- Konu Yazar
- #1
ismail ben 23 yasındayım agustosta 24 üme girecem a2 ehliyetim yok mayıs 1 de yazılacagım ama eğitim almak istiyorum ehliyet almak istediğim kurslara sordugumda bu konuda bir ders veremiyeceklerini söylediler. ankarada bu tarz yerlerin olmadıgını ancak özel ders şeklinde olacagını bu da fiyatları yükseltecegini söylüyorlar egitimsiz 250 liraya ehliyet vereceklerini söyled,ler. ben egitim almadan motorsiklet ve ehliyet almak istemiyorum. o yuzden yardımcı olacak abilerim yada kardeslerim varsa şimdiden teşekkürler..