Üçü arasında tercih yaparsanız hangisini seçersiniz ?

Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
46
Bajaj discovey 125 ST

YAMAHA YBR 125

Mondial 180 Z-ONE S

Arkadaşlar üçünden birini almış olsanız hangisini alırsınız . Ben motordan anlamayan biri olarak mondial hızlı gidebilir ama titrer kalite farkı olur ,Bajaj adında meymenet yok tipi iyi değil diyorum benim gönlüm yamahadan yana ama mondialde cazip geliyor çok kararsızım , ayrıyeten yamahanın bayisinde yamaha ybr 125 i bulamadım kayseride motorcu tanıdıkları olan adres falan tarif ederse iyi olur şimdiden teşekkürler
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Bajaj İle Yamaha Arasında Tercih Yapman Gerek, Listeden Otomatik Olarak Mondiali Çıkart Bence :cat:
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
345
Tabiki ybr bu forumdan başka öneri beklemen hata olur zaten :mrgreen:
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
neden cıkarıyosun mondiali diğerlerinden hızlı diemi parçası bol ve ucuz diemi kalitesi düşük diemi ?

Şimdi Atıyorum Mondial'in 1 Parçası 10 Lira, Yamaha'nın İse 50 Lira Tamam'mı Arada 40 Lira Fark Var. Gel Gelelim Mondial'in 1 Parçasını 2 - 3 Ayda Bir Değiştirmek Zorunda Kalıyorsun Ama Yamahanını'kini 3 - 5 Senede Bir Değiştiriyorsun. o Arada'ki 40 Lira Katlanıp Katlanıp Yine Mondial Kullananıcısının Cebinden Çıkıyor.

Ayrıca 180 CC Bir Mondial'in 125 CC Bir Yamaha Kadar Performanslı ve Torklu Olduğunu Düşünmemekteyim.

En Basitinden Bende Mondial MFH 100 Var Allah'ın Cup'u Dersin 80'den Sonra Zangır Zangır Titremeye Başlıyor, Ama Bi Yamaha Crypton Öylemi Konfor Makinası Namussuzlar :cherry:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Şimdi Atıyorum Mondial'in 1 Parçası 10 Lira, Yamaha'nın İse 50 Lira Tamam'mı Arada 40 Lira Fark Var. Gel Gelelim Mondial'in 1 Parçasını 2 - 3 Ayda Bir Değiştirmek Zorunda Kalıyorsun Ama Yamahanını'kini 3 - 5 Senede Bir Değiştiriyorsun. o Arada'ki 40 Lira Katlanıp Katlanıp Yine Mondial Kullananıcısının Cebinden Çıkıyor.

Ayrıca 180 CC Bir Mondial'in 125 CC Bir Yamaha Kadar Performanslı ve Torklu Olduğunu Düşünmemekteyim.

En Basitinden Bende Mondial MFH 100 Var Allah'ın Cup'u Dersin 80'den Sonra Zangır Zangır Titremeye Başlıyor, Ama Bi Yamaha Crypton Öylemi Konfor Makinası Namussuzlar :cherry:

arkadaş iyi özetlemiş başka dicek bişey yok mondiyi at gitsin bajaj daha oturmadı ne olup bitecek belli değil.
al bi ybr takıl denenmiş ispatlanmış alet:))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mondial direkt Çöp...:p ama ismi havalı bulmuşlar..180 s falan isimden belki demişler dötü kurtarırız...
:cherry:
Bajajın piyasada oturması artıları eksileri vs algının oluşması en az 1 yıl...

kaldık bizim bisiklet ybrye ...:p


cbf150 al dicem şimdi taraflı diyecekler...ama başka alternatif yok maalesef..bunların içinde Lombarghını Dıablo ayarında...:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
ybr ile mondial arasında şüpheliyim tercih meselesi ama ybr daha az üzer
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
6
Ben de bilgisiz sayılırım fakat uzun bir süredir araştırma yapıyorum, bunlar arasından ybr 125 derim ama cbf 150 de var bu sınıfta.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Şimdi Atıyorum Mondial'in 1 Parçası 10 Lira, Yamaha'nın İse 50 Lira Tamam'mı Arada 40 Lira Fark Var. Gel Gelelim Mondial'in 1 Parçasını 2 - 3 Ayda Bir Değiştirmek Zorunda Kalıyorsun Ama Yamahanını'kini 3 - 5 Senede Bir Değiştiriyorsun. o Arada'ki 40 Lira Katlanıp Katlanıp Yine Mondial Kullananıcısının Cebinden Çıkıyor.

Ayrıca 180 CC Bir Mondial'in 125 CC Bir Yamaha Kadar Performanslı ve Torklu Olduğunu Düşünmemekteyim.

En Basitinden Bende Mondial MFH 100 Var Allah'ın Cup'u Dersin 80'den Sonra Zangır Zangır Titremeye Başlıyor, Ama Bi Yamaha Crypton Öylemi Konfor Makinası Namussuzlar :cherry:

arkadaş özetleyememiş. para konuşur. para para para

mondial de alınabilir. ben 7 yaşındaki çinli motorun 2 parçasını değiştirdim. bir tanesi benzin şamandırası, bir tanesi de karbüratör, o da 3,5 yıl boyunca kıpırdamadan garajda durduğu için değiştirdim. çinli gezegendaşlarımız bu işi becermeye başladılar. zaten muadili drift ile arasında neredeyse 2000tl fark var. bu 50000'lik motorla 52000lik motor arasındaki fark değil. giriş seviyesi iki motor arasındaki fark.

okunmayacak ama yazacam :)
herkes ybr'yi alabilir. ama memur çocuğu diye tabir ettiğimiz kişi alırsa, o motoruna iyi bakar, çünkü iyi bir para ödemiştir. apaçi diye tabir ettiğimiz arkadaşımız 125 uag alır. motorun egzozundan girer subabından çıkar, krankı koltuk altına alır, çinliye bok atar. ben motorumu aldığım zaman 17 yaşındaydım, motorun 3te 1 parasını kazanmış, kalanını aile tamamlamıştı. benim için olağanüstü bir paraydı. gözüm gibi baktım. 7 yıl sonra bile kullandıkça daha iyi gidiyor. sıkıştırma oranı sanki kullandıkça artıyor. :) az da kullansan çok da kullansan, malzeme kalitesi kötü olan çinliler için 7 yıl uzun zaman. metal yorgunluğu denen birşey var. ama ilk günkü gibi motor freni, gücü arttı o ayrı.
yani düşük bütçesiyle, sınırlarını zorlayarak ybr alan adamların ybr'lerinin sorun çıkarmamasının sebebi sadece japon olduğundan değil. bu lafı mondial ile ybr aynı kalitededir diye anlayacak arkadaşlara şimdiden "yav he he"
aradaki fiyat farkına değmez benim için. ama senin için değebilir. bu seçime biz değil, cüzdanın kara verecek.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
693
arkadaş özetleyememiş. para konuşur. para para para

mondial de alınabilir. ben 7 yaşındaki çinli motorun 2 parçasını değiştirdim. bir tanesi benzin şamandırası, bir tanesi de karbüratör, o da 3,5 yıl boyunca kıpırdamadan garajda durduğu için değiştirdim. çinli gezegendaşlarımız bu işi becermeye başladılar. zaten muadili drift ile arasında neredeyse 2000tl fark var. bu 50000'lik motorla 52000lik motor arasındaki fark değil. giriş seviyesi iki motor arasındaki fark.

okunmayacak ama yazacam :)
herkes ybr'yi alabilir. ama memur çocuğu diye tabir ettiğimiz kişi alırsa, o motoruna iyi bakar, çünkü iyi bir para ödemiştir. apaçi diye tabir ettiğimiz arkadaşımız 125 uag alır. motorun egzozundan girer subabından çıkar, krankı koltuk altına alır, çinliye bok atar. ben motorumu aldığım zaman 17 yaşındaydım, motorun 3te 1 parasını kazanmış, kalanını aile tamamlamıştı. benim için olağanüstü bir paraydı. gözüm gibi baktım. 7 yıl sonra bile kullandıkça daha iyi gidiyor. sıkıştırma oranı sanki kullandıkça artıyor. :) az da kullansan çok da kullansan, malzeme kalitesi kötü olan çinliler için 7 yıl uzun zaman. metal yorgunluğu denen birşey var. ama ilk günkü gibi motor freni, gücü arttı o ayrı.
yani düşük bütçesiyle, sınırlarını zorlayarak ybr alan adamların ybr'lerinin sorun çıkarmamasının sebebi sadece japon olduğundan değil. bu lafı mondial ile ybr aynı kalitededir diye anlayacak arkadaşlara şimdiden "yav he he"
aradaki fiyat farkına değmez benim için. ama senin için değebilir. bu seçime biz değil, cüzdanın kara verecek.

:cat: İlk motorum olduğu için 30 binde bir apache aldım.

Ucuz olsun,işi öğreneyim diye nitekim o kadar düşmeme rağmen sadece düşmelerimden kaynaklı masraflar çıktı başıma.Eğer kalıcı bir şey olsaydı 6bin km de belli ederdi herhalde ?

İyi bakılmış motor her zaman candır.Kendi motorumdan başka motorlarda tam performans kullanma şansım olmadı fakat 36bin km de olmasına rağmen ciğeri sağlam bastın mı gidiyor :mrgreen:

Bir önceki sahibi de çok temiz adamdır.:mrgreen:
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Ybr diyorum. Bjaj piyasada yeni mondial'de mondialliğinden geri kalmaz...
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
cunduğun alternatifler içinde bajaj ve mondial in modelleri yeni, piyasası ne olur devamı gelir mi bilinmez..

Çeyrek altın ybr alabilirsin..

Yada bütçeyi zorlamayıp, Çinlide olsa kendini kanıtlamış. Salcano wolf yada Mondial drift e bak derim.. Hatta bulursan ikinci el temizlerini al..
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
2 el 250 cc al uzun vadeli düşün şehir içinde ovv ovv ne gidiyor dersin :) şehir dışındada 70-80 cok komik kalıyor arabalar yanından vızır vızır geçer o zaman alnlarsın ne demek istedigimi ama ybr al kalitelidir lastik felan degistirirsin masraf yaparsın en az 2 sene bin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst