- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bir arkadaşımla iddaaya girdik ben istemiyor dedim çünkü bende de vardı ve daha önce polisle hiç sorun yaşamadım, bikeresinde ana caddede kırmızı ışıkda yolun ortasında bile durmuştum yanıma polis gelmşti arabayla ben sol şeritteydim o sağ şeritte sadece bakdı hiçbirşey demedi, ama bugün kafama takıldı biraz araştırim dedim ve 250w üstünün a1 istediğini yazan yerler var, benimki 249w vepedallıydı. 250w üstünde ise pedal yok ama 250w üstünde plakada yok ve plakasız bir araca nasıl ehliyet isterler merak ettim ve geçen ay bi sürücü kursuna sordum, a1 vermiyolarmış ve hiçbir sürücü kursu vermez dedi. Şimdi merak ettim acaba gerçekten a1 isteniyomu eğer öyleyse arkadaşıma baya borçlu çıkıcam acil bir söyleyin eğer öyleyse hemen caycam
l: