apache 2014 mü bu mu karar veremedim. Bunun şekli çok güzel görünüyo. Bakıldıgında sorun görebiliyo musunuz siz ben hiç anlamam motordan :( ilk motorum olacak megelli tercih etmeyi düşünüyorum siz de yardımcı olursanız tabi.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
keşke bütçem yetse de 250lik alsam :( tvs apache 2014 mü bu mu karar veremedim. Bunun şekli çok güzel görünüyo. Bakıldıgında sorun görebiliyo musunuz siz ben hiç anlamam motordan :( ilk motorum olacak megelli tercih etmeyi düşünüyorum siz de yardımcı olursanız tabi.

Motorun depo grenajının sağ kısmında, alt ve orta grenajlarda çizik ya da sticker izi gibi bir şeyler var sanırım. Bir de arka şaside çizik var gibi. Yanılıyor da olabilirim ama sağa ufak bir yatması var gibime geldi. Üzerine binip bir sürmek gerek. Motor kısmı sorunsuzsa bence alınabilir. Tabii 250R'ı tekrardan düşün, arada fazla bir fiyat farkı yok gerekirse bir iki ay daha sık dişini derim. 125'liğin performansı pek sevilmiyor.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
56
Motorun depo grenajının sağ kısmında, alt ve orta grenajlarda çizik ya da sticker izi gibi bir şeyler var sanırım. Bir de arka şaside çizik var gibi. Yanılıyor da olabilirim ama sağa ufak bir yatması var gibime geldi. Üzerine binip bir sürmek gerek. Motor kısmı sorunsuzsa bence alınabilir. Tabii 250R'ı tekrardan düşün, arada fazla bir fiyat farkı yok gerekirse bir iki ay daha sık dişini derim. 125'liğin performansı pek sevilmiyor.

Bi de daha önce hiç motor kullanmadım sıfırım yani 1 ayda öğrenir miyim sürmeyi sınavdan geçmek için? Yarın gidip görücem motoru içime sinerse alabilirim. İçime sinmezse sıfır tvs apachi alcam istemeyerek te olsa :( cevaplarınız için çok sağolun arkadaşlar
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Bi de daha önce hiç motor kullanmadım sıfırım yani 1 ayda öğrenir miyim sürmeyi sınavdan geçmek için? Yarın gidip görücem motoru içime sinerse alabilirim. İçime sinmezse sıfır tvs apachi alcam istemeyerek te olsa :( cevaplarınız için çok sağolun arkadaşlar

Dostum daha önce hiç motor kullanmadıysan ilk birkaç denemende zorluk yaşayabilir hatta düşüp kalkabilirsin. Yok en azından az da olsa scooter kullanmışlığın varsa, araba kullanmayı da biliyorsan 1 ayda haydi haydi çözersin bu işi. Tabii sürmek var sürmek var. Sürüşünü geliştirmeli, her ortamda bilgi almayı öğrenmelisin. Açıkçası sıfır tvs apache almanı tavsiye etmem. 2012 model tertemiz apache'mi 3 bine satmıştım. Eğer Apache'de karar kılarsan, öyle 2. el temiz bir motor alıp, en azından alırken maliyeti düşürüp, geri kalan paranı ekipmana ayırmanı tavsiye ederim. Zira ilk motosiklet ile genellikle düşülüyor. Unutma sağlık her şeyden önemli.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Arkadaşlar selam. Dün iş dönüşü başıma tuhaf bir olay geldi. 4. vitesteyken yavaşlamam gerekti hız düşürüp vitese ayağımı attım ama bulamadım.
Nasıl olur ya dedim kendi kendime...oruçtandır heralde dedim bir daha attım yok :) sonra bir baktım kol sallanıyor. Hemen sağ çekip olaya vakıf oldum.
Vites kolu cubuğunun mafsallı vidası kesmiş, krılmış.
Yolda tamir edemedim ekipman da yoktu. Bu durum bana tamir kitim olması gerektiğini ve nelerden oluşması gerektiğini öğretti :)
O hali ile 10-15 km yarım debriyaj baya sürdüm. Sonra bir tamircide geçici bir çözümle hallettik.
Şimdi sorum şu; acaba vitese çok mu sert vuruyorum ? yoksa bu parça kalitesiz miydi ?
Vitesi düşürürken ve arttırırken nasıl davranmalıyım ? :)
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
56
Dostum daha önce hiç motor kullanmadıysan ilk birkaç denemende zorluk yaşayabilir hatta düşüp kalkabilirsin. Yok en azından az da olsa scooter kullanmışlığın varsa, araba kullanmayı da biliyorsan 1 ayda haydi haydi çözersin bu işi. Tabii sürmek var sürmek var. Sürüşünü geliştirmeli, her ortamda bilgi almayı öğrenmelisin. Açıkçası sıfır tvs apache almanı tavsiye etmem. 2012 model tertemiz apache'mi 3 bine satmıştım. Eğer Apache'de karar kılarsan, öyle 2. el temiz bir motor alıp, en azından alırken maliyeti düşürüp, geri kalan paranı ekipmana ayırmanı tavsiye ederim. Zira ilk motosiklet ile genellikle düşülüyor. Unutma sağlık her şeyden önemli.
Teşekkür ederim bilgiler için
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar selam. Dün iş dönüşü başıma tuhaf bir olay geldi. 4. vitesteyken yavaşlamam gerekti hız düşürüp vitese ayağımı attım ama bulamadım.
Nasıl olur ya dedim kendi kendime...oruçtandır heralde dedim bir daha attım yok :) sonra bir baktım kol sallanıyor. Hemen sağ çekip olaya vakıf oldum.
Vites kolu cubuğunun mafsallı vidası kesmiş, krılmış.
Yolda tamir edemedim ekipman da yoktu. Bu durum bana tamir kitim olması gerektiğini ve nelerden oluşması gerektiğini öğretti :)
O hali ile 10-15 km yarım debriyaj baya sürdüm. Sonra bir tamircide geçici bir çözümle hallettik.
Şimdi sorum şu; acaba vitese çok mu sert vuruyorum ? yoksa bu parça kalitesiz miydi ?
Vitesi düşürürken ve arttırırken nasıl davranmalıyım ? :)
[url]http://i.hizliresim.com/glNDXb.png[/url]
Ara çubuğu söktür mafsalların içine gres yağ bastır daha uzun ömürlü olur içinde yağ olmadığı için çabuk kırılıyor.
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
25
Megelli Kullanan Abilerim http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133517-megelli-250r-almalimiyim.html#post3392609 Şu Konuda Bana Yardımcı Olursanız Çok Memnun Olurum.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
9
Modifiye body sticker almak istiyorum dokuyucuda 175 tl ye mevcut fakat daha farklı motorla uyumlu stickerlar nerde bulabilirim ?
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Modifiye body sticker almak istiyorum dokuyucuda 175 tl ye mevcut fakat daha farklı motorla uyumlu stickerlar nerde bulabilirim ?

Özel mesajdan cevap yazdım yine buradan da yazayım, belki ihtiyacı olanlar olabilir.

Şu http://fullsticker.sahibinden.com/ ( bu ve buna benzer siteler var " Motosiklet sticker " diye arattır google de bulursun baya baya ) linkte motosiklet için stickerlar mevcut yani bunun gibi ufak yada orta boy sticker olabilir kullanabilirsin. Eğer boyut olarak büyük istersen genelde onlar da ya sayı olarak mevcut yada kendin özel yaptırman gerekiyor.
Reklam tabelası hazırlayan yerlere kendi istediğin tasarımı göstürdüğünde ve ortalama boyut verdiğinde de onlar sana hazırlayacaklardır zaten.
Eğer Dokuyucu da ki sticker olsun dersen ve bu fiyat fazla dersen sana tavsiyem eline bir metre al ve motosikletin neresine yapıştıracaksan ebat ölçümünü kendin çıkart işte aşağıdan yukarı örn; 14cm soldan sağa 45cm ve resimde http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3b/Megelli_Logo.jpg ( bunun çıktısını alıp götürmen gerekiyor, yada bir flash bellek ile çıktı almadan direk götürebilirsin resmi ) dersin reklamcıya o da sana hazırlar basar verir, 10 yada bilemedin 20 tl olsun yani o kadar fazla vermene gerek yok.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
9
symbol falan degıl body set sticker dusunuyorum. motor beyaz renk depo ustu siyah serıt gecıyo. ceketım ve kaskım sıyah beyaz kırmızı. motorda da kırmızı renk olsun uyumlu olsun dıye kırmızı renkte stickerlar yapıstırıcam bu special edition larda kafa grenajlarındakı kırmızılıklar gıbı onları nasıl hazırlatıcam reklam tabelasıyla ugrasan yerlere ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst