Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Oz.

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
164
Hala arada bir girip takip ederim şu Megelli formununa vay arkadaş neler oluyor içeride derim kötüleyenler aşşağılayanlar muhalefetler sevenler sevmeyenler. Ayıp arkadaş insan sırf çinli olduğu için kullanmadığı bir motoru nasıl aşşağılar bir anlam veremedim bu işe.

Sevmiyorsanız almayın beğendiyseniz alın bukadar basit. Yok yzf ciler, cbr cılara, cbrcılar megelliciler, sonra hepsi birbirine hesabı. Kimin neye gönlü gidiyorsa alsın. Hepimiz isteriz bir bmw 1000rs almayı fakat maddi durumlar nedir bu insanları bukadar sevdikleri hoşlandıkları motordan soğutma çabaları.

Yazık günah valla yemin ederim yazık günah.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
5
Bu forum siteleri yüzünden abartısız söylüyorum motorsiklet alamıyoruz hayattan soğutuyorlar insanı ..megelliyi almadan öncede yine okuyordum nerdeyse vazgeçecektim iyi ki de vazgeçmedim 5 aydır kullanıyorum bakımlar dışında bişey yapmadım daha
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
Geçen yazdığım eleştiri biraz ağar kaçmış. Özür dilerim. Motorlarınız çok güzel görünüyor. 6-7 bin tl de çok iyi bir fiyat. Mglli Kullanmışlığım vardır. Almayı düşünen arkadaşlara yinede eşdeğer marka ve modelleri de test edip sonra karar vermelerini tavsiye ederim. 2 teker üzerindeki herkese sevgi saygı kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Hala arada bir girip takip ederim şu Megelli formununa vay arkadaş neler oluyor içeride derim kötüleyenler aşşağılayanlar muhalefetler sevenler sevmeyenler. Ayıp arkadaş insan sırf çinli olduğu için kullanmadığı bir motoru nasıl aşşağılar bir anlam veremedim bu işe.

Sevmiyorsanız almayın beğendiyseniz alın bukadar basit. Yok yzf ciler, cbr cılara, cbrcılar megelliciler, sonra hepsi birbirine hesabı. Kimin neye gönlü gidiyorsa alsın. Hepimiz isteriz bir bmw 1000rs almayı fakat maddi durumlar nedir bu insanları bukadar sevdikleri hoşlandıkları motordan soğutma çabaları.

Yazık günah valla yemin ederim yazık günah.

Burası Türkiye dostum :) Söylediğinde son derece haklısın. İnsanlarımız halen çeşitliliğe açık değiller. Malesef buna Altın elbiseli adam dahil. Bizim insanlarımız da yanlı olduğu bariz olan o videoyu izleyip kullanmadığı motora laf çakıp duruyor :) AEA'nın indiğinizde çişinizi tutamazsınız dediği bu motor ile Zonguldak'tan Muğlaya sürerek geldim ben, titreşimden hiç de rahatsız olmadım. Yaklaşık 1300 km yolun üçte birini sağanak yağmur altında o "dönemezsin" dediği lastiklerle yaptım. En ufak kayma ya da sıkıntı yaşamadım. Viraj yapmayı da severim, aynı lastiklerin viraj performansından da son derece memnunum. Tüm bu sebepler yüzünden bu tarz yorumlara gülüp geçiyorum artık. Bu ülkede son sözü söyleyen büyük güçler var sanırım :)

Bu forum siteleri yüzünden abartısız söylüyorum motorsiklet alamıyoruz hayattan soğutuyorlar insanı ..megelliyi almadan öncede yine okuyordum nerdeyse vazgeçecektim iyi ki de vazgeçmedim 5 aydır kullanıyorum bakımlar dışında bişey yapmadım daha

Hayırlı uğurlu olsun, tekerin düz bassın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:48 ----------

Geçen yazdığım eleştiri biraz ağar kaçmış. Özür dilerim. Motorlarınız çok güzel görünüyor. 6-7 bin tl de çok iyi bir fiyat. Mglli Kullanmışlığım vardır. Almayı düşünen arkadaşlara yinede eşdeğer marka ve modelleri de test edip sonra karar vermelerini tavsiye ederim. 2 teker üzerindeki herkese sevgi saygı kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

O yorumu sanırım ilk gören ve ilk cevaplayan bendim, ağır kaçtığını farketmenize sevindim. Motosiklet keyif işidir, eğer bir motor ihtiyaç karşılamanın ötesinde haz veriyorsa o motor doğru tercihtir. Her motorun iyi ve kötü yönleri mevcut. Bu yüzden cbr, megelli, kawa, hyo vs. gibi gruplara ayrılmaktan ziyade, herkesin aynı tutkuya sahip olduğunu bilip saygı sevgi çerçevesinde konuşmamız daha yerinde olur. Birkaç saat önce cbr250'si olan arkadaşımla birlikte can sıkıntısından Muğla-Marmaris yaptık, şehiriçi gezmelerle birlikte yaklaşık 150 km. Gayet keyifliydi yani, Cbr'ın gittiği yola, Megelli gitmem demedi. Ben yolda cbr'ın biraz daha iyi gitmesine söylendim, arkadaşım park halindeyken herkesin Megelliye bakmasına söylendi. Zaman zaman birbirimizin motoruna laf atsak da hiçbir zaman çöp demedik :)

Benim de önerim tüm alternatiflerin iyice değerlendirilmesi. Bu motoru sıfır almayı düşünenler için 9-10 bin tl aralığında çok güzel motorlar var, değerlendirilebilir. Ama ikinci el almayı düşünenlere tavsiyem 2006-2007 model ölmüş motorlara bulaşmaktansa 2013 model megelli her zaman iyidir.
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
18
Evet an itibariyse siparişimi verdim. Geçen hafta CBR 125 almaya karar vermiştim lakin bulamayınca her işte bir hayır vardır bu motora rastladım ve çok hoşuma gitti. Araştırdım fiyatı ile beklentiyi fazlasıyla karşılayan bir motor olduğuna karar verdim ve siparişi verdim, öğleden sonra hayırlısıyla gelmiş olacak.

Öte yandan burdaki yazıları okurken bazı arkadaşlar Megelli üretimi durdurmuş falan filan yardırmış... Sitede diyorki " Huansong firması ile olan üretim anlaşmamız 31 Aralık 2013'te sona ermiştir. Firma ile olan anlaşmamız gereği yedek parça temini dünya genelinde devam edecektir. Yakın zamanda yeni bir üretici firma ile devam edeceğiz. " bilmem anlatabildim mi ..

Birde şu var.. İlk CBR 125 almaya karar verdiğimde İstanbul'da hiçbiryerde sıfırını bulamadım. Ve telefonla Honda bayisini aradığımda CBR 125'in bu sene Türkiye'ye gelmeyeceğini söyledi. Noldu bu kral Honda'ya ?

Neyse dostlar ben farklılık seven, herkeste olandan bende alıyım mantığına karşı biriyim. Özellik bu yüzden Megelli 250 R aldım. Yeminlen etraf Honda CBR çöplüğüne dönmüş. Tamam motor iyidir kalitelidir ama kızılay dağıtmış gibi bu nedir hocam ya..

Son cümle sabahın bu saatinde yazasım gelmiş belli.. Altn elbiseli adamın Megelli 250 r inceleme videosunuda izledim. Lakin abimizin diğer inceleme videolarını izlediyseniz zaten farketmişinizdir her motorda dalga geçtiği, bulduğu kusurlar var. Yeni o videoyu izleyipte Megelli 250 r ile kafa buluyor diyenler Yamaha YZF 125 ınkini bir izlesin. Motor için resmen beyinsiz, aptal sarışın diyor :) Demek istediğim onu ciddiye alın, ama abarttığınıda sakın ihmal etmeyin. Ona kalsa her yeni başlayan hangi motor olursa olsun yeri öpüyor :)
 

Oz.

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
164
Son cümle sabahın bu saatinde yazasım gelmiş belli.. Altn elbiseli adamın Megelli 250 r inceleme videosunuda izledim. Lakin abimizin diğer inceleme videolarını izlediyseniz zaten farketmişinizdir her motorda dalga geçtiği, bulduğu kusurlar var. Yeni o videoyu izleyipte Megelli 250 r ile kafa buluyor diyenler Yamaha YZF 125 ınkini bir izlesin. Motor için resmen beyinsiz, aptal sarışın diyor :) Demek istediğim onu ciddiye alın, ama abarttığınıda sakın ihmal etmeyin. Ona kalsa her yeni başlayan hangi motor olursa olsun yeri öpüyor :)

Hepimiz severiz sarışın aptal hatunları işin şakası bir yana AEA mın yzfr125 i neden kendi klasmanındaki herhangi bir motorla karşılaştırıp ona göre yorum yapmadığını kimse anlamış değil. Neyse kötüleyen kötülesin yzfr125 i o sıkıntı değil sonuçta burada 115 sayfalık mesajlarda tek bir arıza mesajı yazmadık bu motor hakkında. Kimse aldığınada pişman olmadı lakin daha öncede yazıldığı gibi aynı şey diğer motorlar içinde geçerli ki ben yzf kullandığım için yazıyorum.

sanırsın motor dünyasının üvey evladı. herkes söz birliği etmişçesine kötülüyor motosikleti. kimisi o fiyata alınmaz diyor, kimisi hız yapmıyor diyor. hepsi de altın elbiseli adam'ı referans gösteriyor. bence kendisi son derece yanlı davranıyor bu konuda. niye honda 125cc'yi aynı şekilde eleştirmiyor? buna cevap yok. ikisi de aynı sinif motorsikletler. honda'nın motorunu olduğu gibi anlatıyor ama yamaha yzf-r125'i yerden yere vuruyor. bir tane mi iyi yönü olmaz bir motorun? yamaha o kadar mühendisi boşa çalıştırıyor, buradan o anlaşılıyor. video'ları izleyin ne dediğimi anlayacaksınız.

altın elbiseli adam - honda cbr 125 incelemesi - http://www.youtube.com/watch?v=jtxtr2r7pz8
altın elbiseli adam - yamaha yzf-r125 incelemesi - http://www.youtube.com/watch?v=hsea7i43z18

lan belki bende o para var ve hız sevmiyorum? ama kötülemek bedava. neymiş, gitmiyormuş. sanki yamaha'nın "bu motor 250 km/h hıza ulaşabiliyor" diye bir iddiası var. hep bizim bilgi sahibi olmadan eleştirme huyumuz... araba forumlarında hiç böyle ucuz eleştiriler yok mesela ama motosiklet forumları böyle eleştirilerle dolu. ulan 125cc motor gitmiyor diye eleştirilir mi? gitmiyor zaten. toyota yaris forumlarında araba gitmiyor diye eleştiren gördünüz mü? herkes biliyor zaten kapasitesini. sanki maserati forumundayız.

ha oturuş pozisyonuna laf edenleri bir nebze anlarım, çok rahat değil, eyvallah. 2013 modelinin sıfır fiyatı da 9.150 tl. pahalı mı? evet pahalı. bunu da eleştir. başımın üstünde yerin var. keyif için alınabilecek bir motor bana göre. motosiklet dünyasında her ihtiyaca göre ayrı ayrı motosikletler var ama en çok yerden yere vurulanı da bu motosiklettir.

"peki neden almayayım" diyorsun? mantıklı bir tane cevap yok. "onu alacağıma x alırım" diyor anca. ulan sen al x'i. ben sevmiyorum x'i?

işte laf olsun, torba dolsun.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Hepimiz severiz sarışın aptal hatunları işin şakası bir yana AEA mın yzfr125 i neden kendi klasmanındaki herhangi bir motorla karşılaştırıp ona göre yorum yapmadığını kimse anlamış değil. Neyse kötüleyen kötülesin yzfr125 i o sıkıntı değil sonuçta burada 115 sayfalık mesajlarda tek bir arıza mesajı yazmadık bu motor hakkında. Kimse aldığınada pişman olmadı lakin daha öncede yazıldığı gibi aynı şey diğer motorlar içinde geçerli ki ben yzf kullandığım için yazıyorum.

sanırsın motor dünyasının üvey evladı. herkes söz birliği etmişçesine kötülüyor motosikleti. kimisi o fiyata alınmaz diyor, kimisi hız yapmıyor diyor. hepsi de altın elbiseli adam'ı referans gösteriyor. bence kendisi son derece yanlı davranıyor bu konuda. niye honda 125cc'yi aynı şekilde eleştirmiyor? buna cevap yok. ikisi de aynı sinif motorsikletler. honda'nın motorunu olduğu gibi anlatıyor ama yamaha yzf-r125'i yerden yere vuruyor. bir tane mi iyi yönü olmaz bir motorun? yamaha o kadar mühendisi boşa çalıştırıyor, buradan o anlaşılıyor. video'ları izleyin ne dediğimi anlayacaksınız.

altın elbiseli adam - honda cbr 125 incelemesi - http://www.youtube.com/watch?v=jtxtr2r7pz8
altın elbiseli adam - yamaha yzf-r125 incelemesi - http://www.youtube.com/watch?v=hsea7i43z18

lan belki bende o para var ve hız sevmiyorum? ama kötülemek bedava. neymiş, gitmiyormuş. sanki yamaha'nın "bu motor 250 km/h hıza ulaşabiliyor" diye bir iddiası var. hep bizim bilgi sahibi olmadan eleştirme huyumuz... araba forumlarında hiç böyle ucuz eleştiriler yok mesela ama motosiklet forumları böyle eleştirilerle dolu. ulan 125cc motor gitmiyor diye eleştirilir mi? gitmiyor zaten. toyota yaris forumlarında araba gitmiyor diye eleştiren gördünüz mü? herkes biliyor zaten kapasitesini. sanki maserati forumundayız.

ha oturuş pozisyonuna laf edenleri bir nebze anlarım, çok rahat değil, eyvallah. 2013 modelinin sıfır fiyatı da 9.150 tl. pahalı mı? evet pahalı. bunu da eleştir. başımın üstünde yerin var. keyif için alınabilecek bir motor bana göre. motosiklet dünyasında her ihtiyaca göre ayrı ayrı motosikletler var ama en çok yerden yere vurulanı da bu motosiklettir.

"peki neden almayayım" diyorsun? mantıklı bir tane cevap yok. "onu alacağıma x alırım" diyor anca. ulan sen al x'i. ben sevmiyorum x'i?

işte laf olsun, torba dolsun.

Bana kalırsa YZF'nin tek eksisi fiyatı. Onun haricinde CBR 125'ten çok daha üstün bi makine olduğu gerçek. Tabii fiyatını düşününce, 150-250cc aralığında o paraya güzel temiz bir 250cc alınabiliyor, bu yüzden de o motor beğenilmiyor. Ama dediğin doğru, herkes hız yapmak için motor almıyor. Eğer hızı yeterliyse o motordaki teknoloji cbr250'de bile yok :)


Hayırlı uğurlu olsun dostum, motorun yıldız gibi parlıyor. Tüm meraklı gözler üzerinde olacak, güzel bir nazar boncuğu tak motorun uygun bir yerine. Motoru park ederken mümkün mertebe kaldırımlara çık, bizim usta şöförlerimiz geri geri gelip 2 metre arkasındaki motora tıklayıp, sonrada benim tamponum çizildi sen ne konuşuyorsun falan moduna girebiliyorlar. Aman dikkat... :)

(Bu arada resme göre yorum yapmadım, geçenlerde başıma geldiğinden söylüyorum :) )
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
18
Eywallah saolasın hepimize kazasız belasız sürüşler inş.. Fotoğrafı çekmek için oraya aldım, sonra otoparka çekip brandayla örtüp tekerden kitledim..
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Arkadaşlar selamlar.
Megelli fan'ı olarak aranızda olmaktan gurur duyuyorum :) motorum 1000 km oldu. Sıfır aldım. Çok memnunum.
Yakıt konusunda kafamda soru işaretleri yok değil :) 20 liraya 140 km yol yapıyorum şuan için... :sunny:
Bu da bizim makine :)
MY8dl9.jpg


GnW913.jpg
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
18
Arkadaşlar selamlar.
Megelli fan'ı olarak aranızda olmaktan gurur duyuyorum :) motorum 1000 km oldu. Sıfır aldım. Çok memnunum.
Yakıt konusunda kafamda soru işaretleri yok değil :) 20 liraya 140 km yol yapıyorum şuan için... :sunny:
Bu da bizim makine :)
http://i.hizliresim.com/MY8dl9.jpg

http://i.hizliresim.com/GnW913.jpg

Maşallah kardeşim kazsanız belasın inşallah.. Bildiğim kadarıyla 100 km de 2 - 2,5 Lt yakıyor. Oda 140 km için ortalama 17,5 lira falan yapar. Tabiki kullanım şeklinden falanda biraz fazla yakıyor olabilir.. Birde yakıt 95 oktanmı yoksa 97 oktanmı koyuyorsun ?

Bu arada ruhsat işlemleri ile ilgili sorum olacak.. Anadolu yakasında şu şöförler cemiyeti denen yerden var mı ? Yoksa illa Seyrantepe'ye mi gitmem lazım plaka için ?
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
teşekkür ederim :) inşallah hepimiz kazasız belasız kullanırız motorlarımızı.
Rodaj dönemi diye biraz fazla yakabilir dedi birkaç kişi ama ben genelde trafik olmayan saatlerde 5:30-6:00 sularında boş yolda biraz asılıyorum :) benim gaz kontrolümle alakalı sorundur diye tahmin ediyorum.
95 oktan alıyorum. Sıkıştırma oranı daha yüksek performans makinalarında 97 kullanıldığını okumuştum.
Avrupa yakasında ikamet ediyorum. Şoförler odası hakkında anadolu yakasın bilmediğimden birşey diyemeyeceğim.
Bana da bakım için istanbul avrupa yakasında servis önerisi yapabilecek var mı acaba ?
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Arkadaşlar bugün trafik kontrolüne denk geldim. Polis ile egzoz üzerine ciddi bir tartışma yaşadık. O egzoz açık diyor, ben orijinal diyorum. Motoru çalıştırdık, tabi Megelli'nin sesi malum :) Adam kendisinde 800'lük motor olduğunu, egzozundan böyle ses çıkmadığını söyledi falan. Neyse ki adamı yıldırdım ve yazmadı.

Şimdi sormak istediğim şu, bizim orijinal egzozlar gerçekten fazla ses çıkarıyor. Hemen hemen her sebepten ceza yiyen biri olarak, orijinal egzozdan da ceza yemek istemiyorum. Böyle durumlarda egzozun orijinal olduğunu nasıl ispat edebiliriz memura, bilenler yol gösterirse sevinirim :)
 

Oz.

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
164
Arkadaşlar bugün trafik kontrolüne denk geldim. Polis ile egzoz üzerine ciddi bir tartışma yaşadık. O egzoz açık diyor, ben orijinal diyorum. Motoru çalıştırdık, tabi Megelli'nin sesi malum :) Adam kendisinde 800'lük motor olduğunu, egzozundan böyle ses çıkmadığını söyledi falan. Neyse ki adamı yıldırdım ve yazmadı.

Şimdi sormak istediğim şu, bizim orijinal egzozlar gerçekten fazla ses çıkarıyor. Hemen hemen her sebepten ceza yiyen biri olarak, orijinal egzozdan da ceza yemek istemiyorum. Böyle durumlarda egzozun orijinal olduğunu nasıl ispat edebiliriz memura, bilenler yol gösterirse sevinirim :)

Bu olay hangi şehirde oluyor İstanbuldamı Muğladamı.?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Cok kolay 3 yol var.
ceza yemeden oce:
1- motorun orj katalogunu tasiyin. resimlerinden orj egzost oldugunu gosterin
2- egzostun orj gosterir yetkili satici veya servisten belge

Ceza yerseniz o sirada olayi mutlaka belgeleyin ya foto cekin ya kamera kaydi. bu sayede cezanin hangi egzosa yazildigi bilinir sonradan da polis itiraz edemez ben gordugumde baska egzos vardi diye. Sonrasinda iyiraz edip bilir kisi karari ile cezayi iptal ettirirsiniz
 

Oz.

Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
164
Cok kolay 3 yol var.
ceza yemeden oce:
1- motorun orj katalogunu tasiyin. resimlerinden orj egzost oldugunu gosterin
2- egzostun orj gosterir yetkili satici veya servisten belge

Ceza yerseniz o sirada olayi mutlaka belgeleyin ya foto cekin ya kamera kaydi. bu sayede cezanin hangi egzosa yazildigi bilinir sonradan da polis itiraz edemez ben gordugumde baska egzos vardi diye. Sonrasinda iyiraz edip bilir kisi karari ile cezayi iptal ettirirsiniz

İşin dahada ilginci bende performans eksoz var. Yzf kullanıcısıyım bu arada. Lakin son susturucu var (silencer)istediğin zaman açıp kapatabiliyorsun. Buzamana kadar birkere bile polis çevirip egsoz orjinal değil demedi o yüzden yazdım acaba İstanbulda değilde Muğladamı oldu bu olay diye. Birde çevirdilermi orjinal egsoz diye kandıramamda. :)

JLzXqq.jpg

DX5EJy.jpg
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Polis bu ne yapacağı belli olmaz. Bir zamanlar ankara'da Ümitköy-Kkonutent civarında Jandarma Trafik modifiyeli araba kovalardı. Bir arkadaşımın S2000 inene orj egzos olmasına rağmen ceza yazmışlardı. eğer ters birine ters anında denk gelirsen affetmiyorlar. Ama bu durumda yazdığım 3. seçeneği yaparsan ceza iptal olabilir.
 
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
o gün adanada çevirmeye yakalandık arkadaşlarla polis plakamız kuyruk altında diye birazcık azarladı tabi haliyle bişe demedik ceza yazmadı :D
bide motorları 4 silindir sandı bu motorların ses seviyesi yüksek zaten diyip geçti.d

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

buda yenilerr arkadaşlar :)







 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
Bu olay hangi şehirde oluyor İstanbuldamı Muğladamı.?

Muğla dostum. Normalde üniversitenin bulunduğu yerleşkede pek çevirme olmaz, sanırım bazı yerlere ödenek gerekiyor. Bütün paketçi motorlarını çekicilerle topluyorlar. Burada kask takan paketçiye de alışkın değiliz, 2 gündür polisler göz açtırmıyor paketçilerde utanmasalar dizlik bile takacaklar :)

Cok kolay 3 yol var.
ceza yemeden oce:
1- motorun orj katalogunu tasiyin. resimlerinden orj egzost oldugunu gosterin
2- egzostun orj gosterir yetkili satici veya servisten belge

Ceza yerseniz o sirada olayi mutlaka belgeleyin ya foto cekin ya kamera kaydi. bu sayede cezanin hangi egzosa yazildigi bilinir sonradan da polis itiraz edemez ben gordugumde baska egzos vardi diye. Sonrasinda iyiraz edip bilir kisi karari ile cezayi iptal ettirirsiniz

Çok teşekkürler, şu belge işi aklıma yattı. Mümkünse öyle bir şey ayarlamaya çalışacağım aksi taktirde kesin ceza yerim ben bununla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:58 ----------

@stronglife kanıma giriyosun kırmızı çamurluk, kafa ve depo grenajları aldıracaksın bana, yapma :) Benden de birkaç tane gece pozu gelsin o zaman, bu gece tatlı bir yağmur yağdı dayanamadım yine çıktım yola. Bakalım Megelli 250R karanlıkta nasıl görünüyor :)

4mWX3L.jpg


JL8mMY.jpg


O28m5Z.jpg


zRO91Y.jpg


GnWag2.jpg


ydJgvL.jpg


6RpdEP.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst