Kardeşim oregon kamerayı media mark tan 199tl ye aldım, biraz kurcaladım 2 gün sonra geri iade ettim. Aparatlar cok kotu sarj olayi sikintili mikrafon sikintili
Arkadaşlar Suzuki an 125 le bajaj 125st yi takas etmek istiyorlar. Vitesli motora geçmek istiyorum önerirmsiniz?
Arkadaşlar Suzuki an 125 le bajaj 125st yi takas etmek istiyorlar. Vitesli motora geçmek istiyorum önerirmsiniz?
bugünkü gibi havalarıçok severim tam yanlız gezmelik bir havaydı, bende trilyeye midye dolma yemeye gittim bayada keyif aldım hemde yeni kaskımı denemiş oldum, trilye taraflarına gidicekler dikkatli olsunlar yollara toprak akmış viraj yapmalık bir durumda değil şu anda
arkadaşlar 8 haziranda solo türk bursa ya geliyo etkinlik programını buradan takip edebilirsiniz.
link https://www.facebook.com/100SoloTurk/photos/a.475304485884094.1073741826.113347612079785/642736389140902/?type=1&theater
[url=http://hizliresim.com/oQpqzR][url]http://i.hizliresim.com/oQpqzR.jpg[/url][/url]
Bende tam tersi bu tür kapalı havaları hiç sevmiyorum,İçimi karartıyor.Birde ha yağdı, ha yağacak derdide oluyor.
Diğer taraftan midye dolmaları götürmüşsün, afiyet olsun
Kaskı hangi marka ve model aldın? Hayırlı olsun.
Allah kaskını yere değdirmesin inşallah.
kask budur abi, vizörü olsada rüzgar alıyor benim açık kasklar için gözlüüm var onunla kullanırsam şahane olucak yazın püfür püfür
http://www.motomaxonlineshop.com/pictures/201452163744_x581uno.jpg
Motosiklet ne model olursa olsun açık kaskları hiç sevmiyorum.(güvenlik açısından).
Yine de güzelmiş, güle güle kullan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
Çok kötü bir haber.
Genç yaşta evli çift hayatını kaybetmiş.
Hata kimdeydi acaba?
Gerçi ölen öldükten sonra çok ta bir kıymeti yok.
Lütfen çok dikkat ederek kullanalım motosikletlerimizi.
Ktm'nin Bursa'da servisi varmı duke200 almayı düşünüyorum.. Bilginiz var mı acaba ?
cbr250i ile duke arasında kaldım. ktm ağır basıyor ama servis konusunda endişeliyim
Geçen haftaki ktm test sürüşünde Bursa motor vardı serviside var tabi, Bursa da iki yer satıyor ktm, birisi bursa motor diğeri lifan bayisi(honda bayisinin yukarısında hemen)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Bugün Bursa da azıcık sıcağı gören motorlu ve arabalı hamam böcekleri(trafik canavarı) yine yollardaydı, şöyle kenardan kenardan evden çekirge altıparmak gazcılar bir tur atayım dedim ama ne stres, yolda bir sürü acemi, hanzo, takoz, sağa sola bakmadan direk burnunun doğrultusunda giden acemi avratlar , önümde yarım saatte bir cup motor beni sağdan geçti az ilerde kaldırıma takılıp düştü sonra çelik palas otelinin oradan dıştan gelip uyanıklık yapan çekirge meydanına dönmek isteyen midibüs solda lambayı bekleyen şahinin burnunu ezdi birde utanmadan gülüyordu