- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Yaylaların yaylası Pokut Yaylası
Bu gün hava aşağılarda bozuktu
bulutlar aşağıda
normalde aşağılarda piknik gezisi yapacaktık
ufak bi değişiklik olduğundan Pokut'a çıkalım dedik (dedim)
e madem bulutlar aşağıda o zaman 2000li rakımlarda hava açıktır felsefesi ile yola çıktık
ta ki öyle oldu
zor bi geziydi
yollar ne hale gelmiş öyle
taşların üzerinde gittik resmen
58 tane viraj,taşlar, çakıllar, çukurlar tümsekler
geldiğimizde şükür namazı kıldım o derece
Neyse işte fotoğraflar:
Ayder yol ayrımında buluşuyoruz, İlyas hoca ve eşi, en sol taraftaki de benim eşim

Şu levhalarda görünen yere çıkacağız

Gökhan da geldi, hazırız

Çamlıhemşinden sonra mola veriyoruz, hava açtı resmen

Taşkemer köprüde bir kaç foto alıyoruz

katılıyoruz

en sevdiğim taşkemer köprü burası

demir atlılarımız aşağıda

Burası o kadar yüksek ki , dereye bakmaya cesaret edemiyoruz, biz de böyle fotoğraf çekiyoruz




Yukarı tırmanmaya başladık, pokut yolu Şenyuva köyünden sola tırmanan yol, 13 km tırmanacağız

yollar o kadar kötü ki, 3 km de bir mola veriyoruz, zaren hava sıcak, montlar yaktı resmen

İlyas hoca tripot niyetine birşeyler hazırlarken

yine mola, aralarda fotoğraf alamadık, ama videomuz var, o İlyas hocada, şimdilik yok

İşte vardık Pokut'a, rüya gibi bi yer, kaç kez geldim, hala keyif alıyorum her gelişimde

Birkaç fotoğraf alıp yemek yemek için burada bir pansiyona gideceğiz




Bir selfie 'dir aldı başını gidiyor
nasıl da gerçekçi bir çakma selfie çektik ama 

ne kadar çok fotoğraf almışız ya






Birbirimizi çekiyoruz değişik kombinasyonlarda



demir atlılarımız arkada Sal yaylasına karşı

motorları bırakıp pansiyona doğru gidiyoruz

Buralarda bi yerde olması lazımdı ama


Bulduk ama kapalıymış, aç kaldık
geri dönüyoruz :salut:

Ama şu manzaraya bakar mısınız , maşallah deyin


Aşağıya doğru inmeden bulutlar üzerindeyken fotoğraf alıyoruz


İlyas hocadan yine sabitleme çalışmaları

Bundan sonra yer yer mola verip iniyoruz , beton yola indiğimizde aşağısı otoban gibi geliyor tabi, e açlık da var, bizi kimse durduramaz








İlyas hoca tepe kamerasını açıyor, bundan sonra bir bölüm yine videomuz var ama onlar sonra

Aşağıdaki bulutların içine gireceğiz birazdan



Bizi izlediğiniz için teşekkürler, diğer gezilerde görüşmek üzere

Diğer Pokut yaylası gezilerim için :
http://www.motosiklet.net/forum/etk...flar-rize-yaylasidir-muhtesem-manzaralar.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...si-beni-ozlemisti-ben-de-onu-ozlemlestik.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-denizi-muhtesem-manzaralar-01-06-2011-a.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-bir-motor-iki-kisi-super-kis-manzaralar.html
Bu gün hava aşağılarda bozuktu
bulutlar aşağıda
normalde aşağılarda piknik gezisi yapacaktık
ufak bi değişiklik olduğundan Pokut'a çıkalım dedik (dedim)
e madem bulutlar aşağıda o zaman 2000li rakımlarda hava açıktır felsefesi ile yola çıktık
ta ki öyle oldu
zor bi geziydi
yollar ne hale gelmiş öyle
taşların üzerinde gittik resmen
58 tane viraj,taşlar, çakıllar, çukurlar tümsekler
geldiğimizde şükür namazı kıldım o derece
Neyse işte fotoğraflar:
Ayder yol ayrımında buluşuyoruz, İlyas hoca ve eşi, en sol taraftaki de benim eşim

Şu levhalarda görünen yere çıkacağız

Gökhan da geldi, hazırız

Çamlıhemşinden sonra mola veriyoruz, hava açtı resmen

Taşkemer köprüde bir kaç foto alıyoruz

katılıyoruz

en sevdiğim taşkemer köprü burası

demir atlılarımız aşağıda

Burası o kadar yüksek ki , dereye bakmaya cesaret edemiyoruz, biz de böyle fotoğraf çekiyoruz




Yukarı tırmanmaya başladık, pokut yolu Şenyuva köyünden sola tırmanan yol, 13 km tırmanacağız

yollar o kadar kötü ki, 3 km de bir mola veriyoruz, zaren hava sıcak, montlar yaktı resmen

İlyas hoca tripot niyetine birşeyler hazırlarken

yine mola, aralarda fotoğraf alamadık, ama videomuz var, o İlyas hocada, şimdilik yok

İşte vardık Pokut'a, rüya gibi bi yer, kaç kez geldim, hala keyif alıyorum her gelişimde

Birkaç fotoğraf alıp yemek yemek için burada bir pansiyona gideceğiz




Bir selfie 'dir aldı başını gidiyor

ne kadar çok fotoğraf almışız ya






Birbirimizi çekiyoruz değişik kombinasyonlarda



demir atlılarımız arkada Sal yaylasına karşı

motorları bırakıp pansiyona doğru gidiyoruz

Buralarda bi yerde olması lazımdı ama


Bulduk ama kapalıymış, aç kaldık

Ama şu manzaraya bakar mısınız , maşallah deyin


Aşağıya doğru inmeden bulutlar üzerindeyken fotoğraf alıyoruz


İlyas hocadan yine sabitleme çalışmaları

Bundan sonra yer yer mola verip iniyoruz , beton yola indiğimizde aşağısı otoban gibi geliyor tabi, e açlık da var, bizi kimse durduramaz








İlyas hoca tepe kamerasını açıyor, bundan sonra bir bölüm yine videomuz var ama onlar sonra

Aşağıdaki bulutların içine gireceğiz birazdan



Bizi izlediğiniz için teşekkürler, diğer gezilerde görüşmek üzere

Diğer Pokut yaylası gezilerim için :
http://www.motosiklet.net/forum/etk...flar-rize-yaylasidir-muhtesem-manzaralar.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...si-beni-ozlemisti-ben-de-onu-ozlemlestik.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-denizi-muhtesem-manzaralar-01-06-2011-a.html
http://www.motosiklet.net/forum/etk...-bir-motor-iki-kisi-super-kis-manzaralar.html
Son düzenleme: