Arkadaşlar merhabalar ben de ace yi bugün az da olsa kullanma şansı yakaladım, konunun tamamını okumadım ama son sayfalarda konuşulanlara çok uzak izlenimler edinmedim. Motorsiklet düz sade öyle ahım şahım bir olayı konforu çok üst seviyede değil ama sağlamlığını çevikliğini çok güzel hissettiriyor.113 kg olması sebebiyle kontrolu çok kolay ben 1,70 boylarında 72 kg biri olarak çok çok rahat kontrol ettim yolda vucudunuzu kullanarak yatırıp kolayca viraj alabiliyorsunuz veya çok kolay zigzaglar çizebiliyorsunuz.Titreşiminden pek memnun kalmadım yüksek hızlarda biraz titrer gibi oldu tabi çin malı hurdalara göre çok çok iyi ne de olsa honda.Debriyajı çok yumuşak kullanımı rahat şehir içinde bile kullanılsa zırt pırt vites değiştirmeyle uğraştırmayarak ikinci viteste sakin sakin gidebilir. Ben cub tarzı bir motorsiklet düşünürken şehir içi ağırlıklı kullanacağım diyerek yola çıktım fakat almışken hafif şehir dışına da götürsün iyi kötü yokuşları kaldırsın 2 kişi rahat ve arkadakinin bir karışlık bir selede oturmayacağı bir motorsiklet olsun diye düşündüm tabi imkanlar kısıtlı o yüzden her modeli değerlendirdim mondial rks kuba kanuni vs vs ve çok iyi anladığımdan değil motor işinde yeniyim ama diğer markaların 3 bin liradan fazla olup da bu motorun yarısı kadar teknolojisi olan başka bir motorları yok. Evet devir saati koymamışlar ama ben yeni olduğum halde hiç gerek duymadım benzin göstergesi yok doğru ama zaten yakmıyor kullandığım motorun sahibi arkadaş 20 liraya 270 km yol yaptığını iddaa etti.Ben cub tarzı bir motorsikletten vazgeçip ace ye karar verdim ve hondanın bu motorsikleti hem kırsal da hem şehirde kullanılabilecek mükkemmel bir çözüm olarak piyasaya sürdüğünü düşünüyorum.Bugün dünya para verilip alınan çin malları 3 ay sonra satılmaya kalktığında yarı parasına bile zor satılıyor. Fakat honda amblemi olduğu yerde neredeyse 2.el motorlar sıfırından daha pahalıya bile satılıyor.

