[Bursa - MT]

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Benim motorun rodajı nihayet bitmek üzere 900 km oldu, ne rodaj yaptım hep şehir içinde 1 ay sürdü nerdeyse:) artık gezi falan olursa gidebilirim, 100km sonra bakıma gidicem, kullanma klavuszunda ilk 800km 5500 devirin altında, 1600km ye kadarda 7250 deviri geçmeyin yazıyor.

Şimdiden hayırlı olsun diyelim o zaman.:)
Gezilerde görüşürüz inşallah.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
346
aqv7Yg.jpg
[/url][/IMG]

İşte karşınızda muhteşem Türk Ordusu...

Amerika olsun diğer bir kaç büyük ülke olsun uçak sanayinin tekelini ellerinde bulunduruyor olabilir.
Ancak dünyanın kabul ettiği tek gerçek bu aletleri bizim aslanlarımız kadar iyi kullanabilen başka pilot yok...
Ayrıca Hocam sizde motosiklet konusunda duayen olmaya doğru hızlı adımlar atıyorsunuz.
Tebrik ederim...
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Arkadaşlar merhabalar. Motorum muayeneden gelmedi' sorunu halledip tekrar gidicez mecbur. Yalnız yolu tam bilmiyorum hemde tanışma kaynaşma sohbet adına eşlik etmek isteyen olursa mutlu olurum. Eğer ben gelirim diyen çıkarsa ona göre tekrar randevu alıcam :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
223
Araclarinizi muayene sonrasi verilen evraktaki bilgilerle mutlaka karsilastirin
km model renk sasi motor no gibi
istasyonda yanlis girilebiliyor buda satis esnasinda sorgulatmada karsiniza cikarsa yalanci konumuna dusme ihtimali oluyor
. Bununla ilgili nette bicok madur olanlar var ornek vermek gerekirse
3000 km de muayeneye giren bi arac satis esnasinda 300 000 km de alici t sarafindan sorgu masajiyla arsivden belirlenmis oluyor yani memur bisifir fazladan yazdigi icin maduriyet yasaniyor
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Bugün Enes, Ben , Bilal Eşgele gittik.

Gitmişken Eşgeldeki babaannemin yazlığına uğradık. Şansımıza babaannem yazlıktaymış tamda.
Çay demledi içtik :) Sonra sahile indik.
Eğlendik :)



[url]http://i.hizliresim.com/0V69ZD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/NVBmJk.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/XW1mpO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/DXbpry.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/7mn5pr.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rLknDB.jpg[/url]

gençler hayat size güzel be gezin bakalım.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

Benim motorun rodajı nihayet bitmek üzere 900 km oldu, ne rodaj yaptım hep şehir içinde 1 ay sürdü nerdeyse:) artık gezi falan olursa gidebilirim, 100km sonra bakıma gidicem, kullanma klavuszunda ilk 800km 5500 devirin altında, 1600km ye kadarda 7250 deviri geçmeyin yazıyor.

abi yıl sonuna kadar anca bitirirsin diyodum ama bitirnişsin rodajı artık gezilere gelirsin.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------

Gençler ne güzel gezmişsiniz.
Helal olsun sizlere.
Bizde akşam 6'dan sonra Memduh kardeşim ile birlikte Mudanya'ya gittik.Sağolsun beni kırmadı ve geldi.
Manzara da,sohbette çok güzeldi.
İnşallah hafta sonu hava iyi olurda daha
uzun soluklu bir gezi yaparız.

abi estafurullah daha cok gezicez seninle ama bu sefer hesabı ben ödücem yoksa gelmem haberin ola. :) :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
gençler hayat size güzel be gezin bakalım.:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------



abi yıl sonuna kadar anca bitirirsin diyodum ama bitirnişsin rodajı artık gezilere gelirsin.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------



abi estafurullah daha cok gezicez seninle ama bu sefer hesabı ben ödücem yoksa gelmem haberin ola. :) :)

Hesap işi kolay hallederiz.
Hesap ufak diye ben ödedim, büyük olunca sana yıkar kaçarım merak etme:) :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Oğlum Berkut, dün akşam okulun mezuniyet törenine niye gelmedin, sana motorun üzerinde diploma verecektim:) herkez kep fırlatırken sende kask fırlatırdın ne güzel:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Oğlum Berkut, dün akşam okulun mezuniyet törenine niye gelmedin, sana motorun üzerinde diploma verecektim:) herkez kep fırlatırken sende kask fırlatırdın ne güzel:mrgreen:

Ahaha motoru çizerler diye gelmedim :)
2. Elde değer kaybeder :queen:

Ümit abi şaka maka sendemi ordaydın , yoksa Saliha hocamı :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Allah rahmet eylesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------

Bugün ben , enes , bilal , zakir dağ yoluna gidelim dedik. Gittik :)



 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Gençlere imrenmemek elde değil,maşallah.
Allah muhabbetinizi, birlikteliğinizi bozmasın inşallah.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Sabah armutlu tarafına gidicem arkadaş olmak gelmek isteyen olursa 537 730 92 76 nolu telefondan ulaşabilir.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Arkadaşlar bugün saat 5 te osman (apices) abi ve ümit (felis leo) abiyle gemlik atatepe ye çay icmeye gidiyoruz gelmek isteyen varsa bekleriz buluşma noktası yalova yolu özdilek saat 17 :00
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Arkadaşlar bugün saat 5 te osman (apices) abi ve ümit (felis leo) abiyle gemlik atatepe ye çay icmeye gidiyoruz gelmek isteyen varsa bekleriz buluşma noktası yalova yolu özdilek saat 17 :00

Arkadaşların sayesinde bir mekan daha öğrenmiş oldum.Kendilerine teşekkür ederim.
Güneş biraz yaksa da yine de güzel vakit geçirdim:)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
berkut en geç salı günü bursaya dönücem hemde benim çelik fren hortumları hazır olacak o zaman banada haber verin yoksa yolda denk geliyorsun arabaylayken üzerine kırarım:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst