Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
slm.dostum ikimizde aynı foruma üyeyiz.işim gereği bir çok motor kullanıcısı arkadaşla görüşüyorum.anlaşamadığımız konuyu bende çok merak etdim.gençler bizden bilgi isterken sorularını gerçek cevap değil duymak istedikleri şeyleri duymayınca pek hoşlarına gitmiyor.bazı arkadaşlar yabancı sitelerde motor üzerinde kısa slip on tüpler görüyor görüntü olarak on numara güzel.ama TR şartları trafik cezaları şehir içinde insanları rahatsız edip kallavili küfürle birlikde şikayet işitmeleri işin cabası.bir çok motor kullanıcısı beni ve hand made custom (özel el yapımı egsoz)ürünlerimi bilirler.ben nacizane 1978 yılından bu yana 36 yıldır bu sektörün içinde alaylı tabiriyle çekirdekden içindeyim.sırf para kazanmak için mmillet ne isterse olur kardeşim hemen yapıp yolluyorummu diyeyim.benim ne yabancı nede yerli kelli felli markalarla ne yarışa nede ekonomik olarak rekabete niyetim yok.ben yılların verdiği bilgi ve tecrübelerimi paylaşıp el emeği sanatımı satıyorum.insanların beni yok akrepmiş,yok yoshimiş,şuymuş buymuş muhabbetleride doğrusunu söylemek gerekirse gizliden gizliye hoşuma gidiyor vayyy ben neymişim havaları.bir çok genç arkadaşımın düşdüğü hata ve yanılma tek ve çift silindir motorlardan ısrarla yüksek cc 4 silindir motor sesi istemeleri.bu teknik olarak mümkün değil.birinde sıralı piyano gibi birbirini tamamlayan piston hiç boşluk olmayan insanın iki kürek kemiği arasını titreten güzel bir ses.ötekisi ise tek piston patır patır ve gaz bırakımı patlayan bir ses.bu sistemi büyük oranda egsoz girişine desibelkiller ,süper trapla bir nebze çözdük.yani işin özü isterseniz en pahalı ithal bir markayı motorunuza taksanız.yada en ucuzunu egsoz direk def oldukdan sonra içinde sıkışma ve gelen komperesör sesini izole etmedikden sonra sesler birbirine yakındır.bu sıkışmalar olmadıkdan sonra motordan ses alırsınız ama güç alamazsınız.rampada baygınlık,düz yolda hız kaybı ve yakıtınızın 100/30 da artmasıda çabası.bu bilgiler çoğu insanı rahatsız eder.çünkü kimsenin bilmek istemediği ama malesef acı gerçekler.haaa bu arada tecrübeler hayatda yenen kazıkların bileşkesidr derler.yaşımız genç zamanla öğreniyoruz.ben sadece bilgimi paylaşıyorum.aramızda anlaşamadık demişsin ya .hodrimeydan sayfalarımızda ninja,haysong ve cbr lerin sesleri mevcut dinleyin tekrar fikir alışverişi yapalım.kazasız belasız sürüşler dilerim.tekeriniz her daim düz bassın.saygılarımla.avcrom ex-ha-ust.https://www.facebook.com/photo.php?v=670745306276320&set=vb.100000225703158&type=3.
10275978_869653839718798_4398646269423824042_n.jpg
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Beyler mera ettiğim bir soru var, bir kaçgündür araştırıyorum, çevrenizde en fazla kaç km yapmış cbr250r gördünüz acaba ? ben tüm forumları araştırdım, ama 50 000 km ye yakın bulamadım, sadece cbr250 forumu olan yabancı forumda bir kişi 48000 küsür km de motor yenilediğini kullanım değerlerinin de 7000 - 8000 devir aralığında olduğunu söylemiş... bununla ilgili varmı bilgisi olan, ben şu kadarda gördüm diyecek olan
?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
forza46 yamaha mt-07 ye bi bak derim. ben hep bakıyorum. daha erken ama bakıyorum işte.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
Beyler mera ettiğim bir soru var, bir kaçgündür araştırıyorum, çevrenizde en fazla kaç km yapmış cbr250r gördünüz acaba ? ben tüm forumları araştırdım, ama 50 000 km ye yakın bulamadım, sadece cbr250 forumu olan yabancı forumda bir kişi 48000 küsür km de motor yenilediğini kullanım değerlerinin de 7000 - 8000 devir aralığında olduğunu söylemiş... bununla ilgili varmı bilgisi olan, ben şu kadarda gördüm diyecek olan
?
bence cbr nın motoru 50.000den fazla gider
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Beyler mera ettiğim bir soru var, bir kaçgündür araştırıyorum, çevrenizde en fazla kaç km yapmış cbr250r gördünüz acaba ? ben tüm forumları araştırdım, ama 50 000 km ye yakın bulamadım, sadece cbr250 forumu olan yabancı forumda bir kişi 48000 küsür km de motor yenilediğini kullanım değerlerinin de 7000 - 8000 devir aralığında olduğunu söylemiş... bununla ilgili varmı bilgisi olan, ben şu kadarda gördüm diyecek olan
?
Şuana kadar bi tane 42.000 km'de olan gördüm ve bir sıkıntısı yoktu. Tabi o arkadaşta ikinci el almış. Belkide km'si düşürülmüş bile olabilir. Bence bizim motor rahat 50.000'i geçer adam gibi bakımını yapıp hırpalanmadan kullanılırsa. Bir de bizim motorun o kadar km'lerde bulunamama sebeplerinden birisi başlangıç motoru olarak kullanılması. Millet alıp ortalama 5 bin km binip piştim ben beni 600'lük paklar diyip satıyor. Çok az kişi var 25-30 bin km'yi cbr250r üstünde yapan...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
bence cbr nın motoru 50.000den fazla gider

bence ile olmuyor abi ya, araştırdım sağlam bir gilgi bulamadım ancak bunu bulabildim neden bu motorun uzun ömürlüğüğüne takıldığımı sorarsanız eğer 3 ayda 7500 kmden fazla yol yapmışım, bu demek ki senelik 30 000 kmlere yakın yol yapıcam bu motor beni götürecek mi ? çünkü işim gereği 250 cc üzerine de çıkamayacağım, eğer bir aksilik olmazsa işe hep motorumla gidip gelicem zaten. o sebeple sordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

Şuana kadar bi tane 42.000 km'de olan gördüm ve bir sıkıntısı yoktu. Tabi o arkadaşta ikinci el almış. Belkide km'si düşürülmüş bile olabilir. Bence bizim motor rahat 50.000'i geçer adam gibi bakımını yapıp hırpalanmadan kullanılırsa. Bir de bizim motorun o kadar km'lerde bulunamama sebeplerinden birisi başlangıç motoru olarak kullanılması. Millet alıp ortalama 5 bin km binip piştim ben beni 600'lük paklar diyip satıyor. Çok az kişi var 25-30 bin km'yi cbr250r üstünde yapan...

çok enteresan ama ya, 2011 den beri hiçmi kurye bu motoru kullanmamış hiçmi 2011 den beri benim gibi düzenli işine gidip gelen olmamış, hiç mi 2011 den beri 50 000 km yi geçen olmamış hayret ya.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
çok enteresan ama ya, 2011 den beri hiçmi kurye bu motoru kullanmamış hiçmi 2011 den beri benim gibi düzenli işine gidip gelen olmamış, hiç mi 2011 den beri 50 000 km yi geçen olmamış hayret ya.

Dostum, AEA - Barkın abi sürekli söylüyor ya Türkiye'de 50.000'in üzerinde motosiklet yok diye. 91 model motosiklet bile 50.000 altı :mrgreen:
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Sayfalar önce fuarda Cbr 125 almak isterken Cbr aldım diye yazmıştım. Hakkaten de kaparoyu vermiş, imzaları atmıştım. Fuarın ikinci günü ehliyet kursunu aradığımda ehliyetlerin biraz gecikeceğini söylediler. Mart ortası almayı planladığım ehliyet almam neredeyse nisanı bulacaktı. Durum böyle olunca bir ay daha bekleyeyim 2014 model alayım dedim.

Beklediğime değdi doğrusu. Öğleden sonra Honda aradı, motorun geldiğini söyledi. Ben siyah istemiştim ama siyahın gelmediğini kırmızı,repsol ve beyaz renk istersem alabileceğimi söylediler. Kırmızıyı benim için ayırmalarını istedim telefonda. Gittiğimde repsolu göremedim.

Eskisine göre biraz daha gösterişli olmuş. Köşeler sivrilmiş. Far ve egzoz hepimizin malumu.


Danışmak istediğim bir şey var. Bayi, plaka ve ruhsat işlemlerini kendisi yaparsa 520 TL alacağını söyledi. Ben kendim yapmaya kalksam ne kadara patlar acaba? Aradaki farka değer mi sizce? Bir de işlemleri kendim yapmaya kalkarsam en az 2 gün gecikecek motoru almak.

5minet.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Sayfalar önce fuarda Cbr 125 almak isterken Cbr aldım diye yazmıştım. Hakkaten de kaparoyu vermiş, imzaları atmıştım. Fuarın ikinci günü ehliyet kursunu aradığımda ehliyetlerin biraz gecikeceğini söylediler. Mart ortası almayı planladığım ehliyet almam neredeyse nisanı bulacaktı. Durum böyle olunca bir ay daha bekleyeyim 2014 model alayım dedim.

Beklediğime değdi doğrusu. Öğleden sonra Honda aradı, motorun geldiğini söyledi. Ben siyah istemiştim ama siyahın gelmediğini kırmızı,repsol ve beyaz renk istersem alabileceğimi söylediler. Kırmızıyı benim için ayırmalarını istedim telefonda. Gittiğimde repsolu göremedim.

Eskisine göre biraz daha gösterişli olmuş. Köşeler sivrilmiş. Far ve egzoz hepimizin malumu.


Danışmak istediğim bir şey var. Bayi, plaka ve ruhsat işlemlerini kendisi yaparsa 520 TL alacağını söyledi. Ben kendim yapmaya kalksam ne kadara patlar acaba? Aradaki farka değer mi sizce? Bir de işlemleri kendim yapmaya kalkarsam en az 2 gün gecikecek motoru almak.

http://i57.tinypic.com/5minet.jpg

fiyat ne kadar hocam ?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vay yeni kasa cbr250r gelmiş demek, hayırlı olsun, kazasız bin. Yalnız abs yok gibi, doğru mu?
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
fiyat ne kadar hocam ?

13.000 TL şimdilik. Haziran'da tekrar zam gelecekmiş. Pazarlığı yüksekten tutmak için mi dedi bilemiyorum tabii.

Vay yeni kasa cbr250r gelmiş demek, hayırlı olsun, kazasız bin. Yalnız abs yok gibi, doğru mu?

Dükkanın kapanmasına 10 dakika kala yetişebildim. Özelliklerine bakamadım bile. Abs olsaydı bu fiyata vereceklerini pek sanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst