mondial 100mg prince ile uzun yol yapılır mı?

Katılım
23 May 2014
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum geçen yıl ağustos ayında 100mg prince aldım şu an 3000 km de bu motorla uzun yol yapmayı düşünüyorum hava soğutmalı, 700km gidiş 700 km geliş bakımlarında bir sorun yok ama motor ısınıp şişer mi acaba
Tekeriniz düz bassın herkese tşkler
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
afedersin g*t dayanırsa motordan sıkıntı çıkacağını sanmıyorum :)
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
dört zamanlı motorları şişirmek başarıdır, zaten bu motor hava soğutmalı sabit yolda giderken gelen rüzgarla motor soğutacaktır kendini, aşırı yüksek devirlerde şişer şiserse .
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Merhabalar;
Depo boşalana kadar tapagaz gideyim dersen yolda kalırsın onun haricinde sıkıştırmazsan sen üzerinde durabildiğin sürece depo boşalana kadar gidebilirsin.70-80 km hızlar ideal diyebilirim kazasız hayırlı yolculuklar.

not: tapagaz saatlerce yol almadıktan sonra bakımlı 4 zamanlı hiçbir motor yolda kalmaz diyebilirim.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
225
Merhabalar;
Depo boşalana kadar tapagaz gideyim dersen yolda kalırsın

Yanlış, ben Cub'la tam gaz depo bitene kadar gittim ayrıca Mh drift ile tam depo ile tam gaz giden bi abi var forumda gelir birazdan. Çok yüksek devirlere çıkıp vites yükseltilip motor sıkıştırılsa şişer, normal devirlerde son hıza çıkılırsa şişmezr
 
Katılım
14 Ara 2013
Mesajlar
122
Yanlış, ben Cub'la tam gaz depo bitene kadar gittim ayrıca Mh drift ile tam depo ile tam gaz giden bi abi var forumda gelir birazdan. Çok yüksek devirlere çıkıp vites yükseltilip motor sıkıştırılsa şişer, normal devirlerde son hıza çıkılırsa şişmezr

Merhabalar;

Yanlış yazısına üzüldüm ve kırıldım
cub motorun yakıt deposu kaç litre alıyor. Ben babamın mobiletiyle başladım bu işe 250-350 lik javalardan sepetli motorlara 125 cc ve altı cc lerde 4 zamanlı motorlar doğru düzgün bilinmezken ben 1997 yıllarında 1992 model jeaning marka 80 cc lik 4 zamanlı motorlara biniyordum kanuni Q100 aynı kasasıydı. Birçok motor değiştirdim ve 400 km lik geziler yaptım. Babamda xingfu marka 1991 model 125 cc 4 zamanlı motor var dağa taşa gideceğim zaman onu kullanıyorum.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-15.html

linkdeki sayfada 2 foto var babam ve ben 1986 senesi kaç senedir motor kullandığımın kararını sen ver.

Anlatacağım biraz tecrübem var ve nasıl kullanılırsa ne gibi zararları olur rektefe nasıl yapılır bilirim. Belkide anlatım tarzım sizin başka türlü anlamanıza sebep olduysa bilemem ama karşınızdakilerin düşünce ve yorumuna bu kadar katı yaklaşmayın bence.
 
Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
220
gidersin kardeş. ben cupla son sürat roketleyip ıspartaya gittim soluksuz. dişliyi filan küçült hızlı gidersin aksine motora yaradı uzun yol. yanına sadece işe yarıyacak bi kaç düzen al.
 
Katılım
1 Ara 2013
Mesajlar
90
bilirkişi raporu derki:
4 zamanlı motorlar şişmez.
Ayrıca forumda uzun yolda kullandığı dört zamanlı motorunu şişirebilen varmı? şişme nedir bilen varmı?
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
bilirkişi raporu derki:
4 zamanlı motorlar şişmez.
Ayrıca forumda uzun yolda kullandığı dört zamanlı motorunu şişirebilen varmı? şişme nedir bilen varmı?
+1
Uzun süre yokuş yukarı tapagaz gidersen anca şişer motor, sıkıştırmadan gidersen tek kontak gider heryere benzini bitene kadar, asıl soru, sen dayanabilecek misin ?

Dipnot: "Motor şişmesi" kavramını duyup da anlamını bilmeyenler için, motorun sağlıklı çalışma ısısının üzerine çıktığında pistonun ve diğer aksamların, genleşmeden ötürü rahat hareket edememesi sonucu performansının düşmesi. Bu durumda 10-15 dk lık molalar motorun eski haline dönmesi için yeterlidir.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Son gaz gitme devrin rahat çevirdiği hızlarda git mola vermeyide unutma 100 cc birde rüzgar adamı fena yorar :)
 

162

Katılım
24 May 2014
Mesajlar
55
Bu durumda ben de 150 mr ile 400 km gidebilirim demek. Bekle beni Ankara sana geliyorum. Tabi g*t dayanırsa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst