- Katılım
- 16 Haz 2006
- Mesajlar
- 658
- Motosikleti
- '13 Inazuma
ARKADAŞLAR arkaya 130 taban lastik sığar mı mcx'de? acil cevap verene müteşekkir olurum.
arkadaşlar bu başlıgı biraz okusanız her sorunuza cevap bulabilirsiniz.. sondan yaklaşık 10-15 sayfa geriye doğru okuyun mutlaka sorularınıza cevap alabilirsiniz..
Armut piş ağzıma düş![]()
Selamun Aleyküm arkadaşlar aylardır araştırıyorum motosikletleri ve MCX e karar verdim ama kullanmadım hiç sürmedim o yüzden süren arkadaşlara sorularım var.
1- Titreme var mı ?
2- Devirli gidersek ne kadar yakar ?
3- Arka amortisör kötü diyorlar doğru mu doğruysa ybr amortisörü çözüm olur mu ?
4- Zincir kötü diyorlar doğru mu ?
5- Lastikler kötü diyorlar doğru mu ?
6- Sele rahatsız ediyor diyolar doğru mu ?
7- Bu sorunlar eğer var ise çözümleri ne ?
130 luk lastik uyduruluyor...ben 120 lik kullanıyorum.yanlız orta sehpa sıkıntı olabilir..bence ebatinda takın egerki görünüş önemli degilse.elbette görünüşü etkiliyor ama performansıda etkiler.üstelik yakıtıda..lastik önerilerim birkaç sayfa öncesinde lastik önerilerim yazdım...titreme var özellikle 15 dişlide ama diğer çinli gruba göre daha az..100 km 4 litre ortalam.bu eksik olmaz fazla olur..arka amortisör sert.lastikler kötü plastik.zincir idare eder.sürekli uzar...sele sert yumuşatılabilir..tüm çözüm önerileride bu sayfada mevcut.
maksat hem görüntü hem yol tutuş. yaptığım hesaplamalara göre 130luk lastik sığıyor. orta sahpayı da çıkarırırm eğer sığmazsa sorun değil. bu arada sizin motorunuzu internette gördüm. sahibindende. arka tarafa yanak olarak 90 takmışsınız. bir de ybr süspansiyonu takınca arka taraf biraz fazla yükselmiş sanki...
görüntü hoş oluyor yanlız 130 luk yapmayın yinede...orta sehpa aslında önemli zincir temizliği vs için kullanışlı.benimki 12-90-17 evet enduro lastiği.altın elbiseli adamın dediği gibi yer tutuş hakkında sahibeler var.virajda belki biraz daha işe yarıyor lastik.birde görüntü.ama sırf yer daha iyi tutsun diye geniş lastik almayın.hadi alıyorsanız cok geniş almayın.standartı 110 luk olana en fazla 120 lik takın 130 cok bence.balon gibi durur.ben uygun ebatı uygun fiyata bulamadım.100 lük uygun lastik olsa alırdım.mc lerinki 90-90-18.100 lük bile yeter.eğerki performans kaybı olmasın vede yakıt tasarrufu için derseniz.ama görüntü olsun derseniz takın..ha şimdi uygun lastik bulsam degişirim.benim görüntüyle işim yok aslında.performans daha önemli birde yakıt tasarrufu..tabi kişisel zevkler tartışılmaz...kesinlikle ybr amortisörü yan sanayi olanı ama.hem ön tarftaki 18 jant farkını kapatır hemde daha konforlu ve yükseltiyor arka tarafı...

Motor bloğu çok iyi ve titreşim tvs apacheden bariz bir şekilde az ve daha atik bir alet