- Katılım
- 24 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,315
Benim motorun rodajı nihayet bitmek üzere 900 km oldu, ne rodaj yaptım hep şehir içinde 1 ay sürdü nerdeyseartık gezi falan olursa gidebilirim, 100km sonra bakıma gidicem, kullanma klavuszunda ilk 800km 5500 devirin altında, 1600km ye kadarda 7250 deviri geçmeyin yazıyor.
Şimdiden hayırlı olsun diyelim o zaman.
Gezilerde görüşürüz inşallah.


