Tabi ki bu kazalar, yaralanmalar vs gerçek.
Hayat bu, kaza, adı üstünde.
Ama kaza var diye de kendimizi beton duvarlarla kaplı bir hapishaneye hapsedip ölene dek orada yaşayamayız.
Motosiklet sürmek kaza geçirme açısında diğer taşıtları sürmeye göre daha çok risk taşır.
Bu forumlarda yazan bir çok arkadaşımız gibi bu kazaları önleyebilmek için neler yapabiliriz konusunu araştırırız.
Mümkün olduğunca tam ve kaliteli ekipmanla yola çıkmak,
güvenli sürüş için eğitimlere katılmak,
ruh sağlığımız yerindeyken aklımız başımızda, konsantrasyonumuzu yola vererek sürmek
yol ve çevre şartlarına uygun hızlarda sürmek
gibi önlemler alarak kaza riskini sıfıra indirmeye çalışırız.
Lakin kaza kavramı insan nesli devam ettikçe olacaktır.
Bu var diye de motosiklete binmemezlik etmeyiz.
Özet: Demirden korksak motora binmezdik :wiinkk: