aslında bu motordan cafe racer yada bobber olabilir
bkzaint Çalışmam :cat:
[url]http://i.hizliresim.com/oQJ0qq.jpg[/url]
hocam sanırım bu işlerden anlıyorsun. senden ricam boxer için bu şekilde "scrambler" çalışması yapıp paylaşırmısın. nette örnek scrambler lar mevcut. benim proje içinde çok faydası olur sana zahmet...

bugün bolunun seben ilçesine toplamda 130 km lik bir gezi yaptım. eğer motosiklet sürmenin keyfine gerçekten varmak istiyorsanız boludan sebene mutlaka gitmelisiniz. yollar inişli çıkışlı, bazı yerlerde çok dar ve sürekli virajlı. heryer yemyeşil, ırmaklar, göller doğayla içiçe cennet gibi bir yer. o kadar keyif alıyorki insan anlatamam. sebende kaya evleri yada mağralar denen yere gittim gezdim. ulaşana kadar baya zorlandım zira off-road araçlarının zor gideceği bir araziyi tırmandım motorumla. bu geziden sonra motorumu bugün biraz daha sevdim :rendeer:
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_132514e52f6.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_133339.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_134220.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_135318_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_135811_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_140325_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_140810_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142227_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142622_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142853_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142950_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_141254_Pano.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_143223_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_143810_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_144021_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_144350_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_144842_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145115_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145546_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145718_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145732_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145839_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150154_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150212_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150433_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150513_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150604_HDR.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150741_HDR.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_151059_HDR.jpg
hocam ben ilk bakımı yaptırdım ama hava filtresiyle ilgili bir şey yapmadılar. o yüzden bu konuda bir bilgim yok. benimki yedek depo musluğunun oradan terleme yapıyor ama çok az. onu servise gidince göstereceğim. siz en iyisi bir servisle görüşün.
Bir anlık gazlamayla birşey olacağını sanmam ama yine de kimseye güvenip rodaj aşamasındaki bir motoru zorlatmayın. (Kullanma kılavuzuna göre söylüyorum)Merhaba,
Bugün bir motorcu motorun sesini merak ediyorum diyerek anahtarı istedi.
Ben biraz uzakta konuşuyordum arkadaşımla.
Sonra motoru rölantide kesiciye soktu bir iki kez.
Sizce bir sikinti olur mu?
Motor 40 km de.
Selamlar.
Selamlar arkadaşlar ben de iki gün önce Bajaj Boxer motorumu aldım.Bajaj markasına güvenim abimdeki 94 Bajaj Chetak'tan kaynaklı.Henüz 45.km deyim.İnşallah sık sık fotoğraflar paylaşıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.Alır almaz ön kepi çıkardım.Rodajda olduğu için ani yüklenmeler yapamıyorum ama köprüde ufaktan bir gaz verince gücünü hissettirdirodajı sağlıklı olsun diye ailemin yanına çanakkale'ye gideceğim inşallah plaka ve ruhsat işleri bitince. [url=http://hizliresim.com/7mjO85][url]http://i.hizliresim.com/7mjO85.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/P3jRE9][url]http://i.hizliresim.com/P3jRE9.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/glQNL3][url]http://i.hizliresim.com/glQNL3.jpg[/url][/url]
Selamlar arkadaşlar ben de iki gün önce Bajaj Boxer motorumu aldım.Bajaj markasına güvenim abimdeki 94 Bajaj Chetak'tan kaynaklı.Henüz 45.km deyim.İnşallah sık sık fotoğraflar paylaşıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.Alır almaz ön kepi çıkardım.Rodajda olduğu için ani yüklenmeler yapamıyorum ama köprüde ufaktan bir gaz verince gücünü hissettirdirodajı sağlıklı olsun diye ailemin yanına çanakkale'ye gideceğim inşallah plaka ve ruhsat işleri bitince. [url=http://hizliresim.com/7mjO85][url]http://i.hizliresim.com/7mjO85.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/P3jRE9][url]http://i.hizliresim.com/P3jRE9.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/glQNL3][url]http://i.hizliresim.com/glQNL3.jpg[/url][/url]