Güzel yorumlarınız için herkese ayrı ayrı teşekkürler
Gökhan0679, motor KLE 500
çok güzel yazılar paylaşıyorsunuz
şehir içinde o cafeden bu cafeye
o mekandan bu mekana gezmektense
keşke izmirde de bu şekilde motosiklete binecek ekip olsa =)
gezilerin ve resimlerin devamını beklıyoruz =)
deep far arkadaş haftasonları çıkıyorum ben bazen yanlız olarak istersen bir ara buluşalım
sadık1453, istanbulda da çok güzel yerler var sanırım kuzey taraflarında, burayı tutmaz ama idare etmek lazım, umarım çocuğunuz büyüyünce buralara gezme fırsatınız olur