Cg dişli küçülttüm motor 5 vites hızlanmıyor

Katılım
7 Ocak 2014
Mesajlar
220
Para olmadığı için cg alıyoruz

Hem hızlı olsun hemde ucuz olsun mantıgı ?. İkisi bir arada olamayabilir. Ne Yazıkki İbreler Gerçegi Göstermiyor. Hangi motorda Olursa Olsun Sapmalar oluyor. Ben cup'um Da 145 görüyorum. Ama Gerçek Hızımın Ne yazık Ki 145 Olmadıgınıda Biliyorum. Bu Tür Motorlarda Gerçek Hızların 90-100 Olması Bence Çok ideal Fazla bişey Beklememek Gerekiyor.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Hem hızlı olsun hemde ucuz olsun mantıgı ?. İkisi bir arada olamayabilir. Ne Yazıkki İbreler Gerçegi Göstermiyor. Hangi motorda Olursa Olsun Sapmalar oluyor. Ben cup'um Da 145 görüyorum. Ama Gerçek Hızımın Ne yazık Ki 145 Olmadıgınıda Biliyorum. Bu Tür Motorlarda Gerçek Hızların 90-100 Olması Bence Çok ideal Fazla bişey Beklememek Gerekiyor.
vay be döktürmüşsün ama yazarken bazı harfleri büyük yazmak zor olmuyor mu
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
77
cg 150 yapmak için kaç tl masraf gider tahminen arkadaşlar.(çok soru soruyorum kusura bakmayın)
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
77
Fiyat makul seviyede(bir motoru nasıl açabilirim yardım ederseniz motor benim daha açık değil)
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
motoru açmak diye bir şey yok sürtünen parçaların eskimesi ile rahat hareket etmesiyle oluşan daha fazla devir çevirme var. şimdi sekmanlar sıkıdır o yüzden devir çevirmez 40-50 km kadar 8500 devirden den aşağı inmeden kullan yani yakın bi ilçeye felan git gel. açılır ama dediğim gibi taş çatlasa 1000 devir ekstradan çevirir motora hararet yaptırırsan pistonun alt etekleri şişecektir bu da silindire sürterse ilk önce silindir çizileceğinden motorun yağ yakar sonradan devam edersen motorun performansının düştüğünü göreceksin dahada sıkıştırırsan piston kitleyip kol çıkaracaktır motorun. motora hararet yaptırmamaya bak. ayrıca karbüratör iğne ayarı ile oynarsan çok farkeder motoru sattım satarkende üzerinden çıkan karbüratörü felanda verdim elimde olsaydı resimlerle gösterirdim
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
77
motoru açmak diye bir şey yok sürtünen parçaların eskimesi ile rahat hareket etmesiyle oluşan daha fazla devir çevirme var. şimdi sekmanlar sıkıdır o yüzden devir çevirmez 40-50 km kadar 8500 devirden den aşağı inmeden kullan yani yakın bi ilçeye felan git gel. açılır ama dediğim gibi taş çatlasa 1000 devir ekstradan çevirir motora hararet yaptırırsan pistonun alt etekleri şişecektir bu da silindire sürterse ilk önce silindir çizileceğinden motorun yağ yakar sonradan devam edersen motorun performansının düştüğünü göreceksin dahada sıkıştırırsan piston kitleyip kol çıkaracaktır motorun. motora hararet yaptırmamaya bak. ayrıca karbüratör iğne ayarı ile oynarsan çok farkeder motoru sattım satarkende üzerinden çıkan karbüratörü felanda verdim elimde olsaydı resimlerle gösterirdim

İğne ayarı nasıl oluyor birde motor hareret nasıl olur ki motor sanırsam hava soğutmalı.
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
cok isininca yani cok sikistirinca hararet yapiyor. bende de mg deluxe vardi. yani bildigin cg uzun sure dip gaz gittim hatta rampa asagi 12 bin devir gittim bir muddet. silindiri degistirrcegim zaman baktimki pistonun alt. kisimlari silindire surtunmus. igne ayari karburatorun gaz teli giren kismindan yapiliyor motorcuya git bes dk da yapar sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

en altin bir ustune alsin ayari yani benzin fazla gitsin motora
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
77
cok isininca yani cok sikistirinca hararet yapiyor. bende de mg deluxe vardi. yani bildigin cg uzun sure dip gaz gittim hatta rampa asagi 12 bin devir gittim bir muddet. silindiri degistirrcegim zaman baktimki pistonun alt. kisimlari silindire surtunmus. igne ayari karburatorun gaz teli giren kismindan yapiliyor motorcuya git bes dk da yapar sana

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

en altin bir ustune alsin ayari yani benzin fazla gitsin motora

Tamam boora uyarıların için sağol
 
Katılım
24 Eki 2013
Mesajlar
192
ön dişliyi orjinale çevir sen hacı boşver öyle son hızı falan sıkıntı çıkar biyerlerden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst