Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Satın alan arkadaşlar, kullanan arkadaşlar yorumlarınızı incelemenizi bekliyoruz :) Artık fotoğraflar konuşsun istiyoruz , videolar konuşsun istiyoruz hadii artık :)Hayırlı olsun herkese..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Satın alan arkadaşlar, kullanan arkadaşlar yorumlarınızı incelemenizi bekliyoruz :) Artık fotoğraflar konuşsun istiyoruz , videolar konuşsun istiyoruz hadii artık :)Hayırlı olsun herkese..
Caglar bakiyorumda gaza getiriyosun milleti :)

1 yil sonra gecersin pulsara daha senin icin erken dostum boyle arastirmaya devam edip birde pulsari surersen kaan gibi kendi motorundan sogursun bak demedi deme.
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar; bu akşam aşağıdaki program çerçevesinde Pulsar TV reklamlarımız da başlıyor. Saygılarımla...

ATV:
GS-Eskişehir Spor Türkiye Kupası Final Maçı saat 20:00
Maç Önü: 40sn.
Devre Arası: 40sn.
Maç Sonu: 40sn.

NTVSpor:
%100 Futbol Programı saat 22:15
Program Önü: 40”
Program içi: 40sn + 40sn

NTV:
%100 Futbol Programı saat 22:15
Program Önü: 40”
Program içi: 40sn + 40sn
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Caglar bakiyorumda gaza getiriyosun milleti :)

1 yil sonra gecersin pulsara daha senin icin erken dostum boyle arastirmaya devam edip birde pulsari surersen kaan gibi kendi motorundan sogursun bak demedi deme.

:)) yok kanka sadece naked seven birisi olarak motorun doğru düzgün fotoğraflarını görmek istiyorum, performansını da tabi.. Motorumdan soğumam ya memnununm :)) bi sonraki motorum tek silindir olmuycak orası kesin :) yani pulsar eleniyor :))
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
37
bwoipa6g.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------

qyjdgzzu.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:57 ----------

xnn3liv6.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
4
Değerli yakopsi;

Hayırlı günler diliyorum...

Sorularınıza cevap vermeye çalışayım;

1. Bajaj Avrupa piyasasında var aslında. Şöyle ki; bildiğiniz gibi BAJAJ AUTO KTM'in % 47 hisse sahibi. KTM Duke serisinin 125,200,390 cc leri BAJAJ tarafından üretiliyor. Aynı şekilde KAWASAKİ Ninja serisinin 250, 650 cc ürünleri de. Bunlar biliyorsunuz Avrupa'da çok iyi satılan ürünler. Bajaj markası ile de Türkiye'den sonra Avrupa pazarına da çok yakında gireceğiz. Böyle bir plan var. Sadece süreci belli değil. Bu girişin inşallah Türkiye üzerinden olma ihtimali büyük. Bizim için çok heyecan verici...

2. Sakarya'da bayilik ve servisimiz henüz olmadı. İki aday ile görüşüyoruz. Muhtemelen bayilik ve servislik beraber olacak. Önemli bir motor merkezi olduğunu biliyoruz. Şu anda için en yakın İzmit bayimizi önerebilirim.

Selam ve saygılarımla...

Ekrem bey ve rebel_punto oncelikle bilgileriniz için teşekkürler.

Sakarya için iyi bir bayi ile anlaşmanızı bekliyoruz ve sonucunu paylasmanizi rica ediyorum. Dediğiniz gibi şehrin motor tutkusu bi hayli fazla.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
çok teşekkür ederim sağolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

O zaman sen test edip bizi bilgilendireceksin,Hayırlı olsun,tekerin düz bassın.Son çıkan motosikletlerin çoğu gayet iyi.Dediğim gibi kullanıcısı da motorunu severse hiç bi sorun olmaz.

şuana kadarki izlenimlerim harika bir motor olduğu. hiçbir kronik sorunu yok. torku yerinde direksiyon açısı baya geniş aralara çok rahat dalabiliyorum. titreşim yok. lastikleri iyi şuana kadar bir kayma yapmadı. frenler çok iyi özellikle ön fren çok dengeli tutuyor hataları affedebiliyor. (önüme araç çıktı aniden kitledim freni motor resmen çakıldı olduğu yere hiç kayma yapmadı. yakıt ölçümü yapmadım zaten 250 cc içinde en az yakan motor.. göstergesi güzel vites göstergesi bile var. aydınlatması iyi orjinal 12 v 55-60w philips ampul var. arka fren lambası led malzeme kalitesi ve işçilik 10 üzerinden 10 vb gibi :)
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
çok teşekkür ederim sağolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------



şuana kadarki izlenimlerim harika bir motor olduğu. hiçbir kronik sorunu yok. torku yerinde direksiyon açısı baya geniş aralara çok rahat dalabiliyorum. titreşim yok. lastikleri iyi şuana kadar bir kayma yapmadı. frenler çok iyi özellikle ön fren çok dengeli tutuyor hataları affedebiliyor. (önüme araç çıktı aniden kitledim freni motor resmen çakıldı olduğu yere hiç kayma yapmadı. yakıt ölçümü yapmadım zaten 250 cc içinde en az yakan motor.. göstergesi güzel vites göstergesi bile var. aydınlatması iyi orjinal 12 v 55-60w philips ampul var. arka fren lambası led malzeme kalitesi ve işçilik 10 üzerinden 10 vb gibi :)
bazı arkadaşlar fren markası konusunda spekulayon yapsa da önceleri sonuçta frenler BREMBO,dolayısıyla performanstan hiç şüphem yok.ama bildiğime göre sadece boş vites göstergesi var vites göstergesi var demişsin yanlış anlaşılmasın...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
bugun motosikleti deneme fırsatım oldu. 500 mt bile kullanmadım ama üstüne ilk oturduğum ama bu motor bana göre dedim ( tabi iri olduğum için yine küçük geldi ama yapacak birşey yok )ama ilk fırsatta pulsar alacağım, ve öyle devam edeceğim yollarda :) inşallah diyelim






















Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
bazı arkadaşlar fren markası konusunda spekulayon yapsa da önceleri sonuçta frenler BREMBO,dolayısıyla performanstan hiç şüphem yok.ama bildiğime göre sadece boş vites göstergesi var vites göstergesi var demişsin yanlış anlaşılmasın...

yanlış anladın kardeşim turkish 39 isimli arkadaş SYM WOLF 250 hakkındaki izlenimlerimi sorduda ona itafen yazdım. Anlattığım motor sym wolf tü bajaj pulsar değil yanlış anlaşılmasın
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
135
[url]http://i.hizliresim.com/NVlRGL.jpg[/url]


Baya küçük kaldı bana.. iri olduğumm için ama ben çok beğendim müthiş rahat oturuş pozisyonu.. rodajda olduğu için fazla basamadım.. Motosiklet sahibine teşekkür ederim buradan...

Merhaba;
Bacaklarınız depo kavislerine sığdı mı? Discover 125 de benimde sığmamıştı. Bende pulsarı düşünüyorum ama küçük kalma meselesinden çekiniyorum.
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
yanlış anladın kardeşim turkish 39 isimli arkadaş SYM WOLF 250 hakkındaki izlenimlerimi sorduda ona itafen yazdım. Anlattığım motor sym wolf tü bajaj pulsar değil yanlış anlaşılmasın
evet yanılmışım ama biraz pulsar üzerine yoğunlaşşak fena olmaz zira konu pulsar konusu...
 
Katılım
2 May 2014
Mesajlar
37
herkese slm arkadaşlar çok üzülerek hatta kahrolarak motoru satıyorum okadar çok bağlanmıştım ki bu makinaya boyumun 1.96 olmasını bile göz ardı ettim bastım parasını aldım herşeyi göze alarak ama olmuyor olmuyor olamıyor sığmıyorum rahat değilim öle oturim böyle oturim derken motordan zevk alamıyorum altımda mopet gibi görünmeside cabası motor 320 km de arkadaşlar rodaj döneminde ve kesinlikle saçma sapan işler yapılmamıştır motorda bikere otobanda 8500 devir yaptım okadar ki zaten ekrem beyin de bahsettiği rodaj koruma denen bir madde varmış pistonda ki buda bence çok güzel bişey boyumun uzun olmasına bugün nalet ettim kader böyleymiş motordan bahsetmeme gerek yok zaten herkes biliyor eğer seneye 400 lük gelirse ve kalıbı bundan büyükçe olursa gözüm kapalı alacam evet arkadaşlar satışı adanadan yapıyorum plakası dün çıktı daha ruhsat hazır satışa hazırdır arkadaşlar sadece ocak pulu yatıracam onuda fiyata dahil edicem motor 320 km de şuan ve halen kullanmaktayım sahibindene koyucam gece 12 den sona şimdiden hayırlı uğurlu olsun resimleri zaten biliyosunuz arkadaşlar ..
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Merhaba;
Bacaklarınız depo kavislerine sığdı mı? Discover 125 de benimde sığmamıştı. Bende pulsarı düşünüyorum ama küçük kalma meselesinden çekiniyorum.

bende discoverde hiç ama hiç sığmıyor.. tamami ile dışa doğru açılmış oluyor bacaklar..

ama pulsarda öyle bir sorun olmadı.. beni ilk cezbeden de bu oldu.. bu çok hoşuma gitti açıkcası.. sende ilk fırsatta denemelisin, sorun yaşayacağını sanmıyorum
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
bende discoverde hiç ama hiç sığmıyor.. tamami ile dışa doğru açılmış oluyor bacaklar..

ama pulsarda öyle bir sorun olmadı.. beni ilk cezbeden de bu oldu.. bu çok hoşuma gitti açıkcası.. sende ilk fırsatta denemelisin, sorun yaşayacağını sanmıyorum

Şenol abinin motoruydu sanki denediğin :) Yakışır kardeşime.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Şenol abinin motoruydu sanki denediğin :) Yakışır kardeşime.

evet Şenol abi iyi davrandı iyi insan.. Senden bahsettim.. Geçen kırklarelinden grup geldi falan diyince Sennin de test ettiğini görmüştüm bu motoru.. o yüzden biraz senden konuştuk :) o fuarda almış. Bayiye de uğradım 5 sipariş aldım bekliyor diyor.

O bu değilde ben pulsarı çok sevdim.. Müthiş güven verdi bana.. bi de şenol abi demesin bi al bi tur at diye..ööf öf :) max hız 40 yaptım , nerden verdi lan o kadar diyebilirsin, bilmem verdi işte :) bi kere bacaklar kenara doğru çıkmadı tam depoya oturdu. o çok hosuma gitti anlatamam :)
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Motorun üzerinde adam olmadanki görüntüleri güzelde , üzerinde adam varken baya küçükmüş , videolardada hep sıska adamlara sürdürmüşler:)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
evet Şenol abi iyi davrandı iyi insan.. Senden bahsettim.. Geçen kırklarelinden grup geldi falan diyince Sennin de test ettiğini görmüştüm bu motoru.. o yüzden biraz senden konuştuk :) o fuarda almış. Bayiye de uğradım 5 sipariş aldım bekliyor diyor.

O bu değilde ben pulsarı çok sevdim.. Müthiş güven verdi bana.. bi de şenol abi demesin bi al bi tur at diye..ööf öf :) max hız 40 yaptım , nerden verdi lan o kadar diyebilirsin, bilmem verdi işte :) bi kere bacaklar kenara doğru çıkmadı tam depoya oturdu. o çok hosuma gitti anlatamam :)

İyidir Şenol abi sağolsun.Tam bi motorcu dostu.Biz de oğlum Eymenle test ettik,etmez olaydık,velet başımın etini yiyo.Ne yapçam bilmiyorum kardeşim.Biraz zaman lazım.Hayırlısı artık.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
evet Şenol abi iyi davrandı iyi insan.. Senden bahsettim.. Geçen kırklarelinden grup geldi falan diyince Sennin de test ettiğini görmüştüm bu motoru.. o yüzden biraz senden konuştuk :) o fuarda almış. Bayiye de uğradım 5 sipariş aldım bekliyor diyor.

O bu değilde ben pulsarı çok sevdim.. Müthiş güven verdi bana.. bi de şenol abi demesin bi al bi tur at diye..ööf öf :) max hız 40 yaptım , nerden verdi lan o kadar diyebilirsin, bilmem verdi işte :) bi kere bacaklar kenara doğru çıkmadı tam depoya oturdu. o çok hosuma gitti anlatamam :)

Boy kilo nedir hocam sizin? Motor mu küçük siz mi aşırı irisiniz? :queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşın motor üstündeki resmi görünce motor biraz kelebek misali kalmış ... :) Bende pulsar alacaktım ama pulsarın gelmesini bekleyemedim şubat ayında cbf aldım :) şuan cbften biraz sıkıldım gibi acaba satıp pulsar mı alsam yoksa bekleyip inazumamı alsam karar veremedim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst