tozu dumana katmışsın
Çok şükür ben öylelerinden değilim dostum benim tek hatam ehliyetim yok o yüzden herkes beni taşlıyo :cherry:
Çığlık attım gülmekten :queen::queen::queen:
Hocam bence ehliyetinin olmaması zaten ayrı bi konu da ondan ziyade ''fena teker yapıyo trafikde arabaların arasında felan fena akıyom genelde tam gaz gidiyom mahallede olmadığım sürece'' bu ifaden biraz trajikomik....
Bir de teşekkür etmiş inceliğe bak![]()
beyler 100 bg lik traktör kullandım sıkıntı çekmedim 600rr kullansam zorlanır mıyım![]()
new holland t8 bulabilirsem onu da kullanıcam 298 beygir sıkıntı yoksa direk kawasaki zzr1400 alırımZorlanmazsın bence direk 1000rr al daha iyi gider :cherry:
Sen o motoru bu şekilde kullanmaya devam et,beyler sizde karışmayın 15 gün sonra kurtuluruz :flower:
Bizim s1000rr alacak babamız olmadı şansızız biz :cherry: Ben cbf'i zor aldım adam s1000rr aldırcam diyor :queen:
Tekeri boş yolda yapıyom ve arabaların arasından gitmeyide biraz abartmışım normal yolda işte kırmızı ışık felan yandığında arabaların arasıdan geçe geçe en öne geliyom o yani ve tam gazda gençliğimin bana vermiş olduğu gazla boş gördüğüm yolda tepegaz gidiyom tabi tehlikeyi hissettiğim yerde veya araba gördüğümde hemen gazı bırakıyorum tepegaz en fazla boş yolda 10 saniye felan gidiyom oda motor hızlanana kadar yani 50 ye felan çıkana kadar tam gaz :cherry: