- Katılım
- 1 Ağu 2013
- Mesajlar
- 135
Satın alan arkadaşlar, kullanan arkadaşlar yorumlarınızı incelemenizi bekliyoruz
Artık fotoğraflar konuşsun istiyoruz , videolar konuşsun istiyoruz hadii artık
Hayırlı olsun herkese..
Caglar bakiyorumda gaza getiriyosun milletiSatın alan arkadaşlar, kullanan arkadaşlar yorumlarınızı incelemenizi bekliyoruzArtık fotoğraflar konuşsun istiyoruz , videolar konuşsun istiyoruz hadii artık
Hayırlı olsun herkese..
Caglar bakiyorumda gaza getiriyosun milleti
1 yil sonra gecersin pulsara daha senin icin erken dostum boyle arastirmaya devam edip birde pulsari surersen kaan gibi kendi motorundan sogursun bak demedi deme.
Değerli yakopsi;
Hayırlı günler diliyorum...
Sorularınıza cevap vermeye çalışayım;
1. Bajaj Avrupa piyasasında var aslında. Şöyle ki; bildiğiniz gibi BAJAJ AUTO KTM'in % 47 hisse sahibi. KTM Duke serisinin 125,200,390 cc leri BAJAJ tarafından üretiliyor. Aynı şekilde KAWASAKİ Ninja serisinin 250, 650 cc ürünleri de. Bunlar biliyorsunuz Avrupa'da çok iyi satılan ürünler. Bajaj markası ile de Türkiye'den sonra Avrupa pazarına da çok yakında gireceğiz. Böyle bir plan var. Sadece süreci belli değil. Bu girişin inşallah Türkiye üzerinden olma ihtimali büyük. Bizim için çok heyecan verici...
2. Sakarya'da bayilik ve servisimiz henüz olmadı. İki aday ile görüşüyoruz. Muhtemelen bayilik ve servislik beraber olacak. Önemli bir motor merkezi olduğunu biliyoruz. Şu anda için en yakın İzmit bayimizi önerebilirim.
Selam ve saygılarımla...
O zaman sen test edip bizi bilgilendireceksin,Hayırlı olsun,tekerin düz bassın.Son çıkan motosikletlerin çoğu gayet iyi.Dediğim gibi kullanıcısı da motorunu severse hiç bi sorun olmaz.
bazı arkadaşlar fren markası konusunda spekulayon yapsa da önceleri sonuçta frenler BREMBO,dolayısıyla performanstan hiç şüphem yok.ama bildiğime göre sadece boş vites göstergesi var vites göstergesi var demişsin yanlış anlaşılmasın...çok teşekkür ederim sağolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
şuana kadarki izlenimlerim harika bir motor olduğu. hiçbir kronik sorunu yok. torku yerinde direksiyon açısı baya geniş aralara çok rahat dalabiliyorum. titreşim yok. lastikleri iyi şuana kadar bir kayma yapmadı. frenler çok iyi özellikle ön fren çok dengeli tutuyor hataları affedebiliyor. (önüme araç çıktı aniden kitledim freni motor resmen çakıldı olduğu yere hiç kayma yapmadı. yakıt ölçümü yapmadım zaten 250 cc içinde en az yakan motor.. göstergesi güzel vites göstergesi bile var. aydınlatması iyi orjinal 12 v 55-60w philips ampul var. arka fren lambası led malzeme kalitesi ve işçilik 10 üzerinden 10 vb gibi![]()






bazı arkadaşlar fren markası konusunda spekulayon yapsa da önceleri sonuçta frenler BREMBO,dolayısıyla performanstan hiç şüphem yok.ama bildiğime göre sadece boş vites göstergesi var vites göstergesi var demişsin yanlış anlaşılmasın...
[url]http://i.hizliresim.com/NVlRGL.jpg[/url]
Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...
evet yanılmışım ama biraz pulsar üzerine yoğunlaşşak fena olmaz zira konu pulsar konusu...yanlış anladın kardeşim turkish 39 isimli arkadaş SYM WOLF 250 hakkındaki izlenimlerimi sorduda ona itafen yazdım. Anlattığım motor sym wolf tü bajaj pulsar değil yanlış anlaşılmasın
Merhaba;
Bacaklarınız depo kavislerine sığdı mı? Discover 125 de benimde sığmamıştı. Bende pulsarı düşünüyorum ama küçük kalma meselesinden çekiniyorum.
bende discoverde hiç ama hiç sığmıyor.. tamami ile dışa doğru açılmış oluyor bacaklar..
ama pulsarda öyle bir sorun olmadı.. beni ilk cezbeden de bu oldu.. bu çok hoşuma gitti açıkcası.. sende ilk fırsatta denemelisin, sorun yaşayacağını sanmıyorum
Şenol abinin motoruydu sanki denediğinYakışır kardeşime.
evet Şenol abi iyi davrandı iyi insan.. Senden bahsettim.. Geçen kırklarelinden grup geldi falan diyince Sennin de test ettiğini görmüştüm bu motoru.. o yüzden biraz senden konuştuko fuarda almış. Bayiye de uğradım 5 sipariş aldım bekliyor diyor.
O bu değilde ben pulsarı çok sevdim.. Müthiş güven verdi bana.. bi de şenol abi demesin bi al bi tur at diye..ööf öfmax hız 40 yaptım , nerden verdi lan o kadar diyebilirsin, bilmem verdi işte
bi kere bacaklar kenara doğru çıkmadı tam depoya oturdu. o çok hosuma gitti anlatamam
![]()
evet Şenol abi iyi davrandı iyi insan.. Senden bahsettim.. Geçen kırklarelinden grup geldi falan diyince Sennin de test ettiğini görmüştüm bu motoru.. o yüzden biraz senden konuştuko fuarda almış. Bayiye de uğradım 5 sipariş aldım bekliyor diyor.
O bu değilde ben pulsarı çok sevdim.. Müthiş güven verdi bana.. bi de şenol abi demesin bi al bi tur at diye..ööf öfmax hız 40 yaptım , nerden verdi lan o kadar diyebilirsin, bilmem verdi işte
bi kere bacaklar kenara doğru çıkmadı tam depoya oturdu. o çok hosuma gitti anlatamam
![]()