Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Bana kalırsa orta sehpa bu gibi bir modele yakışmıyor. İnazumaya yakışır mesela. İşin işlevsellik konusunu geçersek orta sehpa çok çirkin bir icat.
Yalnız en azından opsiyonel olarak sunulması gerekirdi diye düşünüyorum. Gerçi imal edip satanlar mutlaka olacaktır. Büyük bir eksiklik değil bence.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
İnazuma var ya:)
Bu arada Bursa hariç heryere geldi mübarek, 20-30 kişi bildiğim kadarıyla hala bekliyor, anladığım kadarıyla tek tük gelecek gelsede , birde orta sehpa yok can sıkıcı iyiki beklememişim daha canım sıkılıp sinirlenecektim.

aynen benimde gözüme çarptı dün mavi beyaz olanı vitrinde duruyordu
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben bir hintlinin tadına baktım birde siz bakın, bana bir tane yetti, 40 yaşına gelmişim kıçımız biraz rahat yüzü görsün:) yani birileri gidip 7350+80.000=87350 veripte nice motorlar alabiliyor.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
sakaryada yokmu bu motoru alan kimse ya da bayi, gidip yakından görelim :)
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Pulsar alan arkadaslara motorlari hayirli ugurlu olsun. Adana bayisinin de ikinci parti yarın veya bir gün ellerine gelmesi gerekiyor. Gozumle bir gorseydim hatta bikac yuz metre de sursem bi fikir edinicem risk alıp almama konusunda ama biraz daha beklicez gibi :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Ben bir hintlinin tadına baktım birde siz bakın, bana bir tane yetti, 40 yaşına gelmişim kıçımız biraz rahat yüzü görsün:) yani birileri gidip 7350+80.000=87350 veripte nice motorlar alabiliyor.

inazumayı almadan önce öyle demiyordun ama, merakla pulsarı bekliyordun. motorun gelmesi gecikince inazuma aldın şimdi tukaka mı oldu hint motorları? vllaha sana helal olsun diyorum, çok karekterli bir duruşun var bravo sana...
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
Ben bir hintlinin tadına baktım birde siz bakın, bana bir tane yetti, 40 yaşına gelmişim kıçımız biraz rahat yüzü görsün:) yani birileri gidip 7350+80.000=87350 veripte nice motorlar alabiliyor.

Abi sen inazuma grubunda takıl bence bu motor sana gelmez hint fakiri bu. :) bu arada o 5000 tl nin yanina km başına 8-10 kuruş eklemeyide unutmayalım :)
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
Ben bir hintlinin tadına baktım birde siz bakın, bana bir tane yetti, 40 yaşına gelmişim kıçımız biraz rahat yüzü görsün:) yani birileri gidip 7350+80.000=87350 veripte nice motorlar alabiliyor.

aşşağıda yazacağım mesajlar sana ait değilmi hocam? tamam inazuma aldında şimdi pulsara bok attın ne oldu? egonu tatmin edebildinmi?

"Pulsar güzel motor , fiyatıda çok iyiydi kendimi hiç kasmadan alabilecektim şimdi 5000 liralık bir ek masrafa girdik ,tamam suzuki çok kaliteli motor ama benim motordan çok fazla beklentim yok hız falan önemli değil işimi görürdü ne yapalım inşallah alanlar memnun kalırlar fiyat açısından bir çok garibanda güzel motora binecekler. Kalkıp kaç senelik eski model eski teknoloji cbf150 ye 6000 lira verene kadar 7000 liraya pulsar 10 numara . "

"Ben motoru sözlerinde durmadıkları için zamanında alamadım, çok tez canlı bir insanım o yüzden başka motor aldım ve çok kızdım bu işe orası doğru, ama ben 41 yaşında adamım buradaki küçük çocuklar gibi benim motorum iyi seninki kötü , küçük göreyim falan düşüncem hiç olmadı , pulsar belirttiğim olumsuzluklarına rağmen şekli ve fiyatı açısından denemeye değerdi ama risk almakta vardı ama ben göze almıştım ama nasip değilmiş alamadım. Bunun yerine inazuma almak zorunda kaldım hatta ekonomik olarakta şu an için o kadar açılmak istemiyordum ama nasip böyleymiş. Bu arada suzukinin parçası pahalı falan ama alt tarafı 250cc motor, peki harley , bmw kullananlar falan niye alıyor o zaman onlar daha pahalı, o zaman demekki herkez ekonomisine göre hesap yapıyor, inazuma yı alıp hemen satan olduğu gibi her motoru alıp hemen satan mutlaka var ve olacaktır, hatta 2-3- ay sonra ikinci el ilanlarda pulsarlarıda göreceksiniz, daha 3. gün bajaj discover satan olduğu gibi. "

"Bir aydır pulsar alacağım diye bekliyordum, 2 mayısta teslim edilecekti fakat bu kuralkan kapora verenleri hiçe sayıp bütün motorları bayilere birer tane dağıtmış deneme motoru olarak daha çok voleyi vurayım diye galiba bende enayi yerine konmayı hiç sevmem, zaten ne olacağı belirsiz bir motor siparişi iptal ettim , sym wolf alayım diyordum ama şukla motorda o sırada bir tane inazuma vardı beni kandırdılar yanımdaki arkadaşın gazıyla almış bulundum. Bana hiç ağır gelmedi ama sesi çok güzel şimdilik 4-5000 deviri geçmedim dükkandan eve kadar sürdüm güzeldi, en azından büyük ksalı motor görüntüde güzel bende 42 yaşındayım yaşımada uygun oldu. "

"1-1,5 aydır kapora aldırıp beklettiğiniz insanlara ayıp ettiniz , ilk gelen pulsarlar bizim hakkımızdı sonra kapora verenler sonraki partide alırdı adaletli olurdu benim gibi birçok müşteriyi kaybettiniz. Zaten riske giriyorduk ben zaten bugün sabah bayiye giderken hayırlısı neyse o olsun diye gittim, heralde bizim pulsarlar gelicek demiştim hayal krıklığına uğradım.Ama sayenizde cimrilik etmeyip daha iyi bir motor almış oldum.Hayırlı satışlar, bol kazançlar. "

"Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum, orta sehpanında olması süper oldu , arkadaki BMW lerde olan ikinci çamurlukta çok güze ve koruma demiride harika oldu, sabırsızlıkla bekliyoruz, keşke cuma elime geçse aynı gün plakayı falan çıkartırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Bu kadar beklediğimize değecek İnşallah. Az kalsın bir yanlışlık yapıpta başka motor alacaktım gerçekten çok zor oldu beklemesi"
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
6
ekrem ata bey biz bayilerinizdeki teşhir amaçlı pulsarınızda orta sehpeyi gördük kaporasını ödedik siparişi ona göre verildi.
beni sizin uluslar arası anlaşmalarınız ilgilendirmez ben motorumu orta sehpalı teslim alırım .
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
ekrem ata bey biz bayilerinizdeki teşhir amaçlı pulsarınızda orta sehpeyi gördük kaporasını ödedik siparişi ona göre verildi.
beni sizin uluslar arası anlaşmalarınız ilgilendirmez ben motorumu orta sehpalı teslim alırım .

Değerli m_sayin; size orta sehba ile ilgili tüm gercekleri söyledim. Keske elimizden gelen bir şey olabilse idi. Üretici firma bu degisiklikleri yapma hakkına her zaman sahip olabiliyor. Saygılarımla...
 
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
89
ekrem ata bey biz bayilerinizdeki teşhir amaçlı pulsarınızda orta sehpeyi gördük kaporasını ödedik siparişi ona göre verildi.
beni sizin uluslar arası anlaşmalarınız ilgilendirmez ben motorumu orta sehpalı teslim alırım .

Neymiş bu orta sehpa bi olayida yok yani. Ekrem bey bari bu sehpalardan yaptırın maliyet 5- 10 tl artar.bundan sonraki partide olmasin bari. Bu arada uslubunuz bu ortama pek yakismamis...
 
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
2
ekrem bey bende konya da bekliyorum motorumun gelmesini ödemeyide yaptık artık beklemedeyiz dört gözle konyada ilk olcak inş..

Volkan42 kardeş hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Ben de almak niyetindeyim. Motoru teslim aldığında görüşebilir miyiz. İznin olursa yakından incelemek isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst