ankarada egitim verecek kendini kanıtlamıs birilerini tanıyan varmı

Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
ismail ben 23 yasındayım agustosta 24 üme girecem a2 ehliyetim yok mayıs 1 de yazılacagım ama eğitim almak istiyorum ehliyet almak istediğim kurslara sordugumda bu konuda bir ders veremiyeceklerini söylediler. ankarada bu tarz yerlerin olmadıgını ancak özel ders şeklinde olacagını bu da fiyatları yükseltecegini söylüyorlar egitimsiz 250 liraya ehliyet vereceklerini söyled,ler. ben egitim almadan motorsiklet ve ehliyet almak istemiyorum. o yuzden yardımcı olacak abilerim yada kardeslerim varsa şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
ismail ben 23 yasındayım agustosta 24 üme girecem a2 ehliyetim yok mayıs 1 de yazılacagım ama eğitim almak istiyorum ehliyet almak istediğim kurslara sordugumda bu konuda bir ders veremiyeceklerini söylediler. ankarada bu tarz yerlerin olmadıgını ancak özel ders şeklinde olacagını bu da fiyatları yükseltecegini söylüyorlar egitimsiz 250 liraya ehliyet vereceklerini söyled,ler. ben egitim almadan motorsiklet ve ehliyet almak istemiyorum. o yuzden yardımcı olacak abilerim yada kardeslerim varsa şimdiden teşekkürler..


Bende küçük bir araştırma yaptım. Bütün yollar Ulusan Motor- Kaan Tuna hocaya çıkardı. Faceden aratıp Kaan Tunayı görüşebilirsin. Durumdan benide haberdar et lütfen. Bende ilerleyen günlerde extra eğitim almayı düşünüyorum. 500tl dediler bana.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
motor okulu diye bir yer var orasıda 500 dedi temel egitim vereceklermiş 500e. ehliyeti alsammı ertelesemmi onu dusnuyorum . kaan hoca ehliyet istiyormu egitim için
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
motor okulu diye bir yer var orasıda 500 dedi temel egitim vereceklermiş 500e. ehliyeti alsammı ertelesemmi onu dusnuyorum . kaan hoca ehliyet istiyormu egitim için

Tamam işte bahsettiğimiz yer aynı yer. http://www.motorokulu.com/ sitesi de bu. Bende ehliyet var fakat konuştuğumda ehliyet vs sormadılar. Kişinin durumuna göre eğitim paketi değişiyordu galiba. Yüz yüze görüşmekte fayda var tabiki...

Unutmadan ehliyet de veriyorlar diye biliyorum...
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
beraber gidersek indirim yaparlarmı acaba :):) ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz siz ?
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
beraber gidersek indirim yaparlarmı acaba :):) ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz siz ?

3-4 gün önce gidip 2000tl yakın alış veriş yaptım :D İndirim yapacaklarını sanmıyorum. Ama tabiki birlikte gidebiliriz. Birbirimize destekte olmuş oluruz :) Siz karar verin gidelim...
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
55
cumartesi yada pazar günü olabilir benm için . benm ehliyetim yok ehliyeti aldıkyan sonra o alısverşleri bende yapacagım sizin içinde uygunsa gideblirz
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
Cumartesi Bilkent'te etkinlik var oraya katılacağım. Pazarda malesef müsait değilim. Hafta içi müsaitmisiniz pazartesi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst