- Katılım
- 27 Şub 2014
- Mesajlar
- 2,829
anladım haftasonluguna gıdıyorum c.tesi sabahı orada olup pazar gece p.tesi oglen ucak yada otobusle donuyorum neyse ona var. Hız konusunda sıkıntı olmaz ben araçlada 80 90 la gıdıyorum toroslar şahınler geçiyor hiç öyle hissetmem olgunumdur genç olsamda. Bi bakayım krediye giremezsem 2 bin tleme 1000 daha eklıyıp 2. el alırım dedıgınız gibi yardım bilgi için teşekkürler zaten önceki bilgilerinizden baya fikir almıştım.