- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu yağlama konusu önemli, hangi marka kaç numara yağ kullanıyoruz? Kaç km de bir değişiyoruz? (tabi motorumuzun markası nedir?) Yağlama konusunda bir hata yapıp başından kötü bir olay geçen var mı? Çok mu sordum? 