sizleri imrendim dogrusu tam benim kafa dengisiniz fotolardan anlamamak mümkün degil:queen:
paylasim icin tesekürler:cat:
Şimdiden kazasız belasız super bir gezi olur insallahArkadaşlar müthiş bir gezi olmuş tebrik ederim. Elinize sağlık. Lastik seçim yeriniz güzel bizde aynı yerde yeniliyoruz:cat:
Önümüzdeki ay bizde 13-14-15 haziran didim bodrum datça planladık bakalım nasipse.
Şimdiden kazasız belasız super bir gezi olur insallahGezi yazınızı sizde yazarsınız buraya
![]()
Evet ilk gezi raporu olacak inşallah![]()
3 Gün için cok güzel gezi olmuş tebrik ederim![]()