tabii onuda dusundum honda bayiisine gittim konustum plaka dahil 4650 lira fiyat verdiler malesef.
Günaydin motorcu arkadaslar Selam arkadaşlar ben istanbuldan hasan yaşım 27 ilk motorumu aldım aranıza geldim![]()
Ben 13000 deki cb ye 2700 verdim
Elinde cb125e ye ait egsozu olan varmidir? Aldigim arkadaş abart takturmista ben sevmem degistirecegim 2.el temiz elinde olan varsa hemen alim anlasirsak
Arkadaşlar sesin depo kapağından geldiğini anladım, teşekkür ederim.
Dün CB ile köy yolundan gelirken virajın çıkışındaki kumu göremeyip ön fren sıkınca artçımla beraber kaza geçirdim. Kask hayatımızı kurtardı. Dizini koruyan bir ekipmanı olmamasından dolayı artçımın dizi kırıldı ve ameliyat geçirdi. Lütfen artçınızda kendinizde tam korumayla dolaşın
. Bir süre yokum, sağlıcakla kalın.
kaza geçiren arkadaslara büyük geçmiş olsun.
Serkan alalım sanada bir cbfcb-cbe-cbr 125 ler üretimden kalktı.
Benim motoru sattigim adamda var orjinal egzoz, sen nekadar fiyat dusunuyosun?bi soylerim ona da uyarsa tertemiz egzoz
sıralıda işler değişiyor güvenemiyorsun serkan![]()
bence wolf alınır, 250'likler arasında en ekonomik olanı ve sorunsuz alet benim gördüğüm.en mantiklisi aralik sonunu bekleyip 10.000 tl ye bi fazer alip, motorunu elden geçirip,on arka lastik,zincir disli,yag,bujiler,filtreleri degistirip yaza kız gibi 4 silindirle çıkmakmax 3.000 e hallederim.. yani 13.000 e bebek gibi 98hp
gel de duke200 e 15 bin ver
)) yada inazuma,wolf250,cbr250..