Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Honda'nın fiyat politikasında dolayı ikinci el motorlarımızda etkilenecek ne yazıkki . Her ay başı zam geliyor ve haziran ayında muhtemel bir artış daha gelecek ve ikinci el cbr piyasası iyice ölecek . Geçen sene 10500 den alan arkadaşlar şimdi sahibindene 11 12 bin tl gibi fiyat yazdıkları için kimse almak istemiyor . O parayı verene kadar bende olsam 13 verip sıfır alırdım ama 13 binde de sabit kalmayacak 14 15 bine doğru gidecek cbr'ın fiyatı :pr: Satmayı düşünüyorsanız bir an önce uygun fiyata satmanızı öneririm yoksa 2. el piyasası ölecek cbr'ın ...


Benim cbf'in sıfırıda 5670 tl oldu . İkinci el piyasası yavaşlamaya başladı bile . Fiyatlar arttıkça millet artık 2. el cbf'te almayacak :)

sıfırı senin dediğine göre 14-15 olacak (bence olmaz 13500 olur en fazla )motorun ikinci eli eski kasa dahi olsa nasıl düşer bana mantıklı gelmiyor
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
163
Dün akşam, aslında gece, uzun ve detaylı bir mesaj yazmıştım bu 13000 TL lik fiyat ile ilgili. Şimdi aynı detayda yazamıyacağım ama özetle, Japonya'daki vergisiz fiyatı alıp, burdaki vergileri koyduğunuzda motorun fiyatı 12000 TL yapıyor ABS'siz modelin fiyatı.

Japonya'da Repsol ABS'li modeli, special edition olarak, diğer renklerin (kırmızı, üç renk, siyah) ABS'li fiyatından da biraz daha pahallı, ve sadece belli bir süre aralığında (yanlış hatırlamıyorsam, haziran sonuna kadar) satıyor.

Ayrıca ilginç olarak Japonya'daki %8 KDV dahil fiyatın üstüne, ÖTV,KDV yi koyunca 13000 TL yapıyor. Bu tamamen tesadüf olabilir.

Japonya ile karşılaştırınca, 1000 TL lik fazla fiyat söz konusu ABS'siz 2014 model yılı CBR250R için.

1000 TL lik fiyatı taşıma maliyetiyle de açıklamak da pek mümkün değil, malum motor Japonya üretimi değil. Oraya da taşınıyor. Amerika'ya da taşınıyor.

Bizdeki politika sanırım Amerika ile benzeşiyor. Amerika'da Repsol ABS'siz bizdeki gibi renkler. Amerikada ABS'siz hali 4200 USD, ABS'li hali 4700 USD. Ama bu fiyatlar vergi hariç fiyatlar. Bugünkü kurdan hesapladığımızda bizde motorun vergisiz fiyatı 4900 USD civarı bir rakama satılıyor. (yüzde 8 ötv, yüzde 18 KDV yi eklerseniz bugün ortalama olarak 13000 TL yapıyor). Yalnız Amerikada 2013 modelleri satıyorlar, yaz sonuna 300R gelecek diye reklamları var. Amerika'daki farkı 2013-2014 yılı farkıyla açıklayabiliriz, açıklamaya çalışabiliriz.

Fakat 2014 Model yılını Japonya'daki vergisiz fiyatlarla karşılaştırınca (bizdeki vergilerden dem vurmadan), 1000TL lik fazla fiyatla satılıyor. Eğer Honda Türkiye, yen ya da dolar ile belirlemeyip, euro ile belirliyorsa fiyatlarını, ve yüksek kurdan hesaplandıysa, bu fark kur farkından dolayı olabilir ama usd ve yen, euro kadar değer kaybetmedi. Şuan kurlar biraz düşük. Yalnız kur düşmesine rağmen, fiyatlarda herhangi bir düşüş olmaması enteresan bir durum. Birde zam geleceğinden bahsediliyor, neye bağlı olarak zam gelecek? Zaten kurdan dolayı, şuan overprice (değerinin üzerinden fiyatlandırılmış durumda).

Bu motorun pahallılığının çok tutulmasından dolayıdır demek de pek mantıklı değil, Amerika'da da epey tutulmuş bir motor. Bir mantığı vardır elbet 1000 TL'lik pahallılığın, ama Honda Türkiye'ye sormak lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Şuan zam gelecek mantığını da, şöyle açıklayabiliriz. Rahmetli Turgut Özel döneminde zam manyağı olmuştuk. Ben çocuktum. Her gittiğimde şekere zam gelirdi bakkalda. Ben de bu olayı fırsata çevirmiştim, bazen anneme şekere zam geldiğini söyleyip, çikoleta alırdım. Tabi annemin durumu çakması fazla sürmedi (canım çikolata istediği zaman zam yaptığım için)

Şuanki zam gelmesi durumu sadece, zam manyağı yapılmış bir kitlenin beklentisi, ortada rasyonel bir sebep yok tabii eğer Honda Türkiye'nin canı çikoleta yemek istiyorsa o ayrı.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Çalışmalar devam ediyor :) jant şeridime uygun renkte file bulamadığım için, 4 çift spor ayakkabı bağcığı alarak 10 dakikada ördüm :D



ElOar9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Bandırma, Bursa, Çanakkale veya civarlarında 2014 model CBR 250 alan var mı acaba? Alanların hepsi istanbulda galiba :)
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Arkadaşlar bakırköyden cbr 250 siyah motoru çalındı arkadaşımın, 34 N 5930 plakasıdır siyah renk olup sag grenajda çizikler mevcuttur egzoz kapağı siyahtır gören olursa 0543 422 2512 numara bildirebilirler,kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar bakırköyden cbr 250 siyah motoru çalındı arkadaşımın, 34 N 5930 plakasıdır siyah renk olup sag grenajda çizikler mevcuttur egzoz kapağı siyahtır gören olursa 0543 422 2512 numara bildirebilirler,kazasız sürüşler dilerim
Başladı gene kötü kadın evlatları... Bu şerefsizlerin hiç mi vicdanı yok ya hu.
Geçmiş olsun. Inşallah tez zamanda bulunur motoru arkadaşının.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
233
Geçmiş olsun çok üzüldüm , allah belalarini versin fotoğraf paylaşmak için girmistm hevesim kacti
 
Katılım
12 Mar 2014
Mesajlar
281
Motoru calinan arkadasa gecmis olsun insallah en yakin zamanda bulunur motoru. Abilerim benim dizliklerim depoyu sıkarken karenajin altindaki plastik bölümü ciziyor. Buna bi care varmidir ? Tecrube edenlerden ?
 
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
172
Motoru calinan arkadasa gecmis olsun insallah en yakin zamanda bulunur motoru. Abilerim benim dizliklerim depoyu sıkarken karenajin altindaki plastik bölümü ciziyor. Buna bi care varmidir ? Tecrube edenlerden ?

Yan taraflara takılan tank padler var onlardan bulmaya çalış. Bu konu hakkında daha önce bi konu geçmişti diye hatırlıyorum bi aramayı dene farklı çözümler vardı.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
56
5.500 tl nin çokta önemi olmasaydı 13 bine 5.500 daha kasar gider mt-07 alırdım :D şaka bir yana bence görüntüsü hangisinin hoşuna gidiyorsa onu al. Çünkü pulsarla cbr'ı yanyana koysan görüntüden öte öyle çokta ahım şahım bir fark olacağını sanmıyorum. tamam yeni motor falan pulsar ama beğeneni çok. fiyat performans olarak iyi deniyor. nolur cbr kalite olarak atiklik olarak bi tık öndedir. Ama 5.500 fazla verecek kadar da değildir diye düşünüyorum. Eee ozamanda geriye görüntü kalıyor. Cbr pulsardan daha kaslı duruyor daha dikkat çekiyor bu bir gerçek. O yüzden gidip pulsar alıpta "yav hiç kimsenin dikkatini çekemiyom güzel değil be bu motor" diyip üzülmenide istemeyiz. Çünkü Pulsar bi duke değil. Hafif makyajlı bir cbf yada ybr gibi benim gözümde.

biyeybaraküs ve Sizin katkınız ile Pulsar 200NS alma kararı verdim.
6 haziranda teslim edeceklerini söylediler. Deneme sürüşü yaptım ve zan ettiğim gibi çok küçük gelmedi. aklımda hala bir enduro var ama, şu an için kullanım rahatlığı, esnek ve pratikliği, hafifliği, yakıt ekonomisi ve de fiyatı ile en doğru karar olduğunu düşünüyorum.

teşekkürler
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
biyeybaraküs ve Sizin katkınız ile Pulsar 200NS alma kararı verdim.
6 haziranda teslim edeceklerini söylediler. Deneme sürüşü yaptım ve zan ettiğim gibi çok küçük gelmedi. aklımda hala bir enduro var ama, şu an için kullanım rahatlığı, esnek ve pratikliği, hafifliği, yakıt ekonomisi ve de fiyatı ile en doğru karar olduğunu düşünüyorum.

teşekkürler
Hayırlı uğurlu olsun dostum. Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
53
Benim alacagim tek motorsiklet cbr 250ydi ama pulsari bi arkadasim aldi ve tavsiye etti bnde pulsar alacagim ins hem surusu daha zevkli lasikleri yumusak kaliteli diyor degistirmeye gerek yok
Artis mahalle kabadayisi honda pulsardan iyi tokat yiyecek bence ..
+1000tl lastik parasinida hesaplarsak honda nerdeyse iki pulsar parasi, bu fiyatta kaliteli lastik kullanan kac marka var pulsardan baska?? buda ayri konu..
 
Katılım
24 Şub 2014
Mesajlar
853
bu hırsızlık olaylarıda bıktırdı artık ya havalar ısındı insanlar motosikletlerine binmeye başladı elemanlarda cıktı piyasaya... bende cbr 250r bakarken cevremdeki herkes dikkat et bu motorları çok çalıyolar demişlerdi... üzücü bir olay ya ya kasko yaptırıp kafan rahat takılıcaksın yada inş başıma gelmez diyip motorunun başından ayrılmicaksın... motoru çalınan arkadaşlar umarım en kısa zamanda bulunur motorunuz.. ben bu ara trafikte çevirmeleri bol bol görüyorum polislerde bişeylerin farkında sanırım inş bi çaresini bulurlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

dun sabah işe gitmek üzre otoparka girdiğimde motorumun yanında pajaj pulsar vardı siyah :) şöyle bi baktım bizim motordan heybetli gusel makine yapmışlar gibi beğenmedigim tek şey ilk goze carpan altın sarısı motor kapağı :) orasıda siyah olsa çok daha karizmatik olabilirmiş :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
biyeybaraküs ve Sizin katkınız ile Pulsar 200NS alma kararı verdim.
6 haziranda teslim edeceklerini söylediler. Deneme sürüşü yaptım ve zan ettiğim gibi çok küçük gelmedi. aklımda hala bir enduro var ama, şu an için kullanım rahatlığı, esnek ve pratikliği, hafifliği, yakıt ekonomisi ve de fiyatı ile en doğru karar olduğunu düşünüyorum.

teşekkürler
bence pişman olmayacaksın hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler hangi ilden aldınki stok yokmu ellerinde hemen teslim edemiyorlar fiyat kaç para birde mahsuru yoksa
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
çift renk motoruna siyah cam takan oldu mu ?

yapmayı düşünüyorum ama abzurt durur mu acaba yada kırmızı cam mı yapsam karar veremedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst