Sonunda bir motor aldım

Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Sen o motoru bu şekilde kullanmaya devam et,beyler sizde karışmayın 15 gün sonra kurtuluruz :flower:
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
82
27ndzL.jpg


Bir de böyleleri var.. :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
82
Çok şükür ben öylelerinden değilim dostum benim tek hatam ehliyetim yok o yüzden herkes beni taşlıyo :cherry:

Hocam bence ehliyetinin olmaması zaten ayrı bi konu da ondan ziyade ''fena teker yapıyo trafikde arabaların arasında felan fena akıyom genelde tam gaz gidiyom mahallede olmadığım sürece'' bu ifaden biraz trajikomik....
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam bence ehliyetinin olmaması zaten ayrı bi konu da ondan ziyade ''fena teker yapıyo trafikde arabaların arasında felan fena akıyom genelde tam gaz gidiyom mahallede olmadığım sürece'' bu ifaden biraz trajikomik....

Tekeri boş yolda yapıyom ve arabaların arasından gitmeyide biraz abartmışım normal yolda işte kırmızı ışık felan yandığında arabaların arasıdan geçe geçe en öne geliyom o yani ve tam gazda gençliğimin bana vermiş olduğu gazla boş gördüğüm yolda tepegaz gidiyom tabi tehlikeyi hissettiğim yerde veya araba gördüğümde hemen gazı bırakıyorum tepegaz en fazla boş yolda 10 saniye felan gidiyom oda motor hızlanana kadar yani 50 ye felan çıkana kadar tam gaz :cherry:
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
beyler 100 bg lik traktör kullandım sıkıntı çekmedim 600rr kullansam zorlanır mıyım :)
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Tekeri boş yolda yapıyom ve arabaların arasından gitmeyide biraz abartmışım normal yolda işte kırmızı ışık felan yandığında arabaların arasıdan geçe geçe en öne geliyom o yani ve tam gazda gençliğimin bana vermiş olduğu gazla boş gördüğüm yolda tepegaz gidiyom tabi tehlikeyi hissettiğim yerde veya araba gördüğümde hemen gazı bırakıyorum tepegaz en fazla boş yolda 10 saniye felan gidiyom oda motor hızlanana kadar yani 50 ye felan çıkana kadar tam gaz :cherry:

Scooter ile bunları yapıyorsan demekki altında bi vitesli 250 cc olsa kim bilir neler neler yaparsın :queen:
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Aklıma hıncal uluç un yazısı geldi.
Keşke daha beter yazsaydı adam. :jocolor:
ADMİN LÜTFEN:
::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::::ban::
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
14
Emir Yaşın Kaç Bilmiyorum Kardeşim Ama Öyle Arabaların Arasından Akıp Gidenlere Motorun Egzosunu Patlatanlara Öyle Bir Gıcığım ki..:pale:

Hayır Egzos Patlatıyorsun Ama Onun Sesinden Senin Ne Anan Kalıyor Ne Bacın Motoru Devrinde Kullanmak Varken..:cat:

Öyle Olan Kişilere Çok Gıcığım Nedense:pale:
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Egzos patlatma yok dostum egzozum sapasağlam güzel bir egzos sesi normal yani cok değil egzos patlatmayı bende sevmem ne öyle tofaş gibi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst