- Konu Yazar
- #1
Dün gece tek şerit şehiriçi yolda ilerlerken yolun ortasında sola çekmiş duran bir araba vardı sol tarafa kaldırıma sıfırladığı için sağdan geçmek istedim tam geçerken yan koltukta oturan ablamız birden kapıyı açtı ve yere kapaklanmam bir oldu. Arabadada benim motordada hasar var. Adam beni hastanenin önüne bıraktı. İndik arabadan karısıyla bişey konuşurken birden bindi arabaya kaçtı gitti. Hemen aradım polisi şikayetçi oldum. Bundan sonraki işlemler nasıl devam eder. Adamda alkol vardı bariz belliydi polise dediğimde nasıl yakalıcaz onu dedi.
Bi aydınlatırsanız beni sevinirim hocam.
Bi aydınlatırsanız beni sevinirim hocam.