- Katılım
- 6 Şub 2013
- Mesajlar
- 204
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,abiler,ablalar,ben bu sene meslek lisesinde son sınıf okuyan bir vatandaşım.Herkes malum üniverste heycanı içerisinde fakat ben bu sene benim için çok yoğun ve yorucu olacağını düşündüğümden dolayı ( staj,yazılılar dersler üniversiteye hazırlık falan ) bu sene sadece deneme amaçlı gireceğim tercih yapmayacağım.Seneye birdaha girerek daha iyi bir yerlere gitmek istiyorum.
Şöyle bir durumum var;
Matematik ve fen dersleri hiç yok bende.Başarısız falan değilim yok yani çünkü meslek lisesinde de yok benim kafada basmıyor yani yok bildiğin.Hal böyle olunca sözel bölümlere yöneliyor insan,yöneliyor yönelmesine de sözel bölümdede iş yok
r: sözel bir bölümden mezun olduktan sonra pizzacıda paket dağıtmak istemiyorum veya oturup yüzyıllarca atanmayı bekleyemem.Uzun lafın kısası şudur ki...Sözel bölümlerin arasında en iyi ve en çok iş bulma olasılığı olan bölümler nelerdir.Çoğunuz diyecekki "sözel bölümlerin içinde hiçbirinde iş bulma kolaylığı yok" evet doğru fakat yinede sizin tavsiyelerinizi almak istiyorum ? Yada TM den girip uluslararası ilişkiler okuyayım diyorum ondada en az bir dili çok iyi konuşabilmek lazım
r: nevrim döndü valla ::saskin::
Şöyle bir durumum var;
Matematik ve fen dersleri hiç yok bende.Başarısız falan değilim yok yani çünkü meslek lisesinde de yok benim kafada basmıyor yani yok bildiğin.Hal böyle olunca sözel bölümlere yöneliyor insan,yöneliyor yönelmesine de sözel bölümdede iş yok