"Jianshe" motosiklet fabrikası hakkında bilgisi olan

Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar galiba yamaha ybr125esd modelini bu firma üretiyormuş bu fabrika hakkında bildikleriniz nelerdir?

Ben yeni bir motor almak istiyorum "salcano sb150"
Ve bu motoru jianshe üretiyormuş salcano ihraç ediyormuş....

Bu sebepten "jianshe" markası hakkında bilgi almak istiyorum..
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

arkadaşlar bileniniz yok mu
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
73
Evet kardeşim "jianshe" yamaha ybr'nin üretildiği firmadır ve motorlarıda kalitelidir
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki salcano sb150 sizce alınır mı asıl adı jianshe rs150
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani sağlammıdır
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
dostum şöyle birşey var fason üretimlerde müşteri gelir bana şu kadarlık mal yap der. Misal dimese BİM gelir bana 1 liralık meyve suyu yap der. Ama cappy gelir bana 2.5 liralık meyve suyu yap der içindeki meyve oranları değişir, şeker oranları değişir ürünün kalitesi değişir. (gıda mühendisiyim ondan meyve suyundan gittim :) ) o fabrikada olanda o olacaktır. Yamaha bana şu kalitede 4 liralık ürün yap der 4.5 a satar :) salcano da öyle diyorsa iyi ama yok bana 2 liralık ürün yap der 5 liraya satarsa o iş sakat :) ürünü gözle görmeden binip sürmeden anlamayamazsın. Git bayiide bilen biriyle incele derim
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
salcano wolf modelinden memnun olan çok kişi var.
salcano da yıllardır kaliteli bisikletler üretmiş tanınmış bir firma. şu anda sattığı motorlara yakın fiyatlarda bisikletleri var.
keşke bajaj gibi test sürüşü imkanı verse, cesurca ürünlerini tanıtsa da biz de güvenebilsek.
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum şöyle birşey var fason üretimlerde müşteri gelir bana şu kadarlık mal yap der. Misal dimese BİM gelir bana 1 liralık meyve suyu yap der. Ama cappy gelir bana 2.5 liralık meyve suyu yap der içindeki meyve oranları değişir, şeker oranları değişir ürünün kalitesi değişir. (gıda mühendisiyim ondan meyve suyundan gittim :) ) o fabrikada olanda o olacaktır. Yamaha bana şu kalitede 4 liralık ürün yap der 4.5 a satar :) salcano da öyle diyorsa iyi ama yok bana 2 liralık ürün yap der 5 liraya satarsa o iş sakat :) ürünü gözle görmeden binip sürmeden anlamayamazsın. Git bayiide bilen biriyle incele derim

hocam yorumunuz için teşekkürler gerçekten beni aydınlattınız ama atladığınız birşey var salcano jianshe ye gidip bana şu kadarlık motor yap demiyor salcano direk ihraç ediyor motosiklet aslında jianshe rs150 salcano ihraç edip üzerine sb150 yazıyor aynı mondialin yaptığı gibi..
Benim öğrenmek istediğim jianshenin kalitesi
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
"ihraç" değil "ithal". salcanonun bisiklet harici bişey ürettiği yok.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
salcano için bazı parcaları yan sanayi kalitesiz kullanmış olabilir. ama genelinde 10 üzerinden 10 veririm
avrupaya ybr custom olarak sattıgı motosikleti türkiyede kanuni bora olarak satışa cıkardı.
2 sene kadar kullandım. tüm parcaları ybr nin aynı parcaları idi. mikuni karbüratör filan. harbiden iyidir.
jianshe yamahanın yüzde 60 olarak ortak oldugu bir motosiklet firması. ybr nin yaratıcısıdır. özellikle 2004 model ybr ile büyük sükse yapmışlardı
125cc 12.5 hp idi. =)
neyse bu da acıklaması
Yamaha YBR 125, Yamaha Motor Company Ltd.'in hafif sınıf kategorisindeki motosikletidir.

Popüler "Standart Naked" tarzına sahip YBR125; 123,7cc hacminde, tek silindir, 4 zamanlı, hava soğutmalı, 2 sübaplı yandan egzantirik zincirli, elektrik marşlı ve CDI ateşlemeye sahiptir.

Motorun vibrasyonunu minimuma indiren, karşı krank-şaft dengeleyici mevcuttur. Motor gücü 8,000 devirde 12 beygir, torku ise 6,500 devirde 11.6 newton metredir ama avrupalı versiyonları (2005) 7600 devirde 10,3 beygir ve 6500 devirde 10 newton metre tork vermektedir. Bunun sebebi avrupalı versiyonlarında "Katalitik Konvertör" bulunmasıdır.

Düşük ses çıkışına sahip, ekonomik ve dayanıklı bu motor Sherco motorcycle tarafından CityCorp 125 modelinde de kullanılmıştır.

Yamaha YBR125'in 2000 yılında Brezilya'da başlayan macerası, daha sonraları Ekvator, Peru, Venezuela, Arjantin, İtalya ve Türkiye'de devam etmiştir.

2003 yılında Çin'deki Jianshe Motorcycle Co., Ltd ile üretime geçen Yamaha YBR 125 modeli, 2003-2005 arasında 200.000 adet satmıştır. 125cc kategorisinde en iyi balansa sahip motor olan YBR125 sağlamlığıyla da kendini ispatlamıştır.

Şasesi, MBK Sanayi tarafından Elmas-Tipi denilen Bükülmeyen-Çelik borundan üretilmiştir. Uzun ön süspansiyonlara ve ayarlanabilir arka amortisörlere sahiptir.

Sıradışı bir tarz sahibi olan YBR125, uzun sayılabilecek bir seleye, güzel şekillendirilmiş metal benzin deposuna, şık kuyruk tasarımına, bu güzel çizgisini tamamlayan arka park/fren lambasına, sinyal ve aynalarına kadar yüksek kalitede üretilmiştir. Ayrıca Mikuni karbüratörlü yakıt sistemine ve ön disk frene sahiptir.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
ben salcano wolf aldım.. kullanıcıları oldukça memnun, ben dahil.. ybr muadili bir motosiklet.. kendini yıllardır kanıtlamış.. parçasıda bulunuyor.. Attack 150 modelini de beğenmeme rağmen almadım.. kendini kanıtlamış olan modelini almayı yeğledim.. maddi imkanlardan riske atamadım..olurda motosiklet wolf gibi iyi çıkmazsa diye.. yoksa attack150, sb150 modelide çok güzel.. Karar senin...
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salcano için bazı parcaları yan sanayi kalitesiz kullanmış olabilir. ama genelinde 10 üzerinden 10 veririm
avrupaya ybr custom olarak sattıgı motosikleti türkiyede kanuni bora olarak satışa cıkardı.
2 sene kadar kullandım. tüm parcaları ybr nin aynı parcaları idi. mikuni karbüratör filan. harbiden iyidir.
jianshe yamahanın yüzde 60 olarak ortak oldugu bir motosiklet firması. ybr nin yaratıcısıdır. özellikle 2004 model ybr ile büyük sükse yapmışlardı
125cc 12.5 hp idi. =)
neyse bu da acıklaması
Yamaha YBR 125, Yamaha Motor Company Ltd.'in hafif sınıf kategorisindeki motosikletidir.

Popüler "Standart Naked" tarzına sahip YBR125; 123,7cc hacminde, tek silindir, 4 zamanlı, hava soğutmalı, 2 sübaplı yandan egzantirik zincirli, elektrik marşlı ve CDI ateşlemeye sahiptir.

Motorun vibrasyonunu minimuma indiren, karşı krank-şaft dengeleyici mevcuttur. Motor gücü 8,000 devirde 12 beygir, torku ise 6,500 devirde 11.6 newton metredir ama avrupalı versiyonları (2005) 7600 devirde 10,3 beygir ve 6500 devirde 10 newton metre tork vermektedir. Bunun sebebi avrupalı versiyonlarında "Katalitik Konvertör" bulunmasıdır.

Düşük ses çıkışına sahip, ekonomik ve dayanıklı bu motor Sherco motorcycle tarafından CityCorp 125 modelinde de kullanılmıştır.

Yamaha YBR125'in 2000 yılında Brezilya'da başlayan macerası, daha sonraları Ekvator, Peru, Venezuela, Arjantin, İtalya ve Türkiye'de devam etmiştir.

2003 yılında Çin'deki Jianshe Motorcycle Co., Ltd ile üretime geçen Yamaha YBR 125 modeli, 2003-2005 arasında 200.000 adet satmıştır. 125cc kategorisinde en iyi balansa sahip motor olan YBR125 sağlamlığıyla da kendini ispatlamıştır.

Şasesi, MBK Sanayi tarafından Elmas-Tipi denilen Bükülmeyen-Çelik borundan üretilmiştir. Uzun ön süspansiyonlara ve ayarlanabilir arka amortisörlere sahiptir.

Sıradışı bir tarz sahibi olan YBR125, uzun sayılabilecek bir seleye, güzel şekillendirilmiş metal benzin deposuna, şık kuyruk tasarımına, bu güzel çizgisini tamamlayan arka park/fren lambasına, sinyal ve aynalarına kadar yüksek kalitede üretilmiştir. Ayrıca Mikuni karbüratörlü yakıt sistemine ve ön disk frene sahiptir.

verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim


ben salcano wolf aldım.. kullanıcıları oldukça memnun, ben dahil.. ybr muadili bir motosiklet.. kendini yıllardır kanıtlamış.. parçasıda bulunuyor.. Attack 150 modelini de beğenmeme rağmen almadım.. kendini kanıtlamış olan modelini almayı yeğledim.. maddi imkanlardan riske atamadım..olurda motosiklet wolf gibi iyi çıkmazsa diye.. yoksa attack150, sb150 modelide çok güzel.. Karar senin...

bilgiler için teşekkür ederim
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
"ihraç" değil "ithal". salcanonun bisiklet harici bişey ürettiği yok.

Ne yazıktır ki, bu da yanlış. salcano, sedona, kron, ümit falan filan.... bunların hepsi yerli bisiklet firmaları. Ve fiyatlar 300 den 10000 tl lere kadar çıkıyor. ürettiklerini iddia ettikleri bisikletlerin kadroları çinden geliyor. Üzerindeki malzemelerin tamamı ithal. Yani montaj. <bisiklet piyasasında tek kural vardır: Kadronu kendin üretirsin. Mühendisliğini teknolojini kullanırsın. piyasada yer edinirsin.
Yukardaki firmalarda bu işlerden eser yok. Salcano bi motor işine girmiş ama yerli falan değil. Tamamen çinli.

Haaa... Kötüdür, iyidir bilmem.
 
L

lawyer_16

kardeş bursa'da bi kuryede gördüm wolf s modelini. şunları anlattı kurye ağabeyimiz: "motoru istanbuldan 2. el olarak aldım, 110.000 km'de yeni motor yaptırdım. 4.000 km'de bir kendim bakım yapıyorum. işim gereği her viteste redline'dayım. çok memnunum. bendeki cb125ace'yi göstererek bu cb'lerdeki titreşimden dolayı illallah ettik. wolf'te titreşim yok. yamaha ybr'nin tüm parçaları uyuyor. parçaları markette bile satılıyor."

bu olaydan sonra ace'yi satıp wolf almaya karar vermiştim, bu sitedeki wolf konusunu araştırınca yakıtının bazen yüksek olduğunu, ybr kadar az yakmadığını öğrendim. ayrıca debriyaj telinin kopması sorununu hemen herkes yaşamış ve ybr'nin orjinal teli ile değiştirmişler. hatta sıfır wolf alsan bile hemen değiştirmeni tavsiye ediyorlar. ha bir de son hızı 105-110 falan diyorlar. ybr 130'a kadar çıkıyor bayır aşağı. bunların dışında başka bir şey bilmiyorum. ben olsam bugün cb 125 ace yerine salcano wolf alabilirdim. motoru tavsiye ediyorum. onun dışında honda cb125, lifan emisol ve rks titanic 150 modellerini de araştırdım ve tavsiye ediyorum.
 
Katılım
16 Nis 2014
Mesajlar
131
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hepinize değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Az önce AEA'nın canlı yayın programını izledim . Birisi soru sordu salcano wolf hakkında . AEA kesinlikle tavsiye etmedi. Çinli sakın alma dedi . Alabiliyorsan paranı biriktir japon al dedi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst