[Bursa - MT]

Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
90
Kardeşim oregon kamerayı media mark tan 199tl ye aldım, biraz kurcaladım 2 gün sonra geri iade ettim. Aparatlar cok kotu sarj olayi sikintili mikrafon sikintili
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
dostlar sağolsun arkadaslar tesekkur ederim APİCES kardeşim dediklerini dikkate alacagım inşallah bir sıkıntı cıkmaz. bu yuzden yanıma birisi gelse iyi olurdu neyse gelmek isteyen olursa beni arasın haberleşelim tel : 0538 394 08 78
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Kardeşim oregon kamerayı media mark tan 199tl ye aldım, biraz kurcaladım 2 gün sonra geri iade ettim. Aparatlar cok kotu sarj olayi sikintili mikrafon sikintili


Mikrofon gayet yeterli müzik kaydı yapmayacağımızı düşünüyorum:) apartı zaten kaska yapıştıracaksın diğerleri bisikletçiler için bence ondada sorun yok, şarzındada bir sorun yaşamadım ben 2 saat gidiyor aşağı yukarı yedek pil alabilirsin ebaydan falan , bence görüntü kalitesi önemli 1000 liralık go pro ile aynı gibi full hd bile çekiyor daha ne yapsınki bu fiyata, 1000 tl vermek zor, geniş açılı balık gözü objektifide var ne güzel geniş geniş çekiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Arkadaşlar Suzuki an 125 le bajaj 125st yi takas etmek istiyorlar. Vitesli motora geçmek istiyorum önerirmsiniz?
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlar 8 haziranda solo türk bursa ya geliyo etkinlik programını buradan takip edebilirsiniz.
link https://www.facebook.com/100SoloTurk/photos/a.475304485884094.1073741826.113347612079785/642736389140902/?type=1&theater

oQpqzR.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bugünkü gibi havalarıçok severim tam yanlız gezmelik bir havaydı, bende trilyeye midye dolma yemeye gittim bayada keyif aldım hemde yeni kaskımı denemiş oldum, trilye taraflarına gidicekler dikkatli olsunlar yollara toprak akmış viraj yapmalık bir durumda değil şu anda
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
bugünkü gibi havalarıçok severim tam yanlız gezmelik bir havaydı, bende trilyeye midye dolma yemeye gittim bayada keyif aldım hemde yeni kaskımı denemiş oldum, trilye taraflarına gidicekler dikkatli olsunlar yollara toprak akmış viraj yapmalık bir durumda değil şu anda

Bende tam tersi bu tür kapalı havaları hiç sevmiyorum,İçimi karartıyor.Birde ha yağdı, ha yağacak derdide oluyor.
Diğer taraftan midye dolmaları götürmüşsün, afiyet olsun:)
Kaskı hangi marka ve model aldın? Hayırlı olsun.
Allah kaskını yere değdirmesin inşallah.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------


Haftaya şirket pikniği olmasa kesin giderdim.
Bu arada Memduh ne şans var bizde ya.
Tam gezeriz diye izne çıktık,baksana havanın dibi delindi neredeyse :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Bende tam tersi bu tür kapalı havaları hiç sevmiyorum,İçimi karartıyor.Birde ha yağdı, ha yağacak derdide oluyor.
Diğer taraftan midye dolmaları götürmüşsün, afiyet olsun:)
Kaskı hangi marka ve model aldın? Hayırlı olsun.
Allah kaskını yere değdirmesin inşallah.


kask budur abi, vizörü olsada rüzgar alıyor benim açık kasklar için gözlüüm var onunla kullanırsam şahane olucak yazın püfür püfür :)

201452163744_x581uno.jpg
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
kask budur abi, vizörü olsada rüzgar alıyor benim açık kasklar için gözlüüm var onunla kullanırsam şahane olucak yazın püfür püfür :)

http://www.motomaxonlineshop.com/pictures/201452163744_x581uno.jpg

Motosiklet ne model olursa olsun açık kaskları hiç sevmiyorum.(güvenlik açısından).
Yine de güzelmiş, güle güle kullan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------


Çok kötü bir haber.
Genç yaşta evli çift hayatını kaybetmiş.
Hata kimdeydi acaba?
Gerçi ölen öldükten sonra çok ta bir kıymeti yok.
Lütfen çok dikkat ederek kullanalım motosikletlerimizi.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Motosiklet ne model olursa olsun açık kaskları hiç sevmiyorum.(güvenlik açısından).
Yine de güzelmiş, güle güle kullan.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------



Çok kötü bir haber.
Genç yaşta evli çift hayatını kaybetmiş.
Hata kimdeydi acaba?
Gerçi ölen öldükten sonra çok ta bir kıymeti yok.
Lütfen çok dikkat ederek kullanalım motosikletlerimizi.

olay kavşakta olmuş kavşağa girerken hem gaz kapamamız lazım hemde bütün algılarımızı açmamız gerek ambulansında geçiş üstünlüğü malum motosikletliler koruma var mıydı bilmiyorum fakat bana motosiklet hatalı gibi geliyor çünkü ambulanslar geçiş üstünlüğü olsada hızlı gelen araç varsa onun geçmesini bekleyip ondan sonra geçiyorlar
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Sanayi dışında lastiklerimi taktırıp rot balans yaptırabileceğim bir yer var mı? Önerir misiniz acaba. :)
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
67
Ktm'nin Bursa'da servisi varmı duke200 almayı düşünüyorum.. Bilginiz var mı acaba ?
cbr250i ile duke arasında kaldım. ktm ağır basıyor ama servis konusunda endişeliyim
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Ktm'nin Bursa'da servisi varmı duke200 almayı düşünüyorum.. Bilginiz var mı acaba ?
cbr250i ile duke arasında kaldım. ktm ağır basıyor ama servis konusunda endişeliyim

bursa motor sanırım ktm testlerini yapan google amcaya bir yaz istersen
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Geçen haftaki ktm test sürüşünde Bursa motor vardı serviside var tabi, Bursa da iki yer satıyor ktm, birisi bursa motor diğeri lifan bayisi(honda bayisinin yukarısında hemen)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

Bugün Bursa da azıcık sıcağı gören motorlu ve arabalı hamam böcekleri(trafik canavarı) yine yollardaydı, şöyle kenardan kenardan evden çekirge altıparmak gazcılar bir tur atayım dedim ama ne stres, yolda bir sürü acemi, hanzo, takoz, sağa sola bakmadan direk burnunun doğrultusunda giden acemi avratlar , önümde yarım saatte bir cup motor beni sağdan geçti az ilerde kaldırıma takılıp düştü sonra çelik palas otelinin oradan dıştan gelip uyanıklık yapan çekirge meydanına dönmek isteyen midibüs solda lambayı bekleyen şahinin burnunu ezdi birde utanmadan gülüyordu
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
şu bursa motor tvs apacheni servisliği elinden alınanalar değil mi apacheyi bozanlar(mehmet abininkiyi hurda ettilerdi) ktmnin a. koyar onlar be:)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Geçen haftaki ktm test sürüşünde Bursa motor vardı serviside var tabi, Bursa da iki yer satıyor ktm, birisi bursa motor diğeri lifan bayisi(honda bayisinin yukarısında hemen)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

Bugün Bursa da azıcık sıcağı gören motorlu ve arabalı hamam böcekleri(trafik canavarı) yine yollardaydı, şöyle kenardan kenardan evden çekirge altıparmak gazcılar bir tur atayım dedim ama ne stres, yolda bir sürü acemi, hanzo, takoz, sağa sola bakmadan direk burnunun doğrultusunda giden acemi avratlar , önümde yarım saatte bir cup motor beni sağdan geçti az ilerde kaldırıma takılıp düştü sonra çelik palas otelinin oradan dıştan gelip uyanıklık yapan çekirge meydanına dönmek isteyen midibüs solda lambayı bekleyen şahinin burnunu ezdi birde utanmadan gülüyordu

Deseniz ya bol action'lı bir gündü.
Aman ha! Bu tür durumlara karşı hep uyanık
olalım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:51 ----------

[QUO=M.balibey;3362235]şu bursa motor tvs apacheni servisliği elinden alınanalar değil mi apacheyi bozanlar(mehmet abininkiyi hurda ettilerdi) ktmnin a. koyar onlar be:)[/QUOTE]

DEsenizya motor konusunda o kadar iyiler yani. :)
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Arkadaşlar Toplantı yapılacakmı bursa MT de kaynaşmak istiyorum ama denk gelemedim henüz :)

Mudanyadanım bu arada
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst