[İzmir - MT]

Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
86
Teşekkür ederim brıtçet.
Ama bu buz moto biraz pahalıya satıyor lastikleri. Benim alacağım pilot street takımını 250 tl ye satıyorlar. İnternette kargo dalih 200 tl ye var. %25 daha pahalıya satıyor.

Buz motoru arayın Necdet Buz veya Yasin usta ile konuşun montaj dahil fiyat alın , pazarlık yapın hesabınıza uyarsa taktırın. Olmazsa lastikleri oradan almanız şart değil sadece montaj balansıda orada yaptırabilirsiniz 30-40 tl tutar sanıyorum.Yada eskiden balansmı vardı diyip olmasada olur derseniz herhangi bir motorcuda 20 tl ye taktırın 220 tl ye mal etmiş olursunuz.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Buz motoru arayın Necdet Buz veya Yasin usta ile konuşun montaj dahil fiyat alın , pazarlık yapın hesabınıza uyarsa taktırın. Olmazsa lastikleri oradan almanız şart değil sadece montaj balansıda orada yaptırabilirsiniz 30-40 tl tutar sanıyorum.Yada eskiden balansmı vardı diyip olmasada olur derseniz herhangi bir motorcuda 20 tl ye taktırın 220 tl ye mal etmiş olursunuz.
Bu gun aradim buz moto yu. Adam 250 tl lastik 20 tl ye de takiyoruz dedi.
Bende cok degil mi internette 200 tl ye var on arka deyince, direk al kacirma falan demeye basladi. Sonra o toptan fiyati yok bilmem ne soylemeye basladi. Sonra diyr lastikleri alirsan taktrma bizde 50 tl dedi. Biraz degil fiyatlar baya ucuyor.
 
Katılım
29 Tem 2013
Mesajlar
86
Bu gun aradim buz moto yu. Adam 250 tl lastik 20 tl ye de takiyoruz dedi.
Bende cok degil mi internette 200 tl ye var on arka deyince, direk al kacirma falan demeye basladi. Sonra o toptan fiyati yok bilmem ne soylemeye basladi. Sonra diyr lastikleri alirsan taktrma bizde 50 tl dedi. Biraz degil fiyatlar baya ucuyor.
Özel mesaj attım.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Selamlar arkadaşlar. Ege üniversitesinde okuyorum Bornova'da yaşıyorum. Motosiklet sahibiydim fakat aile baskısı ve kendi isteğim sebebiyle otomobil sahibi oldum (çok pişmanım çok). En kısa sürede motosiklet alma düşüncesindeyim. Yakınlarda buluşma veya kısa geziler olursa gelebilirim, motorsuzları veya motorluların fazlalıklarını taşıyabilirim :) İyi akşamlar.
 
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
138
Herkese iyi akşamlar dilerim.Yarın bir arkadaşımla çeşme ılıcaya 1 gece çadırda konaklamalı gezi düzenliyoruz.Sabah saat 9-9.30 gibi yola çıkacağım gelmek isteyen olursa irtibata geçerse çok sevinirim.İyi forumlar:rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Herkese iyi akşamlar dilerim.Yarın bir arkadaşımla çeşme ılıcaya 1 gece çadırda konaklamalı gezi düzenliyoruz.Sabah saat 9-9.30 gibi yola çıkacağım gelmek isteyen olursa irtibata geçerse çok sevinirim.İyi forumlar:rendeer:
Dostum umarim iyi vakit gecirirsin. Ama cumartesi gece ve pazar butun gun deli gibi yagmur yamasi olasiligi cok yuksek. İsine karismak istemem ama cumartesi aksami eve donmeni tavsiye ederim.
İyi eglenceler
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Bugün için herkese teşekkür ederim arkadaşlar gerek sohbet olsun gerek harley davidson test sürüşleri olsun gerçekten çok eğlenceliydi. Bence herkes ölmeden önce bir kez de olsa harley davidson kullanmalı ( aynen bizim gibi :cherry: ) biraz yağmur yağdı sürüş ve harleyleri yolda tutmak zorladı bizi ama üstesinden geldik herkese saygılar selamlar siz anladınız onu :pl:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Bugün için herkese teşekkür ederim arkadaşlar gerek sohbet olsun gerek harley davidson test sürüşleri olsun gerçekten çok eğlenceliydi. Bence herkes ölmeden önce bir kez de olsa harley davidson kullanmalı ( aynen bizim gibi :cherry: ) biraz yağmur yağdı sürüş ve harleyleri yolda tutmak zorladı bizi ama üstesinden geldik herkese saygılar selamlar siz anladınız onu :pl:

Bundan sonra sicili sıkıntılı olanları aramıza almamaya karar verdik
sen anladın onu :queen:
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
61
Yağmurda Harley keyfi bambaşkaymış bugun görmüş olduk. Teşekkürler herkese :queen:
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
yağmurda alet yağ gibi kayıyor süper gidiyor var mı yok mu anlamadık diyorsun yani Emre :queen:
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
doğukan ben ve yüksel abi ile kuşadası gezimizin
kısa bir filmi
Musti ve doğu geri dönüyor :)

 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
204
Bundan sonra sicili sıkıntılı olanları aramıza almamaya karar verdik
sen anladın onu :queen:

federaller peşimi bırakmıyor :cherry: artık temizim tövbeliyim gardaş :S ehliyeti kaptırdıktan sonra hamama gittim yıkandım tövbe ettim ama geçmişim alnımdaki bir çamur gibi adeta bir kara leke gibi peşimi bırakmıyorr :pr: :cherry:
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
220
Arkadaşlar Selamlar

Yakın tarihde herhangi bir organizasyon varmı uzak kaldım baya :(
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaslar merhabalar.

Gezi ve organisazyonlari hem buraya hemde facebookta ki izmir mt grubuna yaziyoruz.

Bugun daha yeni Harley davidson test surusunden geldik mesela.

Yakin bir zamanda organisazyon ve toplanti olursa mutlaka izmir mtye yazariz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst