Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
34
samsun motorsıklet festıvalıne gıdecek var mı aranızda 22/23/24 mayıs ta
bi aksılık olmazsa ben gıdecegım orada tanısmak dılegıyle
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
15
Arkadaşlar merhaba,

Bu konu defalarca konuşuldu önceki sayfalarda ama trafik sigortası yaptıran var mı son günlerde?:sunny: En uygun neresi olabilir? Teşekkürler,
 
Katılım
5 Kas 2013
Mesajlar
17
Arkadaşlar gecen gün bi hesap yaptım ve km de 22 kuruş gibi bir yakıt oranı çıktı. Bu değer normalmidir. Her dört binde bir bakıma giriyor ve en son bakımda hava filtresi de değişti. Motor 20 bin km de buji hiç değişmedi Acaba buji yakit oranini bu denli etkilermi
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar sizin 1000. sayfaya siftahımı yapmış bulunuyorumdur umarım :p

Aha valla yapmışım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
86
Arkadaşlar gecen gün bi hesap yaptım ve km de 22 kuruş gibi bir yakıt oranı çıktı. Bu değer normalmidir. Her dört binde bir bakıma giriyor ve en son bakımda hava filtresi de değişti. Motor 20 bin km de buji hiç değişmedi Acaba buji yakit oranini bu denli etkilermi
Motoru ilk aldığımda Ortalama 200 km sonra yanıp sönüyor du son çubuk. 2 gün önce depoyu fulledim trip 219 ortalama 8.86 lt aldı 4.05 yakmışım 3 aydir gördüğüm en düşük değer budur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
113
Vay be 1000 olduk demek...
Tecrübelerini,pratik bilgilerini,aldığı aksesuarları kısaca burada bilgi paylaşımını esirgemeyen herkese teşekkür ederim.
Model (cc) yükselten arkadaşlar bile hala buraya mesaj yazıyorsa,burada iyi şeyler olmuş diyebiliriz.
Kazasız belasız,herkesin hayalindeki motosiklete kavuşması dileğiyle...
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
1000. sayfa hayırlı uğurlu olsun, bi arkadaşla anlaştım nasipse yarın cbr250 kariyerime veda ediyorum :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
yenisi ne olacak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

Motoru ilk aldığımda Ortalama 200 km sonra yanıp sönüyor du son çubuk. 2 gün önce depoyu fulledim trip 219 ortalama 8.86 lt aldı 4.05 yakmışım 3 aydir gördüğüm en düşük değer budur.


bende depo fullenince 210-220 sonra ışık yanıp sönmeye başlıyo. ama bujiyi ilk fırsatta değiştiricem.
xx varken bujiyi dğeiştirdiğimde 100km de 1 litre farketmişti :)
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Binlere gelene kadar ne tecrübeler yazılmıştır hepsini okumak isterdim...
9 kişi sonra 1000'e elvada :salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst