Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
200-300 daha koyup sıfır km almak varken neden 2. el motora o parayı veresin?
Üzerinde ekstra varsa tamam ama alındığı gibi duruyorsa kalsın. Sıfırı 4.170TL gibi bir şey.
Ha adam lastiklerini iyi bir şeyle değiştirmiştir topcase filan vardır bilemem.
 
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
9
Günaydin motorcu arkadaslar Selam arkadaşlar ben istanbuldan hasan yaşım 27 ilk motorumu aldım aranıza geldim :)
Ben 13000 deki cb ye 2700 verdim
Elinde cb125e ye ait egsozu olan varmidir? Aldigim arkadaş abart takturmista ben sevmem degistirecegim 2.el temiz elinde olan varsa hemen alim anlasirsak
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
tabii onuda dusundum honda bayiisine gittim konustum plaka dahil 4650 lira fiyat verdiler malesef.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
tabii onuda dusundum honda bayiisine gittim konustum plaka dahil 4650 lira fiyat verdiler malesef.

İşlemleri kendin yaparsan çok daha ucuza gelecektir. O fiyata sen bir de noterde çıkartacağın vekaleti ekle yanlış hatırlamıyorsam 50-70TL gibi bir şey. Olacak 4700küsür.
Ben kendim yapmadım bayiye yaptırmıştım ama şimdiki aklım olsa kesinlikle kendim yaptırırdım. Bir tek sigortacıları arayıp en uygun fiyatı bulman gerekecek.



hasan27 sana da hayırlı olsun motorun.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
sigortaci var danidik 100 lira gibi bi fiyat verdi belkide 0 alip kendim yaparim islemlerini haklisiniz aslinda
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Günaydin motorcu arkadaslar Selam arkadaşlar ben istanbuldan hasan yaşım 27 ilk motorumu aldım aranıza geldim :)
Ben 13000 deki cb ye 2700 verdim
Elinde cb125e ye ait egsozu olan varmidir? Aldigim arkadaş abart takturmista ben sevmem degistirecegim 2.el temiz elinde olan varsa hemen alim anlasirsak

Benim motoru sattigim adamda var orjinal egzoz, sen nekadar fiyat dusunuyosun?bi soylerim ona da uyarsa tertemiz egzoz
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
beyler eğer devir saati almak isteyen varsa bu siteden alabilir yaklaşık 64 dolar felan kargo ile 30 40 gün içinde elinize ulasır bir arkadas getirtmiş facebook sayfasında var fotoğrafı gayette memnun getirebilcek güçte olan biri varsa toplu alsın indirimi var bayağı ben hemen alırım getirecek biri varsa http://www.pabbos.com/Small-Hawk-sundiro-Honda-CBF125-SDH125-51-51A-instrument-code-table_p99hbdi58.shtml
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
20
Arkadaşlar sesin depo kapağından geldiğini anladım, teşekkür ederim.

Dün CB ile köy yolundan gelirken virajın çıkışındaki kumu göremeyip ön fren sıkınca artçımla beraber kaza geçirdim. Kask hayatımızı kurtardı. Dizini koruyan bir ekipmanı olmamasından dolayı artçımın dizi kırıldı ve ameliyat geçirdi. Lütfen artçınızda kendinizde tam korumayla dolaşın
. Bir süre yokum, sağlıcakla kalın.
 
Katılım
4 Ağu 2013
Mesajlar
67
10452908_10203976792528813_2610509964229392503_o.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Arkadaşlar sesin depo kapağından geldiğini anladım, teşekkür ederim.

Dün CB ile köy yolundan gelirken virajın çıkışındaki kumu göremeyip ön fren sıkınca artçımla beraber kaza geçirdim. Kask hayatımızı kurtardı. Dizini koruyan bir ekipmanı olmamasından dolayı artçımın dizi kırıldı ve ameliyat geçirdi. Lütfen artçınızda kendinizde tam korumayla dolaşın
. Bir süre yokum, sağlıcakla kalın.

geçmiş olsun dostum :(
çakılda ön fren ve viraj çıkışı :( en yapılmayacak hareket
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
kaza geçiren arkadaslara büyük geçmiş olsun.

Serkan alalım sanada bir cbf :) cb-cbe-cbr 125 ler üretimden kalktı.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
kaza geçiren arkadaslara büyük geçmiş olsun.

Serkan alalım sanada bir cbf :) cb-cbe-cbr 125 ler üretimden kalktı.

nasıl? cbr 125 te mi kaltı? e ne olacak şidi başlangıç motoru ss çilerin dramı =) ben motor piyasasına küstüm arkadaş daha da almam :( araba alıcam.. KTM duke 200 alalım dedik araştırdık zinciri okadar dandik ki 5.000 km zor dayanıyor yağladığın halde, ön amortisor keçeleri kronik ön kaldırmasan bile patlıyor,titreşim bajaj pulsardan da tvs apaçiden de yüksek ve rahatsız edici, bakım ücretleri astronomik,yedek parça tavan ve fiyatı 2005 model 4 silindir 600 cc japon parası! hal bu iken alırmısınz? ben giderim 13.000 tl ye 106 quicksilver alırım sunroflu =)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
:)) bende aynı dertten muzdaribim :) 600f e nıyetlendım bandıt fazerde olur dedık 2005 model +50bin km makınalar 15-16 gidiyo yamaha xjn 6 ların sıfırı 18500 :) pıyasa cok sısmıs gıttım sıfır cbf aldım bende bulgur pilavı sen yıne quıcksılver al da motorsuzda olmuyo bı bulgur pılavı dursun garajda :) bu arada evet cbr125 te kalktı
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Simdi sen sifir duke200 e 15.000 tl yazarsan, adam tabiki 4 silindir 600 cc 98 hp japon motoruna 15.000 isticek :) eger km orjinal ise 50.000 de alirim ben korkmam ama malesef km lerr hep patlak :( en mantiklisi aralik sonunu bekleyip 10.000 tl ye bi fazer alip, motorunu elden geçirip,on arka lastik,zincir disli,yag,bujiler,filtreleri degistirip yaza kız gibi 4 silindirle çıkmak :) max 3.000 e hallederim.. yani 13.000 e bebek gibi 98hp :) gel de duke200 e 15 bin ver :))) yada inazuma,wolf250,cbr250..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
sıralıda işler değişiyor güvenemiyorsun serkan :)

çok şükür ölüyü dirilten usta arkadaşlarım var :) bide sahibinden.com.da fark ettiysen bir suru ilanim var R1 krank,radyator,zx6 komple motor,krank,far,karburator vs :) yani parca kanalim var fazera sandik kirma motor getirtirip nasipse :) on arka lastigi 400 tl ye getirrim :) o yuzden korkmuyorum

Hasan27 msjini gordum cvp yazdim
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
en mantiklisi aralik sonunu bekleyip 10.000 tl ye bi fazer alip, motorunu elden geçirip,on arka lastik,zincir disli,yag,bujiler,filtreleri degistirip yaza kız gibi 4 silindirle çıkmak :) max 3.000 e hallederim.. yani 13.000 e bebek gibi 98hp :) gel de duke200 e 15 bin ver :))) yada inazuma,wolf250,cbr250..
bence wolf alınır, 250'likler arasında en ekonomik olanı ve sorunsuz alet benim gördüğüm.
13bin'e fazer diyosun da benzin hesabı yapar durursun o vakit:) gezmek isteyen adam da 250'lik bişeyle tıngır mıngır km yapar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst