- Katılım
- 3 Ağu 2012
- Mesajlar
- 501
yan çanta uygulaması yapan var mı acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------
Bir şeyi söylemek işin hakkını vermek lazım... kötüyü nasıl eleştiriyor yeriyorsak iyiyi de övmek gerekir ne demiş atalarımız marifet iltifata tabidir iltifata tabii olmayan marifet zayiidir.. Ekrem Ata bey bu siteye üye olup gerek Pulsar ve gerek diğer modeller olsun ürünleriyle ilgili sabırla çalışıyor, insanları potansiyel müşterileri bilgilendiriyor üslup güzel, konuya hakimiyet iyi, böyle bir siteye üye olup müşteri ile karşı karşıya gelmek ciddi bir cesaret işi... tebrik etmek gerekir... umarım Bajaj motorları kullanılıp iyi veya kötü geri dönüşler geldikçe dostluğumuz ve Ekrem Bey'in bu olumlu tavrı devam eder... bu tavır müşteri-işletme ilişkisinden çıkıp motosiklet dostluğuna döner... güzel örnekler bunlar inşallah diğer markalara da örnek olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------
Bir şeyi söylemek işin hakkını vermek lazım... kötüyü nasıl eleştiriyor yeriyorsak iyiyi de övmek gerekir ne demiş atalarımız marifet iltifata tabidir iltifata tabii olmayan marifet zayiidir.. Ekrem Ata bey bu siteye üye olup gerek Pulsar ve gerek diğer modeller olsun ürünleriyle ilgili sabırla çalışıyor, insanları potansiyel müşterileri bilgilendiriyor üslup güzel, konuya hakimiyet iyi, böyle bir siteye üye olup müşteri ile karşı karşıya gelmek ciddi bir cesaret işi... tebrik etmek gerekir... umarım Bajaj motorları kullanılıp iyi veya kötü geri dönüşler geldikçe dostluğumuz ve Ekrem Bey'in bu olumlu tavrı devam eder... bu tavır müşteri-işletme ilişkisinden çıkıp motosiklet dostluğuna döner... güzel örnekler bunlar inşallah diğer markalara da örnek olur




