- Katılım
- 21 Nis 2012
- Mesajlar
- 1,135
İnazuma yı verecektik sana kemboo.Bırak bu apaçi yolunu.Yolun yol değil.![]()
abi bizimkisi hayal ya bi gün inazuma bi gün wr bi gün duke bişey alabileceğimiz yok zaten :mrgreen: teoride apaçiyim ben pratikte olamıyom :cherry: