Şenyuva Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Güzel yorumlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkürler
Gökhan0679, motor KLE 500
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Çamlıhemşin taraflarını ayağımıza getirdiğin için teşekkür ederiz. Gezdikçe foto yükle lütfen. Takip ediyoruz...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
çok güzel gezi olmuş tebrik ederim. diziyi çok yakından takip ddiyoruz eşimle. ve oralara gitmek için sabırsızlanıyoruz. Özellikle motorla gezmek çok güzel olmuştur sizin için tahmin edebiliyorum..
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Bazı geziler vardır adam türkiyeyi dolaşır bakmak daha içimden gelmez, bazı adamlar da (senin gibi) yan mahalleye gitse severek izlerim :)

Fotoğraflar ve doğa çok güzel, kawa da :) Maşallah
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hasanrs, sürekli yaptığım iş zaten, bol gezi , bol foto :cat:, teşekkürler
Garip, evet, motosikletle ve eşimle orları gezmek bize çok keyif verdi, teşekkürler
ytczm, teşekkürler, teveccühünüz ::utangac:
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Çok güzel bir gezi yapıp çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz. Bizimle paylaştığınız için teşekkürler. Kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
çok güzel yazılar paylaşıyorsunuz

şehir içinde o cafeden bu cafeye

o mekandan bu mekana gezmektense

keşke izmirde de bu şekilde motosiklete binecek ekip olsa =)

gezilerin ve resimlerin devamını beklıyoruz =)
 

gdm

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
93
Güzel yorumlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkürler
Gökhan0679, motor KLE 500

merhaba arkadaşım güzel gezi olmuş fakat size bir sorum var .Eşime bende VENOM mont düünüyordum biri esşinizin üzerindekinden diğeride yine venom 2 katlı olanından.. Bayan montu olarak kullanıcı yorumu alabilirmiyim? izmirde yazın uzun yolda çok mu kalın ??

ya bu http://www.feyizoglu.com/Dynamic-Bayan-Montu-iki-Katli_47339.html#0

yad a bunu hangisini önerirsinhttp://www.feyizoglu.com/Tourex-Bayan-Montu_47566.html#0
 

gdm

Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
93
çok güzel yazılar paylaşıyorsunuz

şehir içinde o cafeden bu cafeye

o mekandan bu mekana gezmektense

keşke izmirde de bu şekilde motosiklete binecek ekip olsa =)

gezilerin ve resimlerin devamını beklıyoruz =)

deep far arkadaş haftasonları çıkıyorum ben bazen yanlız olarak istersen bir ara buluşalım
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Ya kardeşim tekerine taş değmesinde ben gıcık oluyorum senin gezi raporlarına :)
Şaka bir yana zaten Cennet bir memlekette yaşıyorsun gelip gezmeyi dolaşmayı çok istiyorum sen buradan bir şeyler yayınladıkça da gaza geliyorum iyice ancak 2,5 yaşındaki kızımı bırakıp bir yere çıkamadığımızdan o kadar uzun soluklu geziler şimdilik bekliyor.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
harika gezi ve paylaşım olmuş...gözümde tüttü karadeniz bi anda :) kazasız nice keyifli sürüşler ve geziler...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Herkese ayrı ayrı teşekkürler
gdm, henüz yazın test etme imkanımız olmadı, eşimdeki 3 katlı mont, su geçirmiyor, hava geçirmiyor, havalandırma kanalları var ama yazın ne kadar kafi gelir bilmiyorum, bende de normalde venom var, yazın içliğini çıkarıyorum, altına da çok ince bir tişört, uzun kollu olursa montta terleme yapmıyor.
sadık1453, istanbulda da çok güzel yerler var sanırım kuzey taraflarında, burayı tutmaz ama idare etmek lazım, umarım çocuğunuz büyüyünce buralara gezme fırsatınız olur
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun, teşekkürler
MühendisBey, aramıza hoşgeldiniz bu arada
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Güzel yerler gezmişsiniz,sizin oranın bitki örtüsü gerçekten çok güzel,adım adım gezmek lazım:)
Daha nice gezilere
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
sadık1453, istanbulda da çok güzel yerler var sanırım kuzey taraflarında, burayı tutmaz ama idare etmek lazım, umarım çocuğunuz büyüyünce buralara gezme fırsatınız olur

Yok kardeşim yok İstanbul, Kocaeli, Yalova, Bursa, Diğer tarafta, Tekirdağ, Çorlu, Kırklareli, Edirne, ve Hatta Çanakkale, Balıkesir. Tüm bunları günü birlik gidip gelsem de Karadeniz' in tadını henüz alamadım. Dur bakalım hayırlısı elbet gün gelir oraları bizde dünya gözü ile görürüz İNŞALLAH.


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst