- Katılım
- 4 Haz 2009
- Mesajlar
- 2,147
herşeyin hayırlısı kardeşim yurt dışı olayın çıkmış sanırım..
aynen kardeşim. 2 arabam ve motosikletimi satılığa çıkardım hatta kask çanta vs ekipmanlarımıda satmayı planlıyorum.
herşeyin hayırlısı kardeşim yurt dışı olayın çıkmış sanırım..
Rica ederim hocam. On tekerin ebatları ne peki?
Motoru ilk aldığımda Ortalama 200 km sonra yanıp sönüyor du son çubuk. 2 gün önce depoyu fulledim trip 219 ortalama 8.86 lt aldı 4.05 yakmışım 3 aydir gördüğüm en düşük değer budur.Arkadaşlar gecen gün bi hesap yaptım ve km de 22 kuruş gibi bir yakıt oranı çıktı. Bu değer normalmidir. Her dört binde bir bakıma giriyor ve en son bakımda hava filtresi de değişti. Motor 20 bin km de buji hiç değişmedi Acaba buji yakit oranini bu denli etkilermi
Motoru ilk aldığımda Ortalama 200 km sonra yanıp sönüyor du son çubuk. 2 gün önce depoyu fulledim trip 219 ortalama 8.86 lt aldı 4.05 yakmışım 3 aydir gördüğüm en düşük değer budur.
Arkadaşlar merhaba,
Bu konu defalarca konuşuldu önceki sayfalarda ama trafik sigortası yaptıran var mı son günlerde?:sunny: En uygun neresi olabilir? Teşekkürler,
Binlere gelene kadar ne tecrübeler yazılmıştır hepsini okumak isterdim...
9 kişi sonra 1000'e elvada :salut: