Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Teşekkürler yeni gezilerini ve fotolarını bekliyoruz hepinizin tekeri düz bassın.
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında bu motordan cafe racer yada bobber olabilir
bkz:paint Çalışmam :cat:


 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam sanırım bu işlerden anlıyorsun. senden ricam boxer için bu şekilde "scrambler" çalışması yapıp paylaşırmısın. nette örnek scrambler lar mevcut. benim proje içinde çok faydası olur sana zahmet...

Valla aslında pek anlamam sadece bende zamanında çok araştırmıştım cafe racer tarzlarını çok seviyorum boxer biraz uygun gibi ama boxerin depo uzunluğu çok kısa..
Misal cb125ace nin deposu uzun ve daha güzel aslında ondan daha iyi cafe racer olur Ama cb125 pek sevilen bi makine değil
Photoshop cs5 gibi programlar kullanabilseydim cafe yada scrambler tarzını sanalda yapmaya çalışırdım ama malesef sadece paintten kesip biçiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

bide forumda böyle bi fotoğraf buldum

 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
bugün bolunun seben ilçesine toplamda 130 km lik bir gezi yaptım. eğer motosiklet sürmenin keyfine gerçekten varmak istiyorsanız boludan sebene mutlaka gitmelisiniz. yollar inişli çıkışlı, bazı yerlerde çok dar ve sürekli virajlı. heryer yemyeşil, ırmaklar, göller doğayla içiçe cennet gibi bir yer. o kadar keyif alıyorki insan anlatamam. sebende kaya evleri yada mağralar denen yere gittim gezdim. ulaşana kadar baya zorlandım zira off-road araçlarının zor gideceği bir araziyi tırmandım motorumla. bu geziden sonra motorumu bugün biraz daha sevdim :rendeer:

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_132514e52f6.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_133339.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_134220.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_135318_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_135811_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_140325_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_140810_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142227_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142622_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142853_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_142950_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_141254_Pano.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_143223_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_143810_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_144021_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_144350_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_144842_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145115_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145546_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145718_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145732_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_145839_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150154_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150212_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150433_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150513_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150604_HDR.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:03 ----------

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_150741_HDR.jpg

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/17/20140617_151059_HDR.jpg

Çok güzel resimler. Siz demiştiniz boxer sahipleri foto çeksin üstünde dolaşıp dağ bayır keyfini çıkarırken unutuyorum sonra sizde görünce fotoları hayıflanıyorum.
Bu arada size bi sorum var. Sağdaki kapağı açtım oradaki sünger hava filtresi heralde ve sizin bi ara dediğiniz gibi sıkıyorum çok yağlı durumda. Servis bu konuda herhangi bişey yaptımı. Ben daha ilk bakımı doldurmadım. Rolantiyide ayarlatıcam hem bunada yapılması gereken varsa daha erken gideyim olmadı değiştireyim filtreyi
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
hocam ben ilk bakımı yaptırdım ama hava filtresiyle ilgili bir şey yapmadılar. o yüzden bu konuda bir bilgim yok. benimki yedek depo musluğunun oradan terleme yapıyor ama çok az. onu servise gidince göstereceğim. siz en iyisi bir servisle görüşün.
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
hocam ben ilk bakımı yaptırdım ama hava filtresiyle ilgili bir şey yapmadılar. o yüzden bu konuda bir bilgim yok. benimki yedek depo musluğunun oradan terleme yapıyor ama çok az. onu servise gidince göstereceğim. siz en iyisi bir servisle görüşün.

O zaman onu siz yazmadınız demekki bütün yazılanları tekrar okumaya üşendim. Bide hava filtresi kağıt değilmiydi? Bu sünger. Hava giren yerde bu kadar yağın ne işi var anlamadım.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Merhaba,

Bugün bir motorcu motorun sesini merak ediyorum diyerek anahtarı istedi.
Ben biraz uzakta konuşuyordum arkadaşımla.
Sonra motoru rölantide kesiciye soktu bir iki kez.
Sizce bir sikinti olur mu?
Motor 40 km de.

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Merhaba,

Bugün bir motorcu motorun sesini merak ediyorum diyerek anahtarı istedi.
Ben biraz uzakta konuşuyordum arkadaşımla.
Sonra motoru rölantide kesiciye soktu bir iki kez.
Sizce bir sikinti olur mu?
Motor 40 km de.

Selamlar.
Bir anlık gazlamayla birşey olacağını sanmam ama yine de kimseye güvenip rodaj aşamasındaki bir motoru zorlatmayın. (Kullanma kılavuzuna göre söylüyorum)

Hava filtresi bende çok temiz çıktı ama yine de değiştirdik. Çoğu motorda hava filtresi kendinden yağlı oluyor ama öyle vıcık vıcık değil.

Twona kardeşim resimler çok güzel elinize sağlık.
 
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
23
Elli km hızı gecmiyorum zaten.
Ben rölantide çalıştıracak zannetmiştim,
ama öyle olmadı maalesef.
Belki kuruntu yapıyorumdur diye de size sormak istedim.

Selamlar.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Yeni Boxer alan arkadaşlar, sizden güzel Boxerlarınızın resimlerinizi bekliyoruz. Farklı renkleri farklı açılardan çekilmiş resimleri merak ediyoruz.
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar titreşim konfor ve sağlamlık açısından değerlendirecek olursanız

Sizce bajaj boxer mi yoksa cb125ace mi alınmalı ?

Yorumlar için teşekkürler
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
@twona

Senin soruna benzer bir sorun pulsar başlığında (87.sayfa) mevcut. Muhtemelen sende de sıkılmamış bir vida ya da somundan kaynaklanan bir sızıntı var. Bu ve benzer sorunlar olabileceğinden hangi motor olursa olsun rodaj döneminde dikkatli olmakta fayda var. Bayiden pulsarı alıp hemen son hız deneyenleri okuyunca hayret ediyorum!
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
26
ben de bugün benim haojin 125 scooteri verip boxer aldım.
yorum için erken ama, hiç değilse hafif eğimli yolda boşa alıp rölantite salıverme şansıne sahip oldum.
Plaka ruhsat çıkarmadım henüz.
temmuza ulaşıp ilk dilim vergiden yırtmak istiyorum, zira scooter için ödemiştim, aynı dönemi ikilememeliyim diye düşünüyorum.
hanım yakın tanıdığının bahçesinde odun ateşiyle birşeyler yapmıştı.
o tanıdığına odun götürme konusuna gelince, scooteri aramadım desem yalan olur.
çuvalı ayak yerine koyar götürürdüm, ama olamazdı,olamadı, araba ile götürdüm.
Umarım boxerin farklı özelikleri beni utandırmaz.
hepinize kazasız sürüşler temenni ediyorum.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
14
Selamlar arkadaşlar ben de iki gün önce Bajaj Boxer motorumu aldım.Bajaj markasına güvenim abimdeki 94 Bajaj Chetak'tan kaynaklı.Henüz 45.km deyim.İnşallah sık sık fotoğraflar paylaşıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.Alır almaz ön kepi çıkardım.Rodajda olduğu için ani yüklenmeler yapamıyorum ama köprüde ufaktan bir gaz verince gücünü hissettirdi :) rodajı sağlıklı olsun diye ailemin yanına çanakkale'ye gideceğim inşallah plaka ve ruhsat işleri bitince.
7mjO85.jpg
[/url][/IMG]
P3jRE9.jpg
[/url][/IMG]
glQNL3.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
9
Yeni alanlara hayırlı olsunda bir kaç arkadaşdan başka ses yok boxer cilerden...

Aldıkdan sonra servis ne kadar ilgileniyor sizinle. Ben sattım gerisi beni ilgilendirmezmi diyorlar.

İstanbulda en iyi servis hangleri diye sormuşdum fakat ya bilen yok yada sallamıyorlar bizi...neyse önemide yok..

Ekrem bey tabi cvp yazarsanız ümraniye bayi ya işi bilmiyorlar ya sizin motoru satmak istemiyorlar. Ben bir kaz kez demedim fakat nedense sizin motorları pek önemsemiyormuş gibi bir tavırları var??? Yada müşteriyi önemsemiyorlar...neyse ...

Ben burdan 3 arkadaş hariç motorunu öven görmedim o yüzden bilen bir akadaşıma danışdım yamaha,nın sevvis elemanlarından işinin ehli boxer i deneticem ona bakalım kaçta kaç bir onay alıcam ..İnş olumlu olur da alırız ..Ben biraz seçiciyim de bu konularda çokda masrafa girmek istemiyorum...
 
Katılım
15 Eki 2009
Mesajlar
71
Selamlar arkadaşlar ben de iki gün önce Bajaj Boxer motorumu aldım.Bajaj markasına güvenim abimdeki 94 Bajaj Chetak'tan kaynaklı.Henüz 45.km deyim.İnşallah sık sık fotoğraflar paylaşıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.Alır almaz ön kepi çıkardım.Rodajda olduğu için ani yüklenmeler yapamıyorum ama köprüde ufaktan bir gaz verince gücünü hissettirdi :) rodajı sağlıklı olsun diye ailemin yanına çanakkale'ye gideceğim inşallah plaka ve ruhsat işleri bitince. [url=http://hizliresim.com/7mjO85][url]http://i.hizliresim.com/7mjO85.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/P3jRE9][url]http://i.hizliresim.com/P3jRE9.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/glQNL3][url]http://i.hizliresim.com/glQNL3.jpg[/url][/url]

Yeni alan arkadaşlara yani hepimize hayırlı olsun. Kara boksör candır :)
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
36
Selamlar arkadaşlar ben de iki gün önce Bajaj Boxer motorumu aldım.Bajaj markasına güvenim abimdeki 94 Bajaj Chetak'tan kaynaklı.Henüz 45.km deyim.İnşallah sık sık fotoğraflar paylaşıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olabilirim.Alır almaz ön kepi çıkardım.Rodajda olduğu için ani yüklenmeler yapamıyorum ama köprüde ufaktan bir gaz verince gücünü hissettirdi :) rodajı sağlıklı olsun diye ailemin yanına çanakkale'ye gideceğim inşallah plaka ve ruhsat işleri bitince. [url=http://hizliresim.com/7mjO85][url]http://i.hizliresim.com/7mjO85.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/P3jRE9][url]http://i.hizliresim.com/P3jRE9.jpg[/url][/url] [url=http://hizliresim.com/glQNL3][url]http://i.hizliresim.com/glQNL3.jpg[/url][/url]

::::::::::::::::: MAŞALLAH ::::::::::::::

Siyah rengi de baya güzel görünüyor .. Öncelikle hayırlı olsun. Çok hevesliyim bu motorada yeni bir düğün atlattık biraz masrafa girdik toparlanır toparlanmaz almaya çalışıcam .İnş memnun kalırım bu motordan temennim öyle.
Siz paylaştıkça da iyice hevesleniyorum :)

...Kazasız sürüşler...
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli GncTurk, irtibat bilgilerinizi alabilirmiyim? Aşağıdaki adresten yazabilirsiniz. Hayırlı geceler, Selamlar...

ekrem_ [email protected]

[QQUOGncTürk;3377033]Yeni alanlara hayırlı olsunda bir kaç arkadaşdan başka ses yok boxer cilerden...

Aldıkdan sonra servis ne kadar ilgileniyor sizinle. Ben sattım gerisi beni ilgilendirmezmi diyorlar.

İstanbulda en iyi servis hangleri diye sormuşdum fakat ya bilen yok yada sallamıyorlar bizi...neyse önemide yok..

Ekrem bey tabi cvp yazarsanız ümraniye bayi ya işi bilmiyorlar ya sizin motoru satmak istemiyorlar. Ben bir kaz kez demedim fakat nedense sizin motorları pek önemsemiyormuş gibi bir tavırları var??? Yada müşteriyi önemsemiyorlar...neyse ...

Ben burdan 3 arkadaş hariç motorunu öven görmedim o yüzden bilen bir akadaşıma danışdım yamaha,nın sevvis elemanlarından işinin ehli boxer i deneticem ona bakalım kaçta kaç bir onay alıcam ..İnş olumlu olur da alırız ..Ben biraz seçiciyim de bu konularda çokda masrafa girmek istemiyorum...[/QUOTE]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst